Google eens @ Akamaiquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Jerommeke het volgende:
Alles servers staat te smeulen nu bij Apple...
Moet je ff wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Adelante het volgende:
HELP, hij doet niets meer
plaats een geldige sim zonder pin
en dan toets ik m'n pin in om te ontgrendelen
en dan blijft ie hangen op "slide for emergency"
kut apple
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef Flepke het volgende:
ik heb hem binnen, gaat het bij jou weer wat sneller
hoe lang dan?quote:
op de jailbreak en unlockquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Flepke het volgende:
op de jailbreak en unlock
trouwens, mensen die gaan bellen als je een reserve kopie aan het maken bent
Geen dank geen dankquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef XDo het volgende:
Snelheid loopt gelukkig weer op. Over een minuutje is ie binnen.
Licht eraan, heb je een 2g/3g ?quote:
Ik ben nog aan het dowloaden, Adelante heeft een probleem...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef Flepke het volgende:
Licht eraan, heb je een 2g/3g ?
Tmob, belgie italie ?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
iPhone is activated
Duurde inderdaad even, maar alles werkt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
iPhone is activated
Tegen de tijd dat itunes een reserve kopie heeft gemaakt hoop ik dat hij er is, kut usb 1.0quote:
Wil niet weten hoeveel dataverkeer er nu over 't internet gaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:32 schreef Jerommeke het volgende:
Alles servers staat te smeulen nu bij Apple...
Had je dat niet wat eerder kunnen doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat itunes een reserve kopie heeft gemaakt hoop ik dat hij er is, kut usb 1.0
Heb ik vrijdag gehad met 2G. Ook weer simlocked, dus moest weer terug naar 2.2.1, unlock en kon toen door naar 3.0quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:48 schreef Blaxje het volgende:
"iPhone kan niet worden hersteld, onbekende fout" Ja, leuk, ja lachen, ja tof
De S staat ook voor Speed hè.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef Geqxon het volgende:
De iPhone 3GS is indrukwekkend! Jezus wat is dat ding snel.
Bedoeling was om alles handmatig te doen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had je dat niet wat eerder kunnen doen?
Dat heb ik ook altijd als ik de FW van een apparaat updatenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef Locusta het volgende:
Ik ben als de dood dat er iets mis gaat![]()
![]()
iPhone firmware bijwerken duurt lahang.....
Het wachten is op zaterdag, wanneer al die Amerikanen met een 3G en 3Gs vergelijkingsvideo's online zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Hoe duur is dat nou in die bundel van T-Mob?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Ok, ik heb nu een veredelde emergency-callphone.
Ik heb geen flauw idee, er zijn smsjes uit m'n belstatus en ook geen extra kosten te zienquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Blaxje het volgende:
Hoe duur is dat nou in die bundel van T-Mob?
¤0,50 per MMS, zit niet in de bundel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, er zijn smsjes uit m'n belstatus en ook geen extra kosten te zien
Belachelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
¤0,50 per MMS, zit niet in de bundel.
Inderdaad. Ga ik dus nevernooit gebruiken. Way overpriced. Ze hadden beter het voorbeeld van de Belgen kunnen volgen. Daar is het 1 MMS = 2 SMS uit de bundel.quote:
Nee, maar ik gok dat het vanavond al wel kanquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Ad_rem het volgende:
Ik las op devteamblog dat deze update eigenlijk exact hetzelfde is als de eerder gelekte 'gold' versie. Betekent het dat je nu al kunt jailbreaken daarmee?
(zal wel niet)
There is no official jailbreaking of the iPhone 3.0 7A341 (which is the official version you got via torrent.) You may find information claiming that you can do it by QuickPwn the same way you would jailbreak the iPhone 3.0 beta 5 version, but this is not true. Doing this leads to the "pink screen of death", and you have to restore your phone completely.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Ad_rem het volgende:
Ik las op devteamblog dat deze update eigenlijk exact hetzelfde is als de eerder gelekte 'gold' versie. Betekent het dat je nu al kunt jailbreaken daarmee?
(zal wel niet)
Waarschijnlijk wel als je het vergelijkt met andere aanbieders, maar in z'n algemeenheid vind ik de prijs van een mmsje ronduit belachelijk.quote:
Wat is "even".. Ik wacht nu al 10 minuten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
iPhone is activated
Nou, ik had net wel even een *slik*quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Kremers het volgende:
Dat heb ik ook altijd als ik de FW van een apparaat updatenMet name dat de stroom ineens wegvalt.... Maar goed, tot nu toe nooit iets fout gegaan, met geen enkel apparaat.
Kijk eens op de eerste pagina?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wat is nou bijzonder nieuw? Ik zie in eerste instantie vrij weinig
quote:
Yup, loopt lekker soepel, ook op 2Gquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, het pagina scrollen gaat nu helemaal zonder lag.
Ook laden applicaties (mail bijv.) een stuk sneller.
Thnx dan ga ik het nog niet proberenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
There is no official jailbreaking of the iPhone 3.0 7A341 (which is the official version you got via torrent.) You may find information claiming that you can do it by QuickPwn the same way you would jailbreak the iPhone 3.0 beta 5 version, but this is not true. Doing this leads to the "pink screen of death", and you have to restore your phone completely.
http://www.ismashphone.co(...)eak-information.html
Even doorscrollen. Bij mij was ook de eerste pagina vol, op de 2e stond alleen iSjoel en op verdere pagina's stond de restquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef fliert het volgende:
Ik heb het gesynchroniseerd, maar mis 4 pagina's aan gedownloade programma's. Enkele, zoals Ichess en flightcontrol, die ik op de eerste pagina had staan zijn er wel door.
Als je héél snel scrollt zie je kleine stukjes lagquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, het pagina scrollen gaat nu helemaal zonder lag.
Ook laden applicaties (mail bijv.) een stuk sneller.
Typ eens wat in het Grieks hier dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN EINDELIJK GRIEKS TOETSENBORD!!!!1111.
Gek, bij mij ging het erg traag en instabiel qua snelheid. Normaal haal ik wel altijd volle snelheidquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Ericjuh het volgende:
Ik download de update met een keurige 1.5 mb per seconden.. duurde iets van 2 min. voordat ik update binnen had. Niet om te pimpen ofzo, maar ik lees hier dat iedereen loopt te klagen over snelheid.
quote:
Hier staat wel een mooi overzicht: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4292quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wat is nou bijzonder nieuw? Ik zie in eerste instantie vrij weinig
http://live.iphoneclub.nl/quote:Het buildnummer van de update die vandaag beschikbaar kwam is exact gelijk aan die van de eerder uitgelekte iPhone OS 3.0 GM (build 7A341). Heb je deze al geïnstalleerd, dan hoef je niet meteen te updaten (sterker nog: de kans is groot dat je helemaal geen update ziet binnenkomen). Wel is het zo, dat de GM-versie na verloop van tijd kan aflopen. Klik op Alt-Herstellen of Shift-Herstellen in iTunes om dan de huidige, actuele versie te installeren (die je natuurlijk eerst lokaal gedownload hebt).
Mooi overzicht. Staat nog niet eens alles bij. Stond een mooi overzicht op iphoneclub.nl, maar die site is ff in de lightversion. Zie Apple iPhone #35: 3.0 has touchdown!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier staat wel een mooi overzicht: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4292
Had ik zelf een jaar naar kunnen zoeken. Is er een manier op dat snel weer in orde te krijgen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef LeonH het volgende:
Yeah!![]()
[..]
Even doorscrollen. Bij mij was ook de eerste pagina vol, op de 2e stond alleen iSjoel en op verdere pagina's stond de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |