Mja achquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, geweldig! Waar mensen zich toch druk over maken... iemand die je niet kent op internet vind de namen van je kind niet leuk.
Ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, dat bedacht ik me dus ook nav wat je zei. Ik had een hoop getier verwacht over de namen en dat ze wél mooi zijn enzo.
oja..vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef MamsX het volgende:
Zij zet haar kindernamen ook heel trots op internet, Als je "aparte" namen kiest is het te verwachten.
STOUT!!!! ik schrok me helemaal te pletter, mijn geluid stond vol uit
Je had wel even mogen waarschuwen voor de mooie muziek die ze je cadeau doen bij het openen.
haha, dat is die vrouw van babyboomquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef Stout het volgende:
Ik vond de namen nog wel meevallen kwa vreemdigheid... kijk Hier maar eens
Ik ga even wat eten, ik ben helemaal dizzy... en toch heb ik voldoende avondeten gehad...misschien het fietstochtje van een uur ?
ja hallo zeg, met zulke namen vráág je er toch bijna om?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef innepin het volgende:Nu wordt het wel héél erg publiekelijk belachelijk maken hè
* innepin woont wel in dezelfde stad als mevrouw he, straks komt ze me nog boos opzoeken
Ah, nee, ik dacht dat het gewoon bij jullie op eigen grond lag dus vond het al zo vreemd dat iemand dan de politie beltquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, het ligt in de 2m brede poort. En dus in de weg voor sommige mensen.
Maar... en dat is wel terecht, er zitten splinters en spijkers aan en er spelen ook heel wat kindjes in de poort en het is een bende dus het moet ook echt wel weg hoor.
Ik trek het hormonaal alleen heel erg slecht.![]()
Ja, t is echt balen, ze hebben t afgelopen jaar al genoeg gehad en nu dus dit nog..van de 100 man is bijna de helft ontslagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef Saffier het volgende:he wat rot voor je buuf Stout
BE sterkte met zeurende buren meid!
in sommige gemeenten is er de Milieupolitie voor dit soort dingessen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
k stel m nog maar eens
heb ik weer wat. hier tegenover de flat ligt een groot grasveld met trapplekje voor jongeren. bij alle ingangen staan bordjes verboden voor honden.
aangezien ik geen balkon heb, zitten wij vaker met een paar huisgenootjes met goed weer daar op t gras. alleen word t nu steeds meer een zooi daar. heel veel honden worden er uitgelaten (vanmiddag zat ik daar en met 45 min al 22 honden uitgelaten, en de uitwerpselen niet opgeruimd)
al met al geen pretje meer om te zitten. maar bij wie moet je met zoiets zijn?
als je de hondeneigenaren er op aanspreekt krijg je alleen een grote mond en je moet je er niet mee bemoeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ik vind zoiets altijd zo vreselijk kinderachtig bel dan idd gewoon even aan ofzo...![]()
Innepin![]()
![]()
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
En schijten ze er minder om in je tuin? Want de eerste lezende hond moet ik nog tegenkomen namelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef Koosje het volgende:
Het is dat die stront in mijn voortuin er eerder lag dan mijn met stoepkrijt geschreven leuzen op de stoep, anders had ik nog gedacht dat het aan mij lag.
Heu?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
Even iets heel anders, ik zal wel een ontzettende goody-two-shoes zijn hoor... maar ben ik de enige die het te triest voor woorden vindt dat er mensen zijn die 68 pizza's gratis bij AH halen of 19-jarige jongens (!) die 35 flessen anti-cellulites creme gratis bij AH halen, enkel "omdat het kan"of 32 pakken Mars-ijsjes hoewel ik ze best zou willen hebben hoor daar niet van...
Ik vind het echt te sneu. Sure het is leuk meegenomen als je gratis een 4-pack flessen cola mee kunt nemen, of gratis 3 pizza's van die actie ofzo. Maar werkelijk kom op zeg.
Sorry, dat moest eruit![]()
Albert Heijn faalt wederom met actiequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heu?
Sterkte Moussy, wat rot zeg! Ik hoop dat het afdoende is!
De arts assistent (ik moest aan je denken lady wrb!) had dit nog nooit gezien, en die is nog wel geupdate!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
Hm wat gek dan van die chirurg, nja ze zullen je vast niet voor niets hebben doorverwezen![]()
Hopelijk doet de kuur snel zn werk.
Zusje hier heeft ook ooit eens een hele nare blaasontsteking gehad en een stootkuur en die knapte echt met het uur op toen.
http://www.dumpert.nl/med(...)ail_bedankt_he_.htmlquote:Maandag 15 juni 2009 2 x 6 x 4 = 48 flessen Coca Cola flessen 2 x 6 pakjes TUC 1 hele kaas Milner 30+ Extra Gerijpt (tis maar dat je het weet). En dat alles twv ong. 175 euro. Alleen de kaas al was om en nabij de 120 euro. TUCjes bleken tijdens geld teruggave al aangepast, dus dat feest ging niet op.
kan je prima invriezen, dus is niet gek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha ja TF die zocht ik ook. Wat moet je in godsnaam met een hele milner kaas?
ja dat is ook wel zo maar gewoon het blijft lomp gegraai vind k. Hij (denk ik) heeft dus bewust om twee keer zo'n halve kaas gevraagd omdat ie wist dat ie het gratis zou krijgen. Hij had ook twee stukken van een kilo mee kunnen nemen ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
[..]
kan je prima invriezen, dus is niet gek.
We gaan het belevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die klepjes Mous, het zal toch niet?Niet gek iig dat dat door je hoofd schiet hoor
Das ook lekker wakker worden....quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:12 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Mous, geen wonder dat je aan klepjes gaat denken, 't is wel errug toevallig... Hoe is het nu?
Om half 6 vond de brandweer het blijkbaar leuk om vlakbij ons huis de sirene aan te zetten. Net lang genoeg om ons wakker te toeterenDaarna niks meer gehoord. Grrrrr!
Wij zijn van de kop van NH naar Rhenen geweest begin juni, ongeveer uur en 45 minuten met de auto...quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:50 schreef E.T. het volgende:
Lois, wat leuk!
Als er iemand bedacht had om vandaag naar Ouwehands Dierenpark te gaan...
Niet doen!!!
Daar loopt onze halve school rondSchoolreisje vandaag
Saskia is helemaal hieperdepieper en loopt als een stuiterballetje door het huis heen.
Ik vind het alleen zo ver weg voor een kleuterschoolreisje
Mooie lijst !quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:04 schreef Fannie het volgende:
Stout, ze heeft een 6 voor wiskunde en voor de rest allemaal zevens, en ze gaat verder in de richting Zorg en Welzijn.
En de thee is met smaakje blauwe bes![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:31 schreef Fannie het volgende:
Mogguh![]()
* Fannie schuift theepot en koffiekan het bankje op....![]()
Moussy, sterkte met Rene, klinkt niet fijn allemaal.
Ik ben al voor de vierde achtereenvolgende ochtend om half 4 wakker, en ik heb nie eens meer een baby
![]()
. Niet fijn.
Maarrrr, gisteren het verlossende foontje gehad............tettereteeeehhhhh
M'n dochter is geslaagd voor dr examen![]()
![]()
![]()
Ja echt wel trotsquote:
Wij allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ja Saffier, morgen heb ik de 34 weken zwangerschap alweer gehaald. Wie had dat nou ooit gedacht?
ik las: legomomentquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:47 schreef innepin het volgende:
Fannie, gefeliciteerd!
Miss sly, had het in Z&G al gezegd, maar jeujjj aftellen![]()
<egomoment>tis ook mijn laatste werkdag vandaag heur</egomoment>
Hij vertelt dus geen geheimen, althans hij vraagt netjes toestemming om een bepaalde kant op te gaan. Heel heel discreet dus. Hij heeft denk ik zo'n 7-8 readings gedaan gisteravond en ze waren allemaal raak. Wat het meeste indruk heeft gemaakt op me is de boomlange, brede stoere man voor me. Vol nuchterheid zat hij voor me, Derek pikte zijn energie op en in enkele minuten vertelde Derek hem dingen die hij onmogelijk kon weten. Ik zag het kippenvel in de man's nek staan. Een beroepsmilitair, een gigasterke beer van een kerel pakte die kleine Derek na afloop vast in een geweldige omhelzing.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou nooit bij derek in de zaal willen zitten, want stel je voor dat hij écht dingen ziet.
het risico lopen dat hij voor heel nederland mijn diepste geheimen te grabbel gaat gooien, ik moet er niet aan denken
waar ik wel nieuwsgierig naar ben: is die show in het echt net zo als op tv? ik zou me kunnen voorstellen dat ze er stukken die niet kloppen uitknippen en er zo één groot succesprogramma van maken.
quote:
Toevallig had ik het net met een mede-fokster over een meet 5 jaar geleden en dat we het toen zo stoer vonden dat die mannen een paar laptoppies aan elkaar konden knopen en dat we dan tegelijk konden posten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:55 schreef PM-girl het volgende:
Leuk lois!
Ik heb al 2 km gewandeld en zit nu in de bus!
Toch is t bizar dat je met een klein plat ding kunt communiceren op een manier die tien jaar terug nog redelijk uitzonderlijk was( voor mij dan). [/oudetaart]
wacht maar, over een tijdje zit jij aan de duploquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef innepin het volgende:
Lois, ben je dan als publiek niet de hele tijd op zoek naar tekenen van "cold reading"?![]()
Lady-wrb:.
Bij Mink (moussy's eerste zoontje) was een klepje in de urinewegen niet goed aangelegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef Memmel het volgende:
Mous, ik hoop dat ze zich snel weer wat beter zal voelen. Vreemd hoor. En wat wordt er bedoeld met klepjes? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
kom even binnenvallen, lees toevallig net jouw post.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou nooit bij derek in de zaal willen zitten, want stel je voor dat hij écht dingen ziet.
het risico lopen dat hij voor heel nederland mijn diepste geheimen te grabbel gaat gooien, ik moet er niet aan denken
waar ik wel nieuwsgierig naar ben: is die show in het echt net zo als op tv? ik zou me kunnen voorstellen dat ze er stukken die niet kloppen uitknippen en er zo één groot succesprogramma van maken.
Ik heb weer wat lucht wat betreft pijn.. Dat is echt wel heel erg fijn. Morgen moet ik al naar de anesthesist, kennelijk willen ze er wel vaart achter zetten. Verder voel ik me echt doodmoe, alsof ik een week niet geslapen heb ofzo.quote:
wat leuk! ik zou er zelf zooooo graag heen willen!! ik heb zelfs nog gekeken voor tickets, maar het kwam niet meer uit helaas. maarja, I'm a believerquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:09 schreef Lois het volgende:
Ik ook maar daarom vond ik het zo geweldig om eens in het echt te zien. Echt geloven doe ik het pas als het mezelf overkomt denk ik, maar helemaal niet geloven doe ik nu ook niet meer. Lekker duidelijk he?
Dat dacht ik daarstraks ook al... Ik zou mijn vader zo graag nog een paar dingen willen vragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef Stout het volgende:
ohh ik zou graag willen maar dan wel thuis en alleen...ik wil zo graag een aantal dingen weten van mensen die overleden zijn....
dat heb ik nou eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat dacht ik daarstraks ook al... Ik zou mijn vader zo graag nog een paar dingen willen vragen
Dat is voor iedereen anders denk ik. Ik heb nog wel een paar vraagjes, in positieve zin overigensquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
dat heb ik nou eigenlijk helemaal niet.
Vertel mij watquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:15 schreef Lois het volgende:
Ja leuk he kinderen? Je komt nog eens ergens
en mij dat k echt een opfriscursus moet gaan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Lois! Jemig jij maakt echt wat mee met die twee.Gelukkig is het relatief goed afgelopen. zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje. Herinnert mij er wel aan dat ik mijn EHBO doos weer eens moet aanvullen.
hm ja dat idd ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef freecell het volgende:
Wat vervelend Moussy
Waarom halen ze dat kreng er niet bij voorbaat uit als ze er zoveel pijn aan heeft?
Dat kreng is bij mij 3x ontstoken geweest, 3x met antibiotica onderdrukt, de volgende keer pleuren ze hem er mooi uit
En gil dan gelijk ff deze kant uit als je toch bezig bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Saffier het volgende:
Dat schiet zo ook niet op zeg MousIk hoop maar dat ze snel opknapt. Hoe is het nu met René? En wat fijn dat ze niet zwanger is
Belana, als je kaarten voor Derk ziet, geef dan ff een gil! Ik zit er bijna altijd naast met dat soort dingen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef moussy het volgende:
Wel stom hoor, naar zo'n scherm kijken en geen babietje zien![]()
P. is er met mijn werkgever uit gekomen, ik werk vanavond, en morgen bij René. Van mij mag dat blinde darm lel er ook wel uit, want dit is ook niets zo voor dat kind.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]in dit geval stiekem ook wel fijn om geen babietje te zien toch?
haha. Oma Mous
![]()
sterkte met en voor haararm kind.
Is goed Saffier, dan gaan we met zijn drieënquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Saffier het volgende:
Dat schiet zo ook niet op zeg MousIk hoop maar dat ze snel opknapt. Hoe is het nu met René? En wat fijn dat ze niet zwanger is
Belana, als je kaarten voor Derk ziet, geef dan ff een gil! Ik zit er bijna altijd naast met dat soort dingen
ja eh, gnorf enzo tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
De tweede keer in 10 minuten dat ik hard om je zit te lachen!(met die niet ontstoken appendix ook al
)
Ik moet werkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mous, sterkte met Rene. Ik hoop dat het beter gaat en dat jullie niet weer zo dadelijk op de EH zitten.
oeh lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef Raissa het volgende:
Ik heb zelf bolletjes gebakken, daar gooi ik een zelfgemaakte hamburger op met veel champignons, sla, tomaat enzo.
Kijken of ik dat wegkrijg
oh verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Chan het volgende:
Nou ja ik wou Leiden niet uit, ik wou gewoon van ongeveer het midden naar beneden.. Maar toen werd ik dus eerst omhoog gejaagd door die stomme aso.. En ik ken de weg er met de auto nog niet zo geweldig dus er was vast een kortere weg geweestEn als ik iets minder als een tutje zou rijden dan was het me ook vast gelukt er wel tussen te komen
De postbode. Het was een vrouw die aanbeldequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
Wie is nou imker? De postbode of de man die stopte?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:32 schreef Chan het volgende:
Lekker Rewimo, een potje verse bijenhoning
na drie keer lezen was ik er eindelijk uit dat je niet midden in de zomer een versierde kerstboom door de postbode hebt laten leeghalen![]()
Nou, echt makkelijk weg te krijgen was het niet..quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef Raissa het volgende:
Ik heb zelf bolletjes gebakken, daar gooi ik een zelfgemaakte hamburger op met veel champignons, sla, tomaat enzo.
Kijken of ik dat wegkrijg
haha, deed ie nomnomnom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, echt makkelijk weg te krijgen was het niet..
Vriendlief was het daar niet mee eens
Nog net niet, hahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, deed ie nomnomnom?
hopelijk heb je toch wel wat kunnen eten hoor.
Freecell gefeliciteerd
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh verkeerd begrepen dan![]()
woon je daar? Kunnen we n keertje mini-meeten![]()
b-b-b-booool.comquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:48 schreef Raissa het volgende:
Oh mennnn, bedenk met net dat het zondag vaderdag is en ik niet aan paps en schoonpaps heb gedacht en ik weet écht geen kleinigheidjeEn zie het ook niet zitten om het beetje energie dat ik nog heb te verspillen aan in de stad slenteren..
Bah, irritant als op zulke dingen wel gerekend wordt
Eens ff checkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
b-b-b-booool.com![]()
snel bestellen dan heb je het morgen nog in huis![]()
behalve als ik het bestel dan duurt het 2, 3, 4, 8 werkdagen
maar dat was dan ook geen kleinigheidje meer te noemen
ff naar de witteboekwinkel voor een 'papa vertel eens ' editie voor bijna niks doet het altijd leuk !quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:48 schreef Raissa het volgende:
Oh mennnn, bedenk met net dat het zondag vaderdag is en ik niet aan paps en schoonpaps heb gedacht en ik weet écht geen kleinigheidjeEn zie het ook niet zitten om het beetje energie dat ik nog heb te verspillen aan in de stad slenteren..
Bah, irritant als op zulke dingen wel gerekend wordt
Schoonpaps zal dat misschien wel leuk vinden maar mijn vader zie ik daar niets mee doen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Stout het volgende:
[..]
ff naar de witteboekwinkel voor een 'papa vertel eens ' editie voor bijna niks doet het altijd leuk !
Als ik hier niet win, is dat het kadoo
tja..ach je kunt nog altijd een rukpleister of fu*kvat inlopen voor het geeikte zeeppakketquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Schoonpaps zal dat misschien wel leuk vinden maar mijn vader zie ik daar niets mee doen..
Ik zie voor mijn paps wel het boek "Hoe pak ja een oen zijn poen", misschien is dat wat voor hem![]()
![]()
Voor mijn liefjes eerste vaderdag had ik dit:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef skadhd het volgende:
Ik wilde voor mijn paps een fout schort met ; BBQ koning of 's werelds beste kok. Normaal liggen die dingen overal en nu echt nergens. Boehoe!
Wat hebben degenen die wel al geslaagd zijn voor een kadootje gekocht voor hun papa's en/of liefjes
huh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef skadhd het volgende:
pappa's gnorf!![]()
omg.
Je broertje onder de zonnebank? -1
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Vicky het volgende:
ik ben trouwens gesloopt... Amber was vandaag echt een losgeslagen projectiel...
Niet luisteren, grote mond, bijdehand doen... Ben blij dat ze ligt..
Je liet me al schrikken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh?
neeeee, mn broertje en ik geven mn pa samen een zonnebankkaart![]()
niet 1 kaart voor mn broertje en 1 kaart voor mn pa gekdie krengen zijn duur
je mag em mailenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef skadhd het volgende:
[..]
Je liet me al schrikken!
Wanneer moet ik mooi zijn
T zou hilarisch zijn.
Hahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en mijn schoonvader is ook mijn vader niet, dus dat moet F. maar regelen hoor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |