Mja achquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, geweldig! Waar mensen zich toch druk over maken... iemand die je niet kent op internet vind de namen van je kind niet leuk.
Ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, dat bedacht ik me dus ook nav wat je zei. Ik had een hoop getier verwacht over de namen en dat ze wél mooi zijn enzo.
oja..vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef MamsX het volgende:
Zij zet haar kindernamen ook heel trots op internet, Als je "aparte" namen kiest is het te verwachten.
STOUT!!!! ik schrok me helemaal te pletter, mijn geluid stond vol uit
Je had wel even mogen waarschuwen voor de mooie muziek die ze je cadeau doen bij het openen.
haha, dat is die vrouw van babyboomquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef Stout het volgende:
Ik vond de namen nog wel meevallen kwa vreemdigheid... kijk Hier maar eens
Ik ga even wat eten, ik ben helemaal dizzy... en toch heb ik voldoende avondeten gehad...misschien het fietstochtje van een uur ?
ja hallo zeg, met zulke namen vráág je er toch bijna om?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef innepin het volgende:Nu wordt het wel héél erg publiekelijk belachelijk maken hè
* innepin woont wel in dezelfde stad als mevrouw he, straks komt ze me nog boos opzoeken
Ah, nee, ik dacht dat het gewoon bij jullie op eigen grond lag dus vond het al zo vreemd dat iemand dan de politie beltquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, het ligt in de 2m brede poort. En dus in de weg voor sommige mensen.
Maar... en dat is wel terecht, er zitten splinters en spijkers aan en er spelen ook heel wat kindjes in de poort en het is een bende dus het moet ook echt wel weg hoor.
Ik trek het hormonaal alleen heel erg slecht.![]()
Ja, t is echt balen, ze hebben t afgelopen jaar al genoeg gehad en nu dus dit nog..van de 100 man is bijna de helft ontslagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef Saffier het volgende:he wat rot voor je buuf Stout
BE sterkte met zeurende buren meid!
in sommige gemeenten is er de Milieupolitie voor dit soort dingessen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
k stel m nog maar eens
heb ik weer wat. hier tegenover de flat ligt een groot grasveld met trapplekje voor jongeren. bij alle ingangen staan bordjes verboden voor honden.
aangezien ik geen balkon heb, zitten wij vaker met een paar huisgenootjes met goed weer daar op t gras. alleen word t nu steeds meer een zooi daar. heel veel honden worden er uitgelaten (vanmiddag zat ik daar en met 45 min al 22 honden uitgelaten, en de uitwerpselen niet opgeruimd)
al met al geen pretje meer om te zitten. maar bij wie moet je met zoiets zijn?
als je de hondeneigenaren er op aanspreekt krijg je alleen een grote mond en je moet je er niet mee bemoeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ik vind zoiets altijd zo vreselijk kinderachtig bel dan idd gewoon even aan ofzo...![]()
Innepin![]()
![]()
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |