Misschien helpt het inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou je eens moeten proberen dan
Ik voelde me eerst ook altijd heel moe, maar nu ik weer sport niet meer
Nja, behalve de laatste 3 dagen, maar dat komt doordat ik maar 3 uur slaap per nacht heb gehad
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Veel plezier Flena!
Je moet alleen de tekst even kopiėren in de OP
[..]
Misschien helpt het inderdaad
Ik kijk het nog even eigenwijs aan. Ik heb mijzelf de komende weken ook "klem" gezet met van alles en nog wat... Normaal ligt het bij mij ook aan slaaptekort, maar dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gehad, want ik lig ruim voor mijn normale tijd in bed.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
Mja is goed, maar ik heb daar nu toch nog geen behoefte aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoor?
Ik kan desnoods wel een schema voor je maken met oefeningen die je thuis / buiten kan doen
Inderdaad, zou ik ook wel willenquote:
Sterk argument, dat moet ik je nageven. Ben het met bovenstaande ook wel eens, maar adhv discussies in het verleden dacht ik dat je het anders en naar mijn mening wat uit de hoogte bedoelde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt meer omdat ik zelf een nerdje ben en daarom de kans veel groter is dat iemand die gestudeerd heeft dezelfde interesses heeft. Dat zegt niets over iemand zijn of haar intelligentie. Iemand die VMBO gedaan heeft kan 10x slimmer zijn dan ik, maar ja de kans dat zo iemand dezelfde interesses heeft blijft klein. Ik leg een verband tussen studie & interesses, jij een verband tussen studie & intelligentie & jij beschuldigt mij dat ik juist dat laatste zou doen? Aparte redenatie!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
The bastards!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Q. het volgende:
Ik geniet voornamelijk van het geklus van mijn bovenburen.
met mij... straks... terras....quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
En genieten van het mooie weer?!?
Waar? Hier achter mijn bureau zeker.
@ Parkpop ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mij... straks... terras....
Ik. Mits alles meezit en ik niet zwaar naar de klote ben van Awake.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Wie gaan er tot nu toe allemaal naar Parkpop?
Ik ben nieuwsgierig
Ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik weet het eigenlijk nog niet of ik er zin in heb...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik, tenzij ik een nieuwe baan heb en geen vrij kan krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Snuit = present als het goed isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Voor de muziek hoef ik iig niet te gaan, slaapverwekkend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |