Je kan een paar latijnse termen ook niet kennen als je geen latijn hebt gedaan he? Ik neem het de meeste vwo'ers niet kwalijk dat ze de moeite niet hebben genomen om een dode taal te leren. Het is gewoon inefficient om daar je tijd in te steken. Heb het zelf overigens tot de 5e gedaan en toen gestopt omdat ik er teveel tijd in moest steken om het goed te kunnenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet waarom. Jij zal er vast ook wel eens een engels termpje uitgooien, de helft van het woordenboek kent zijn oorsprong in andere landen. Leg uit waarom dit dan zo pretentieus is! Omdat je het niet begrijpt? Omdat je op de middelbare school niet stoer was zonder gymnasiumkindjes te pesten?
Je begrijpt niet waarom? Verrassend voor iemand met jouw IQ.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet waarom. Jij zal er vast ook wel eens een engels termpje uitgooien, de helft van het woordenboek kent zijn oorsprong in andere landen. Leg uit waarom dit dan zo pretentieus is! Omdat je het niet begrijpt? Omdat je op de middelbare school niet stoer was zonder gymnasiumkindjes te pesten?
Dus als je iets hebt geleerd mag je het weer niet gebruiken omdat anderen het ook niet doen? Ben ik even in mijn poepertje getrolled, ik dacht dat je serieus was de hele tijd man!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Je begrijpt niet waarom? Verrassend voor iemand met jouw IQ.
Engels leert men tegenwoordig op de kleuterschool, TMF en al die kinderzendertjes op tv. Latijn niet, daar schijn je enige opleiding voor te moeten hebben genoten.
En daar noem je me tokkies die Nigel de Jong aanbidden als held als hij in Zuid-Afrika in de finale scoort.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
Zelfde als met die kankeroefenwedstrijden die nergens om gaan. Dan kom je op kantoor en zitten er 2 of 3 SBS tokkies al klaar. "Hey, wat vond je nou van die De Jong gister he. Ik vond het kut, want het is een neger, en Nederland is toch godverdomme een blank land!!!". Excuseer mij, maar die discussie ga ik liever niet aan met iemand wiens IQ niet boven mijn schoenmaat uitkomt. Vervolgens ben je dan ook weer een sociale outcast.
Kijk eens jongens, kijk hem happen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
![]()
Ik bestrijd je argumenten ook niet, knaap. Het is meer je vermeende superioriteit die me irriteert. En welja, gooi er om nog wat extra intelligentie te veinzen nog maar eens een Latijnse term tegenaan.
Als je dit soort dingen zegt heb dan ook de ballen om je straat en huisnummer te geven. Dan zal ik wel ff laten zien met derest van mijn familie wie hier de baas is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
Ik vond het kut, want het is een neger, en Nederland is toch godverdomme een blank land!!!".
Dit moet gewoon een troll zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:50 schreef danx-x het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zegt heb dan ook de ballen om je straat en huisnummer te geven. Dan zal ik wel ff laten zien met derest van mijn familie wie hier de baas is.
Als een van mijn ooms voor jou neus staat kak je meteen in je broek. Dus kan je wel stoer doen achter je pixels, maar dat is wel de waarheid.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:59 schreef danx-x het volgende:
[..]
Als een van mijn ooms voor jou neus staat kak je meteen in je broek. Dus kan je wel stoer doen achter je pixels, maar dat is wel de waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het jouw neus, met een w. Of mijn neus in dit geval, maar daar gaat het niet om. Maakt het wel waarschijnlijker dat je geen troll bent, want een Nederlander zou die fout veel minder snel maken.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]Ik ben voor de helft Nederlands eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het jouw neus, met een w. Of mijn neus in dit geval, maar daar gaat het niet om. Maakt het wel waarschijnlijker dat je geen troll bent, want een Nederlander zou die fout veel minder snel maken.
Ik helemaalquote:
Ah een internetheld.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:50 schreef danx-x het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zegt heb dan ook de ballen om je straat en huisnummer te geven. Dan zal ik wel ff laten zien met derest van mijn familie wie hier de baas is.
Nee, want Nederland verpauperd, en ik ben voor de helft Nederlands. Dus ik ben 50% verpauperd, moeilijk bij te houden heh schatje.quote:
Die andere 50% kun je nou ook weer niet indelen bij niet verpauperd.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:51 schreef danx-x het volgende:
[..]
Nee, want Nederland verpauperd, en ik ben voor de helft Nederlands. Dus ik ben 50% verpauperd, moeilijk bij te houden heh schatje.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef Beauregard het volgende:
Goed punt dat je hier aankaart. Uit de kunst!
Ritmo, wat denk jij 'r van?
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:59 schreef danx-x het volgende:
[..]
Als een van mijn ooms voor jou neus staat kak je meteen in je broek. Dus kan je wel stoer doen achter je pixels, maar dat is wel de waarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |