Help me eens? Ik ken niet heel veel typen mensen die in latijn tegen elkaar pratenquote:
In jouw kringen? Ik dacht dat jij je vooral onder sociaal zwakkeren begaf?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:40 schreef Biels het volgende:
[..]
In mijn kringen is ad hominem een heel normale term, het spijt me dat ik dat laat doorlekken naar een forum als dit.
Google eens naar de betekenis, dan kom je er vanzelf wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:45 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Help me eens? Ik ken niet heel veel typen mensen die in latijn tegen elkaar praten
En dat denk je waarom?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
In jouw kringen? Ik dacht dat jij je vooral onder sociaal zwakkeren begaf?
Want ik beschrijf mijn hele sociale leven in die post? Nee. Sterker nog, ik beschrijf 8 uurtjes per week.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Mr.Talisker het volgende:
Topictitel + klacht = antwoord
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Google eens naar de betekenis, dan kom je er vanzelf wel.
Of een studie.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
je hebt het over kringen, wat betekent dat je naast de ballen ook nog vrienden hebt waarmee je
in latijn praat
De ballen dus, wat nog steeds 1 kring is.quote:
Wat ik al zei, TS is een sukkelig rechtenstudentje. Die strooien graag met Latijnse termen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
je hebt het over kringen, wat betekent dat je naast de ballen ook nog vrienden hebt waarmee je
in latijn praat
De ballen? Ga lekker buiten spelen met die arbeidersgeneralisaties.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
De ballen dus, wat nog steeds 1 kring is.
Helaas, fout.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Wat ik al zei, TS is een sukkelig rechtenstudentje. Die strooien graag met Latijnse termen.
Opgelost, slotje.
Pardon?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Liefje sorry, maar jij bent echt stom.
Maar het is Latijn, dus je bent automatisch een pretentieuze faalbeer als je het gebruikt.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Ad Hominem is een heel bekende term, paupers.
Maar dat kun je hier Ad Nauseam blijven herhalen natuurlijk
Op de man spelenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Nikmans het volgende:
Ad Hominem is een heel bekende term, paupers.
Maar dat kun je hier Ad Nauseam blijven herhalen natuurlijk
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef sjonbeton het volgende:
Alsof je meteen sociaal sterker bent dan degene die geen latijn gebruikt omdat de meerderheid van de bevolking liever nederlands spreekt.
Heel goed, je hebt iets zinnigs gezegd. Zie je, je kan het wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het is Latijn, dus je bent automatisch een pretentieuze faalbeer als je het gebruikt.
ik zeg toch ook niet dat jij het zegtquote:
Maar ik begrijp niet waarom. Jij zal er vast ook wel eens een engels termpje uitgooien, de helft van het woordenboek kent zijn oorsprong in andere landen. Leg uit waarom dit dan zo pretentieus is! Omdat je het niet begrijpt? Omdat je op de middelbare school niet stoer was zonder gymnasiumkindjes te pesten?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt iets zinnigs gezegd. Zie je, je kan het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |