Mijn melding over dit voorval werd afgedaan als een gerucht. Het bewijs heeft niet lang op laten wachten.quote:
84 flessen cola, 50 stuks fruitella, 8 pakken cracottes, 1 jillz. En ik geloof wel 15 appeltaartenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat uiteindelijk het netto-resultaat is van iedereen trouwens
Qwea? Marcel? Fosfo?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
84 flessen cola, 50 stuks fruitella, 8 pakken cracottes, 1 jillz. En ik geloof wel 15 appeltaarten
Hier hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat uiteindelijk het netto-resultaat is van iedereen trouwens
Qwea? Marcel? Fosfo?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
84 flessen cola, 50 stuks fruitella, 8 pakken cracottes, 1 jillz. En ik geloof wel 15 appeltaarten
Waarom ben ik er pas achtergekomen toen alles al praktisch dichtgetimmerd zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
volgens mij lees ik hier nu al voor de 3de keer, ik ben goed en ik wil aandacht ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Mijn melding over dit voorval werd afgedaan als een gerucht. Het bewijs heeft niet lang op laten wachten.
Het is dat ik pas sinds gisteravond er mee begonnen was, maar totaal:quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
Qwea? Marcel? Fosfo?
quote:Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Gebouw, dat is toch ook gewoon een huis?quote:win·kel de; m -s gebouw waar goederen aan consumenten verkocht worden
Inderdaad.quote:ge·bouw het; o -en iets dat gebouwd is: huis, kantoor, fabriek enz.
no but thanks. ik had idd de stoere reacties erop erbij moeten zettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:03 schreef matthewk het volgende:
[..]
volgens mij lees ik hier nu al voor de 3de keer, ik ben goed en ik wil aandacht ?
Je had die nieuwste wijzigingen er wel in kunnen verwerken imo, dat de andere supermarkt in de buurt moet zijn en dat je alleen het prijsverschil terugkrijgtquote:
Kun je deze link erbij plaatsen? Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:
Komt er ook nog inquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je had die nieuwste wijzigingen er wel in kunnen verwerken imo, dat de andere supermarkt in de buurt moet zijn en dat je alleen het prijsverschil terugkrijgt
Ga ik doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Kun je deze link erbij plaatsen? Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!
Staat er gewoon in hoor:quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je had die nieuwste wijzigingen er wel in kunnen verwerken imo, dat de andere supermarkt in de buurt moet zijn en dat je alleen het prijsverschil terugkrijgt
quote:Het is vanaf nu niet meer toegestaan van geprinte folders van internet te gebruiken. Daardoor wordt het voor de normale burger moeilijker aan een folder te komen als niet in de buurt woont van een concurerende supermarkt. Daarnaast verlaagt Albert Heijn het maximaal mee te nemen producten van zes naar drie, de concurerende supermarkt waar het product goedkoper is moet in dezelfde gemeente zijn en je krijgt alleen het verschil terug.
doorlezen onderinquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |