Nu niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:39 schreef Crientj het volgende:
Het gaat snel hier, maar tis wel verdomd lachen.
Sinds vanmiddag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:42 schreef asbez het volgende:
Sinds waarneer zijn die regels er??
miss trappen sommigen ah's er nog in
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:39 schreef Crientj het volgende:
Het gaat snel hier, maar tis wel verdomd lachen huilen .
Ik ben heel benieuwd. Ik heb je nog ff een PM gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef Feejx het volgende:
[..]Maar HW is wel lief
![]()
Gaat een mooi bericht worden op de FP
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
AH is een compleet lachertje. Hoe kun je die lui nou nog serieus nemen
quote:Topman Ahold ziet groei AH-winkels in Nederland
28 april 2009, 17:30 uur | FD.nl
Topman John Rishton van supermarktconcern Ahold voorziet nog steeds groei in het aantal winkels voor Albert Heijn in Nederland. Ook denkt hij supermarktdivisie Jeronimo Martins Retail dit jaar te verkopen.
Hoewel consumenten met name in de Randstad veel 'blauwe' supermarkten tegenkomen, meent Rishton dat Ahold in sommige delen van Nederland 'minder vestigingen heeft dan Ahold zou willen'.
Rishton deed zijn uitspraken tijdens de aandeelhoudersvergadering in Amsterdam. Er werd door aandeelhouders niet concreet gevraagd naar mogelijke plannen om concurrenten zoals Super de Boer over te nemen.
(...)
http://www.fd.nl/artikel/(...)ah-winkels-nederland
Nah, de FA's zijn er al mee bezig hoorde ik.quote:
ik heb nog 2 van die kaartjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik ga mijn appeltaart eens ophalen.
Wist ook gelijk wie dat moest schrijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Ik heb je nog ff een PM gedaan
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:55 schreef Feejx het volgende:
[..]
Wist ook gelijk wie dat moest schrijvenZal een kritisch bericht worden
Je praat zelf bullshitquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef Qwea het volgende:
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!
Ja, dat mag wel ff aangepast worden jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |