quote:
-MMS: ga ik niet gebruiken, ik kan al mailen en ik ken echt niemand die liever MMS gebruikt. Daarnaast kost het geld naast je bundel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Merkie het volgende:
MMS, Spotlight, horizontaal keyboard (hoewel eigenlijk elk keyboard horizontaal is) met SMS, push notifications, copy/paste. Het is de meest ingrijpende update in 2 jaar tijd.
ok baas.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:01 schreef Merkie het volgende:
Er is nog nooit een update stipt om 19.00 uur uitgekomen, dus wat zorgt ervoor dat jullie dat nu wél verwachten? Hij komt gewoon in de loop van de avond.
Ik werk liever op mijn iphone zelf met internet dan moeilijk te gaan doen door dat ding aan mn pc te hangen om vervolgens met een schrale snelheid te gaan internetten daarmee. Daarnaast moet je er extra voor betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Thetering.
Nu moet ik elke keer mn sim in een oude HTC gooien om dat te kunnen doen.
wat ik van de vorige update weet is dat hij nog niet voor iedereen beschikbaar was door een connectie limiet ofsoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt slim zijn ze ook niet...
Als ze het wat eerder doen, kunnen ze het lekker spreiden. Nu gaat iedereen tegelijk als een gek zo downloaden.
Extra betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik werk liever op mijn iphone zelf met internet dan moeilijk te gaan doen door dat ding aan mn pc te hangen om vervolgens met een schrale snelheid te gaan internetten daarmee. Daarnaast moet je er extra voor betalen.
schrale snelheid? 2mb is sneller dan wat je in engeland als adsl kunt krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik werk liever op mijn iphone zelf met internet dan moeilijk te gaan doen door dat ding aan mn pc te hangen om vervolgens met een schrale snelheid te gaan internetten daarmee. Daarnaast moet je er extra voor betalen.
Geloof me, die servers trekken dit echt wel, Akamaiquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt slim zijn ze ook niet...
Als ze het wat eerder doen, kunnen ze het lekker spreiden. Nu gaat iedereen tegelijk als een gek zo downloaden.
In de trein oid heb je er alsnog geen zak aan. En als je ergens op een kantoor zit te werken heb je praktisch altijd wel wifi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:05 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
schrale snelheid? 2mb is sneller dan wat je in engeland als adsl kunt krijgen
http://blog.t-mobile.nl/i(...)als-modem-gebruiken/quote:Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
cloud hosting is de shitquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geloof me, die servers trekken dit echt wel, Akamai![]()
Helaas trekken de iphoneclub servers het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |