Ja klopt. We zullen zien. Ik vind de rest van deze collectie redelijk ordi, en de prijzen zijn echt absurd vind ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat staat er bij info, dat het leren zolen zijn en dat ze niet tegen water kunnen dus dat je ze voor het dragen moet vervangenEn dan nog 130 euro durven vragen
![]()
Die Matthew Williamson zooi kwam wel in de sale. Dit is misschien wel een populairdere ontwerper, maar ik vind het toch nog pittige prijzen, het zou nog wel eens tegen kunnen vallen denk ik.
bronquote:Om complete chaos tijdens de verkoop van Jimmy Choo voor H&M te voorkomen, heeft de modeketen regels opgezet.
Tot nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor H&M voor de nodige opschudding. Om complete chaos bij Jimmy Choo te voorkomen, stelde de winkel een aantal regels op, die wereldwijd zullen worden gehandhaafd op 14 november.
De fanatieke shoppers zullen een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen in de rij ontvangen een armband. Deze biedt toegang tot de winkel, op het tijdstip dat op het armband vermeldt staat. De tijd die je in de Jimmy Choo-area mag doorbrengen, is dus gelimiteerd. Maar die limiet geldt alleen voor damesschoenen, -tassen en -accessoires. De Dameskleding en de volledige herenlijn zijn voor iedereen beschikbaar. Twee uur na de opening wordt het ’armband-gebied’ vrijgegeven voor degenen die niet bij de eerste 160 mensen zaten.
H&M garandeert de 160 mensen mét armband overigens geen aankoop. Het kan bij bezoeker nummer 125 allemaal op zijn. Toch zal het tijdens deze lancering allemaal iets minder chaotisch zijn dan bij eerdere ontwerpers, zoals Viktor&Rolf en Roberto Cavalli. Zo meldt Textilia.
Niet nodig, zo vaak heb ik ze niet aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef alors het volgende:
Vergeet je niet de zolen te verwisselen?
Ik hoop het!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan.
Moet je het wel snel doen en snel naar de check out gaan en betalen anders is het weg. Had ik met Comme des Garcons. Wou die trenchcoat had em in mn lijstje en wou gaan afrekenen, kreeg ik melding dat ie weg was.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan.
CET is Central European Time dus NLse tijd..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
En hoelaat? Op de site zie ik 10 uur, maar is dat ook de Nederlandse tijd? Ben nogal slecht in tijdzones e.d..
http://shop.hm.com/nl/campaign788designerquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef mezzy het volgende:
ik ook niet..![]()
iemand een directe link?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |