Berg wil helemaal niet naar AZ.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Mits er bij AZ nog een spits zal vertrekken als El Hamdaoui of Dembele.
En dat zou nog steeds goed kunnen
Ja jij?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:14 schreef The_Verve het volgende:
Kun je rekenen?
nee dat lijkt me niet nee, ben benieuwd waar hij zal komen en of hij het vast kan houden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:14 schreef The_Verve het volgende:
AZ was een soort van back-up voor het geval hij een slecht EK zou spelen. Hij gaat nu echt niet meer naar AZ.
Allemaal een contract aanbieden! snel snelquote:Op zondag 28 juni 2009 10:59 schreef venomsnake het volgende:
D2 klopt Atletico Madrid en Barcelona
.
En voor de mensen die niet willen luisterenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:22 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ] Koç had op basis van zijn spel wel een doelpunt verdiend...
quote:Koç voelde veel druk voor duel met Bedum
In zijn eerste duel in het shirt van FC Groningen kwam spits Serhat Koç niet tot scoren. Toch was de aanvaller, overgekomen van FC Eindhoven, na afloop zeer tevreden. Dat kwam mede door de vier assists die hij leverde aan Tim Matavz.
In de eerste helft zat Koç op de bank, met een speciaal gevoel. "Toch wel met druk", zo zei hij na afloop tegenover RTV Noord. "Het was toch mijn eerste wedstrijd voor FC Groningen, maar toen ik het veld inkwam was dat allemaal verdwenen."
De jonge aanvaller kon tevreden terugkijken op zijn officieuze debuut, dat met 14-1 werd gewonnen. "Ja, ik heb vier assists gegeven. Jammer genoeg heb ik niet gescoord." Al zijn assists waren op Matavz, die in totaal vijf keer scoorde. "Ik stond samen met hem voorin en hij stond er vier keer goed voor, dus speelde ik vier keer af. We hebben goed met elkaar gespeeld, het ging lekker."
Dat trainer Ron Jans hem niet vanaf het begin liet spelen tegen Bedum, de club waar Arjen Robben ooit begon, was voor Koç geen probleem. "Nee, iedereen die nieuw is moet zich eerst bewijzen. Daarna volgt de beloning."
quote:Marcus Berg is op weg naar Fiorentina weet Channel 4. De Zweedse spits van FC Groningen is een handtekening verwijderd van een overgang naar I Viola. De Groningers kunnen na de overgang 11,5 miljoen euro op de rekening bijschrijven.
quote:Shkodran Metaj zal waarschijnlijk komend seizoen te bewonderen zijn in het shirt van Cambuur Leeuwarden. De Friezen en FC Groningen zijn al klaar met onderhalen en alleen Sko zelf moet nog overeenstemming bereikt met Cambuur. In eerder stadium gaf de talentvolle middenvelder al aan graag naar Leeuwarden te verkassen dus lijkt het een kwestie van tijd voordat het echt definitief is. Naast Helmond Sport dat Jeroen Veldmate huurt, zullen we dus ook Cambuur komend seizoen op de voet volgen in de Jupiler League.
Prachtige club voor Marcus.quote:
Het is maar een eerste bod, als het al waar is...quote:
Mjah. Ik denk ook dat er wel iets meer uit te halen valt. Misschien nog een flink percentage bij doorverkoop oid.quote:
Aha, dat was die speler die ik niet gelijk kon identificeren! Hij speelde in de eerste helft mee, rechts achterin. Ze kregen weinig weerwerk van Bedum dus veel indruk heeft hij niet kunnen maken. Oogde wel solide.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef methodmich het volgende:
Iemand die geweest is en kan vertellen hoe Jeffrey Rijsdijk speelde?? Ben erg benieuwd naar zijn avontuur in Groningen.
Rechtsback...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:27 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Aha, dat was die speler die ik niet gelijk kon identificeren! Hij speelde in de eerste helft mee, rechts achterin. Ze kregen weinig weerwerk van Bedum dus veel indruk heeft hij niet kunnen maken. Oogde wel solide.
Blessures en afwezigen door internationale verplichtingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rechtsback...![]()
Waren er zoveel blessures voor die plek? Hij is wel allround, dus hij zou het tegen mindere teams inderdaad wel moeten kunnen spelen, maar ik ben er wel verbaasd over.
Nu officieelquote:Seven-goal Berg wins Golden Boot
Monday 29 June 2009
The 2009 UEFA European Under-21 Championship Golden BootThe 2009 UEFA European Under-21 Championship Golden Boot (©adidas)
Marcus Berg has been confirmed as the top scorer in the UEFA European Under-21 Championship, with the 22-year-old receiving the adidas Golden Boot award after the final between England and Germany.
Unparalleled efficiency
The Sweden striker scored seven times at the finals, making him the most prolific scorer at a U21 final tournament this century – three more than his closest rivals. "It is a great honour to receive the adidas Golden Boot award," said the FC Groningen striker. "At the end of the day, football is about winning, and winning is about scoring more goals than the other team. However, every single goal requires a team effort and therefore I would like to share this award with my team-mates and thank them for their support."
'Great show'
Berg scored a hat-trick in his side's opening game against Belarus and then two goals in both the group stage game against Serbia and the semi-final defeat by England. Klaus Filbry, vice-president and head of global marketing at adidas, said: "The 2009 UEFA European Under-21 Championship has been a successful event from many aspects, above all we have seen fantastic players score amazing goals. We congratulate Marcus and thank him for a great show."
2009 UEFA European Under-21 Championship top scorers
Position Name Team Goals
1 Marcus Berg Sweden 7
2 Robert Acquafresca Italy 3
Ola Toivonen Sweden 3
4 Gonzalo Castro
Germany 2
Sandro Wagner
Germany 2
Sergei Kislyak Belarus 2
UEFA European Under-21 Championship – top scorers in the 2000s
Position Name Team Goals
1 Marcus Berg (2009) Sweden 7
2 Johan Elmander (2004) Sweden 4
Alberto Gilardino (2004) Italy 4
Klaas Jan Huntelaar (2006) Netherlands 4
Andrea Pirlo (2000) Italy 4
Maceo Rigters (2007) Netherlands 4
7 Robert Acquafresca (2009) Italy 3
Hugo Almeida (2004) Portugal 3
Giorgio Chiellini (2007) Italy 3
Nicky Hofs (2006) Netherlands 3
Thomas Kahlenberg (2006) Denmark 3
Leroy Lita (2007) England 3
Massimo Maccarone (2002) Italy 3
Markus Rosenberg (2004) Sweden 3
Ola Toivonen (2009) Sweden 3
©uefa.com 1998-2009. All rights reserved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |