ja duh, daar betaal je ook voor. ze liet je zeker ook heel speciaal voelen en zo, niet zomaar een klant?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef thekat het volgende:
Ik weet niet ze was zo lief, relax, geil en mooi en lekker alles in 1
Duidelijk dat jij nog nooit op hookers.nl recensies hebt gelezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef Crissie het volgende:
Tja dat ze lief was begrijp ik, ooit een chagrijnige hoer gezien??![]()
Naar een psycholoog gaan.quote:
Een poosje gaan posten bij haar deur. Tegen de tijd dat je de 10e vieze ouwe vent naar binnen ziet gaan, ben je wel genezen van je verliefheid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef thekat het volgende:
Wat vinden jullie? wat moet ik nou?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:12 schreef Kopbal het volgende:
Je moet HBO Pooierkunde gaan doen.
Ik kan het je bij deze van harte aanraden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Crissie het volgende:
Dat zou ook niet echt iets zijn wat in mij op zou komen;
Goh laat ik eens op Hookers.nl de topics gaan lezen
Vragen of ze nog maagd was.quote:
Een bank overvallen en je verliefdheid bekostigen.quote:
Je tot Jezus richten en celibatair gaan leven.quote:
Haar vragen of ze volgende keer bij jou langskomt.quote:
Je volgende keer eerst 10 keer afrukken, dan naar d'r toe gaan en klagen dat ze d'r vak niet verstaat.quote:
Trouwen, kindjes krijgen en lekker met de caravan op vakantie.quote:
Haar voorportaal verhuren als sportaccommodatie, waar ook concerten gegeven kunnen worden.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:47 schreef Myraela het volgende:
Damn, dat waren een hoop opties.
Je praat vanuit ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.Gelukkig, want ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doen we het voor.quote:
Dood gaan.quote:
Dmv een heroïnehoer met aids zonder condoom te neuken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:59 schreef o.us het volgende:
Naar de hoeren gaan is een faal.
Verliefd worden op een hoer is kansloos, dus:
[..]
Dood gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef thekat het volgende:
Ik ben naar een hoer gewest en ik vond haar zo fucking leuk.
Ze was lekker, geil en heel erg lief.
Toen ik binnen kwam wooowdie is lekker, ik ben bang dat ik verliefd op haar woord
![]()
Maar ik moet haar weer zien en voelen.
Ja, want dat doet de gemiddelde persoon dagelijks: de reviews lezen op hookers.nl...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Duidelijk dat jij nog nooit op hookers.nl recensies hebt gelezen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef muay-toy het volgende:
stiekum zwanger maken. sneaky een gaatje prikken in de condooms en dr anticonceptie omwisselen met paracetamol
Alsof die jongen dat weet..... heeft waarschijnlijk nooit een vriendin gehad, laat staan een vriendin die géén kinderen wildequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef Charmedmatzzie het volgende:
anticonceptiepillen lijken ook zo veel op paracetamol.
en ik denk gewoon dat ze wil dat je terugkomt als vaste klant als ze te lief is =P
xx
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Crissie het volgende:
Of misschien vind ie dat wel een prettig idee al die bejaarden die erover heen gaan..
Wie zal het zeggen..
Dude, het is een HOER.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef thekat het volgende:
Ik weet niet ze was zo lief, relax, geil en mooi en lekker alles in 1
En nu komt hij haar natuurlijk verdedigen want zijn lieve relaxte, geile en mooie prostituee mag je geen HOER noemen! Ze houdt van hem en begrijpt hem waar geen enkele andere vrouw(of man ftm)hem begegrepen heeft!quote:
Ja, zo gaat het meestal wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu komt hij haar natuurlijk verdedigen want zijn lieve relaxte, geile en mooie prostituee mag je geen HOER noemen! Ze houdt van hem en begrijpt hem waar geen enkele andere vrouw(of man ftm)hem begegrepen heeft!!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef thekat het volgende:
Toen ik binnen kwam wooowdie is lekker, ik ben bang dat ik verliefd op haar woord
![]()
Tuurlijk houdt ze van hem en begrijp ze hem als geen ander. Met name rond tijden dat zijn salaris binnen is.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu komt hij haar natuurlijk verdedigen want zijn lieve relaxte, geile en mooie prostituee mag je geen HOER noemen! Ze houdt van hem en begrijpt hem waar geen enkele andere vrouw(of man ftm)hem begegrepen heeft!!
Zou me niks verbazen als zij meer verdient dan hij hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk houdt ze van hem en begrijp ze hem als geen ander. Met name rond tijden dat zijn salaris binnen is.
Mag het voor haar hopen als ze fulltime bezig is.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zij meer verdient dan hij hoor
Na of voor de pooieraftrek?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zij meer verdient dan hij hoor
naar welke hoer ben jij gegaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef thekat het volgende:
![]()
Ja en als het goed is zijn die dames aan het zandpad niet illegaal en worden ze niet gedwongen ...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef jeroen25 het volgende:
Als het goed is gebruiken die dames een condoom.
Dat is natuurlijk wat moeilijker te controleren maar als je hem er zonder condoom in steekt dan doe je dat toch zelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Ja en als het goed is zijn die dames aan het zandpad niet illegaal en worden ze niet gedwongen ...
Waartegen niet dan? Of bedoel je dat ze nooit 100% betrouwbaar zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef htctouch2 het volgende:
Condoom biedt wel bescherming maar niet tegen alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |