abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74240099
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat staat er bij info, dat het leren zolen zijn en dat ze niet tegen water kunnen dus dat je ze voor het dragen moet vervangen En dan nog 130 euro durven vragen

Die Matthew Williamson zooi kwam wel in de sale. Dit is misschien wel een populairdere ontwerper, maar ik vind het toch nog pittige prijzen, het zou nog wel eens tegen kunnen vallen denk ik.
Ja klopt. We zullen zien. Ik vind de rest van deze collectie redelijk ordi, en de prijzen zijn echt absurd vind ik.
pi_74378380
Hollywood viert Jimmy Choo voor H&M
quote:
Om complete chaos tijdens de verkoop van Jimmy Choo voor H&M te voorkomen, heeft de modeketen regels opgezet.

Tot nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor H&M voor de nodige opschudding. Om complete chaos bij Jimmy Choo te voorkomen, stelde de winkel een aantal regels op, die wereldwijd zullen worden gehandhaafd op 14 november.

De fanatieke shoppers zullen een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen in de rij ontvangen een armband. Deze biedt toegang tot de winkel, op het tijdstip dat op het armband vermeldt staat. De tijd die je in de Jimmy Choo-area mag doorbrengen, is dus gelimiteerd. Maar die limiet geldt alleen voor damesschoenen, -tassen en -accessoires. De Dameskleding en de volledige herenlijn zijn voor iedereen beschikbaar. Twee uur na de opening wordt het ’armband-gebied’ vrijgegeven voor degenen die niet bij de eerste 160 mensen zaten.

H&M garandeert de 160 mensen mét armband overigens geen aankoop. Het kan bij bezoeker nummer 125 allemaal op zijn. Toch zal het tijdens deze lancering allemaal iets minder chaotisch zijn dan bij eerdere ontwerpers, zoals Viktor&Rolf en Roberto Cavalli. Zo meldt Textilia.
bron
pi_74393716
Tsja. Ik ga echt niet in een rij staan voor een paar schoenen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74394237
14 november is trouwens een zaterdag, wat een dag om zulks te lanceren
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 19:07:18 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74394774
DAN MOET IK WERKEN! OMG!
Hoe kom ik nu aan een paar Jimmy Choo's waar ik met mijn brede maat 42 en hoge wreef never nooit in ga passen? Help!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74549986
H&M Jimmy Choo lanceerfeestje in Hollywood. Ze dragen allemaal wel iets van deze lijn.

M.I.A

Paris & Nicky Hilton

Cat Deeley

Mini Andén

Olivia Wilde

Tamara Mellon
pi_74571032
Mja, ik vind het op hun toevallig echt lelijk. ;/
  woensdag 11 november 2009 @ 14:55:14 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74605358
Ik ga voor een paartje Chelsea boots (als het lukt). Sowieso al opzoek naar zo'n boot en de prijs is helemaal niet slecht.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_74605695
Vergeet je niet de zolen te verwisselen?
know'm sayin?
word? word.
pi_74607173
Ik vind die jurkjes van Cat Deeley en Mini Andén wel leuk, maar het is niet echt iets bijzonders, het had net zo goed van ASOS kunnen zijn. Daar heb ik zo vaak soortgelijke jurkjes besteld.

Dat geval dat Nicky Hilton aan heeft staat haar echt niet, maakt haar ouwelijk.

En wat Tamara Mellon aan heeft is echt ronduit lelijk.
pi_74607480
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan .
  woensdag 11 november 2009 @ 16:39:43 #87
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74608536
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef alors het volgende:
Vergeet je niet de zolen te verwisselen?
Niet nodig, zo vaak heb ik ze niet aan.
pi_74609868
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan .
Ik hoop het!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:01:56 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74610811
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet je het wel snel doen en snel naar de check out gaan en betalen anders is het weg. Had ik met Comme des Garcons. Wou die trenchcoat had em in mn lijstje en wou gaan afrekenen, kreeg ik melding dat ie weg was.
pi_74611399
En hoelaat? Op de site zie ik 10 uur, maar is dat ook de Nederlandse tijd? Ben nogal slecht in tijdzones e.d. .
pi_74655187
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
En hoelaat? Op de site zie ik 10 uur, maar is dat ook de Nederlandse tijd? Ben nogal slecht in tijdzones e.d. .
CET is Central European Time dus NLse tijd..
pi_74688773
Grr kom er niet op de site
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 10:10:16 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_74688834
Ik denk dat ik vandaag even in de winkel ga kijken of ze dat leren jasje hebben hangen (zal wel niet). Misschien dat ik die wel koop, de rest vind ik niet zo interessant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74688893
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:06 schreef ruffian het volgende:
Grr kom er niet op de site
Ik ook niet..
pi_74688966
ik ook niet..
iemand een directe link?
pi_74689021
huh?
Wat raar dat het jullie niet lukt... heb net met groot gemak van alles kunnen bestellen.
Leren riem met studs, zwarte ballerina's, print ballerina's, zwarte tuniek, zwarte tas en zilverkleurig armbandje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74689032
Het lukt mij ook niet
Ook niet via andere H&M links..
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_74689033
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef mezzy het volgende:
ik ook niet..
iemand een directe link?
http://shop.hm.com/nl/campaign788designer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74689053
Als ik daarop klik krijg ik de melding dat het druk is in de winkel... Nee echt?
En dat ik het nogmaals moet proberen.. Pff ik word er moe van
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_74689064
nou eer je op de site kunt komen zal alles wel uitverkocht zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')