Of denk je dat hij zelf de 94 miljoen naar Manchester moet brengenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef donroyco het volgende:
Dat is om het geld in te doen natuurlijk
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef donroyco het volgende:
Dat is om het geld in te doen natuurlijk
Welke sport vind jij leuk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef wunderbaum het volgende:
Kijk, dat voetbal een sport voor homo's is wisten we al wel.
Hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ze pissen ook nog eens zittend, die voetballers:
[ afbeelding ]
Die is wel hilarischquote:
Dan zit jij toch raarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ze pissen ook nog eens zittend, die voetballers:
[ afbeelding ]
Echte mannen zitten natuurlijk de hele dag op Fok! te posten!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Sulletjes het volgende:
Wat een heaumeaux inderdaad die Ronaldo.
Dat voetbalsupporters homo's zijn was al duidelijk; ze komen immers met 60.000 mannen vol emotie naar 22 andere rennende gespierde mannen kijken! Met daarbij de scheidsrechter als de onschendbare SM Oppergod.
Je mag mij een nerd, sulletje of geen echte vent vinden als je dat soms bedoelt hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Echte mannen zitten natuurlijk de hele dag op Fok! te posten!
ICT.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef Sulletjes het volgende:
[..]
Je mag mij een nerd, sulletje of geen echte vent vinden als je dat soms bedoelt hoor.
Maarre...
De hele dag op FOK posten komt omdat ik een ZZP-er, data-analist en dataprocessor in de ICT ben. En dus af en toe even onder het genot van een kop koffie op FOK wat onzin rondspui, omdat mijn tabellen met marktonderzoeksgegevens ondertussen in SPSS gedraaid worden...En ja een echte man ben ik, als huisvader van 2 prachtige kleine dochters![]()
Gaaap.... who cares man? Voetbal is gewoon een achterhaalde homo-sport.
Pics van je dochters?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef Sulletjes het volgende:
En ja een echte man ben ik, als huisvader van 2 prachtige kleine dochters![]()
pics van je dochterquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef Sulletjes het volgende:
[..]
Je mag mij een nerd, sulletje of geen echte vent vinden als je dat soms bedoelt hoor.
Maarre...
De hele dag op FOK posten komt omdat ik een ZZP-er, data-analist en dataprocessor in de ICT ben. En dus af en toe even onder het genot van een kop koffie op FOK wat onzin rondspui, omdat mijn tabellen met marktonderzoeksgegevens ondertussen in SPSS gedraaid worden...En ja een echte man ben ik, als huisvader van 2 prachtige kleine dochters![]()
Gaaap.... who cares man? Voetbal is gewoon een achterhaalde homo-sport.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die anti voetbal zijn![]()
![]()
![]()
In 80% van de gevallen zijn dat ook de mensen zonder chicks
Hahaha ja!! Respect man, echt grappig dat je homo's zo anders spelt hahaha!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Sulletjes het volgende:
Wat een heaumeaux inderdaad die Ronaldo.
Dat voetbalsupporters homo's zijn was al duidelijk; ze komen immers met 60.000 mannen vol emotie naar 22 andere rennende gespierde mannen kijken! Met daarbij de scheidsrechter als de onschendbare SM Oppergod.
Motorisch gestoorde vetkleppen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef solyaris het volgende:
Sport![]()
Voetbal![]()
![]()
![]()
Voetballers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetballiefhebbers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
![]()
Voetbal is kut. Waar m'n 'chick' overigens zeer blij mee is!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
![]()
Ik zou niet blij met haar zijn. Dat 100 kilo wegende gedrochtquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef CrssY het volgende:
[..]
Voetbal is kut. Waar m'n 'chick' overigens zeer blij mee is!
Ik zou menig model uit bed schoppen voor haar, en vele mannen met mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zou niet blij met haar zijn. Dat 100 kilo wegende gedrocht
Als je haar voor een model uit bed zou schoppen ben je echt gay. Ik DENK niet dat ik weet hoe je vriendin is maar ik WEET hoe ze is en ik kan zeggen. Ik zou HAAR me bed uit schoppen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ik zou menig model uit bed schoppen voor haar, en vele mannen met mij. Eigenlijk interesseert het mij ook weinig wat jij DENKT dat mijn vriendin wel/niet is, veel plezier met je voetbal
Ook alleen in de absolute top hoor. De linksachter van Heracles Almelo zal geen miljoenen verdienen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:01 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal vind ik heul niet leuk !
Maar de bedragen die ze verdienen zijn wel om naar huis te schrijven
Dat je niet van voetbal houdt is opzich al gay, maar dat kán dan nog. Maar om dan dingen als 'Sportquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef solyaris het volgende:
Sport![]()
Voetbal![]()
![]()
![]()
Voetballers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetballiefhebbers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:24 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ik zou menig model uit bed schoppen voor haar, en vele mannen met mij.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |