Mijn leven voorbij? En de levensverwachting van tegenwoordig dan? Zeg, als je jong bent, hoef je nog niet domme dingen te zeggen, he.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, je schikt je naar je situatie. Je kan moeilijk denken: m'n leven is voorbij.
Wel als je en jong en dom bent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mijn leven voorbij? En de levensverwachting van tegenwoordig dan? Zeg, als je jong bent, hoef je nog niet domme dingen te zeggen, he.
Ach, in de jaren '80 had je de koude oorlog en een enorme economische crisis die meer dan 4 jaar heeft geduurd. Toen waren er heel wat engere vooruitzichten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel als je en jong en dom bent.
En dat gaat in KB hand in hand.
Ook hier is weer een dosis psychologie op losgelaten, zoals bij bijna alles tegenwoordig.
En, meen ik me te herinneren, kwam het er met name op neer dat jonge mensen weinig hebben om naar uit te kijken. Er wordt extreem veel doem en narigheid voorspeld, over pensioenen, werk, het land, de wereld, en ga zo maar door.
Vind je het heel gek dat 'wij' 'jullie' kwalijk nemen dat er veel ellende is? Overigens doe ik dat zelf niet echt. Je kunt niet boos zijn op een hele generatie, terwijl een groot deel daarvan daar ook niets aan kan doen.quote:Onbewust nemen veel jongeren dat de oudere generaties kwalijk, en omdat de jeugd door het slechte onderwijs steeds dommer wordt, gaat dat steeds ongenuanceerder en met veel dom gebazel.
Ze zijn helaas een jammerlijk produkt van de maatschappij..
Maar irritant blijven ze wel, dat is een feit.
Pfff, In mijn tijd had je niet eens een VMBO...quote:Ik weet niet of de jeugd dommer geworden is...
Oh jawel hoor, het heette alleen anders.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef FFnog het volgende:
[..]
Pfff, In mijn tijd had je niet eens een VMBO...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Joh...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het heette alleen anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |