Een ingame vriend van mij heeft 2 rank 14 chars op dezelfde realm en ook nog een rank 11 maar toen werd het rank system verwijderd. In die tijd had hij niet echt een leven denk ik, mijn pala van die tijd is maar rank 12 en justicarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wij hebben iemand in de guild met een Marshal en Warlord/conqueror character op dezelfde realm
Ja, is al aardig aan de gang.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Hebben er al meer mensen last van de zomerdip in de guild?
Simpel, maar dan moet je wel DKP overboord zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef VatosLoco het volgende:
Simpele oplossing, samen met een andere guild een tijdelijk samenwerkingsverband aangaan, wij deden dat op me oude server vorig jaar in de zomer. Gewoon een raid starten met een andere guild samen zodat er toch geraid kon blijven worden.
True, maar het is ook alleen maar voor de zomerstop om toch te blijven raiden, gewoon rollen dan, 2 personen leiden de raid, 1 iemand van elke guild zodat het fatsoenlijk gaat. Wij hadden er geen problemen mee, heeft na een jaar zelfs geleid tot een fusie tussen de twee guilds, maar ja is ook weer de reden waarom ik geleaved benquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Simpel, maar dan moet je wel DKP overboord zetten.
Loaned Gryphon Reins misschien iets voor je ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:26 schreef VatosLoco het volgende:
Zo gister lvl 79 gedinged op mijn pala, vervelende is ik heb geen flying mount, dus kom nu in de problemen met questen, Icecrown en Storm peaks bijna geen quest kunnen doen omdat je zonder flying mount niet op de locaties kunt komen. Nu kan ik dus kijken als ik nog wat questen in gebieden over heb wat ik niet geheel gehad heb, anders gewoon 160k farmenmaar ja wel rested
Hmm 1.38 gb... Flink patch idgquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed PTR aan het downloaden. Gaat via blizz gewoon sneller dan de a.wirebrain.de/wow downloads. UPC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |