Van een grote tafel kun je met meer personen eten.quote:
Jouw welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
het overkomt me de laatste tijd wel vaker
Samen geniet je veel meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen treinen worden gekoppeld.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker van de zomer genieten. Koppel jezelf!
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebtquote:
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebten hoi btw
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]geen enkele vrouw is perfect
zeker niet als je het oordeel aan haarzelf overlaat
Ik snap het nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van een grote tafel kun je met meer personen eten.
quote:
Samen voor ons eigen.quote:
Nou dat ga ik zeker wel, hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef mrbox het volgende:
Nou jij gaat toch niet ook teleurstellen met een openbaring dat jij ook een buikje hebten hoi btw
Tof! Hoiquote:
Houwe zo.quote:
Who gives a fuckquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?
Ik ga niet naar lowlands maar wel naar andere festivals.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samen voor ons eigen.![]()
Maar dat samen genieten is makkelijk te regelen. Ga naar Lowlands en je hebt 3 dagen lang samen genot.
Alles goed? Al doorgebroken op de dansacademie?quote:
Niet "misschien".quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga niet naar lowlands maar wel naar andere festivals.Misschien moet ik daar iets gaan proberen.scoren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?
Jullie lezen allemaal meer dan dat ik bedoelquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat iemand met een buikje vooral niet perfect is?
Waarom?quote:
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vrouwen met een buikje?
Jazeker! Met jou? Hahaha, I wish. Never gonna happenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Alles goed? Al doorgebroken op de dansacademie?
Euh jaquote:
Twee handen op één buikje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.
Dat stond er toch ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grappig, je las indirect hetzelfde als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |