Lage lonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef raaavi het volgende:
1. het man werk in china, stelt niet zo veel voor maargoed.
Tijd is geen probleem, aangezien de lonen toch zo laag zijn. Enveloppen kopen ze in zulke hoeveelheden dat ze maar een paar cent per stuk kosten.quote:2. het opsturen; verpakking, tijd,
Verzendkosten worden grotendeels gesubsidieerd door de Chinese overheidquote:3. de kosten van china naar nederland (vliegtuig)
Volgens mij zijn er internationale afspraken tussen alle postbedrijven. Als je iets uit Nederland naar het buitenland verstuurt, krijgt TNT immers ook de volle mep, en het bezorgbedrijf in buitenland niet.quote:4. bezorging in nederland,; bestel je iets kleins van 4 dollar, komen ze helemaal naar je huis.
hoe word TNT betaald dan?
Bestel op FP een UV filter, kost geen drol en doet het prima. Als je hem althans gebruikt ter beschermen van je glas en niet als bescherming tegen UV, want daar zal hij wel niet zo goed in zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?
Ben sinds vandaag een (trotse) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?
Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
omdat ...?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het nu alweer kut dat mijn PP geblokkeerd is.
Misschien juist ook maar goed.
boefje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Te weinig op mn rekening had staan.
Kan ik een week geen PP gebruiken
Huh? Lekker weird.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Te weinig op mn rekening had staan.
Kan ik een week geen PP gebruiken
Hoe doe je eCheck dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Huh? Lekker weird.
Als ik te weinig geld op m'n rekening heb kan ik alleen nog maar betalen via eCheck bij DP, niet bij DX, maar bij FP kon gewoon normaal.
heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou microsd geval werkt goed, echt super klein
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
Rayban ziet er wel vet uit. Hij is alleen iets groter dan de pilotenbril die ik ooit van de markt heb gehaald. En de pootjes lijken wat aan de korte kant.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is deze :quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Lenrel het volgende:
[..]
heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?
- lenrel
Gaat vanzelf bij mij als ik in de min sta... bij betalingen van Jack althans!quote:
Ja, minimaal een fucking week.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf bij mij als ik in de min sta... bij betalingen van Jack althans!
Trouwens ook best vervelend hoor, de verwerking ervan duurt vrij lang!
Was ons nog niet opgevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Yacht het volgende:
DX ligt er de hele tijd uit bij mij.. sever too busy? zou toch wel graag order status willen checken
http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspxquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:53 schreef Downstar het volgende:
11de een hdmi kabel besteld bij DX..
Nu is vandaag de status veranderd naar ETA 25-06 .. :![]()
iemand die me even kan uitleggen hoe ik de order wijzig ; dus dat ik bijvoorbeeld een ander hdmi kabel bestel?
of moet ik gewoon de order cancelen? ; heb gelezen dat mensen hun account moesten verifiëren als ze geld terug kregen gestort , en aangezien ik nog geen 18 ben , wil ik mijn pp niet laten blokkeren door zoiets!
hee bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx
Die even invullen
GVD! geen 2e vraag stellen als ik al geantwoord heb.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Lenrel het volgende:
[..]
heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?
btw hij kost nog steeds 10 euro. wat maakt deze specialier dan een aviator op de markt'?
- lenrel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn immitatie Ray-ban, dus er staat een leuk merkje op.
Verder krijg je bij de gepolariseerde brillen er een test kaartje bij, en bij elke bril krijg je een Ray-ban tasje, een brillenbakkie en een poetsdoekje.
Heb zelf ook even een vraag, deze bende : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21744
Het is voor mn moeder, die staat altijd alleen in de winkel, maar komt hier ook echt een straal uit of is het zo'n vaporiseerend ding?kei lief.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Bobsch het volgende:
Dx doet hier nog steeds he-le-maal niks, echt slecht dit. Snap niet hoe anderen wel op de site kunnen komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Nee, net was hij écht down. Geen enkel adres deed het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als DX even down is hoeft het niet gelijk gepost te worden. Men weet dat er problemen zijn bij DX, dus dat er soms momenten zijn dat je de site niet opkomt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, net was hij écht down. Geen enkel adres deed het.
Zeg zuurpruim, doe anders ff lekker moeilijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:25 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Zelfs als DX even down is hoeft het niet gelijk gepost te worden. Men weet dat er problemen zijn bij DX, dus dat er soms momenten zijn dat je de site niet opkomt.
Er zijn wel meer producten die in NL goedkoper te krijgen zijn dan bij DX. Met name de Xenos en Action verkopen vanalles wat goedkoper is dan bij DXquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:36 schreef Apekoek het volgende:
wat is dit nou weer? deze exact dezelfde wii kloon heb ik bij de bart smit wel eens gezien voor 40 euro....op dealextreme 100 dollar![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20214
Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn wel meer producten die in NL goedkoper te krijgen zijn dan bij DX. Met name de Xenos en Action verkopen vanalles wat goedkoper is dan bij DX
Nou, voor een verschil van 60 euro kan me dat moment gestolen wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef Negentien het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.
Nou, zo'n euforisch moment kan ik ook in de winkel hebben wanneer ik een mooi koopje gevonden heb, maar daar ben ik dan ook vrouw voor gok ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef Negentien het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.
Ik wou net zeggen, ik vind dit bedrag voor aziatische(en dus zelfs voor westerse) begrippen way to high. Die rommel ,de nep wii, kost hun qua inkoops prijs waarschijnlijk nog geen 10 dollar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, voor een verschil van 60 euro kan me dat moment gestolen worden
Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur isquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik vind dit bedrag voor aziatische(en dus zelfs voor westerse) begrippen way to high. Die rommel ,de nep wii, kost hun qua inkoops prijs waarschijnlijk nog geen 10 dollar.
Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur is
Naar Rachel, die doet alle Taobao aanvragen van dealperfect.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.![]()
Overigens, ik heb even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld, maar ik kan het zo gauw even niet vinden. Als je iets bij taobao hebt gevonden, dan moet je die link naar jack/DP sturen om te vragen hoeveel het gaat kosten?
neem aan dat je dan gewoon customer service moet mailen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Lolque het volgende:
[..]
Naar Rachel, die doet alle Taobao aanvragen van dealperfect.
Het zelfde met het imitation balance board van DP die is 90 euro en ik kan in NL de echte voor 90 euro kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.![]()
Overigens, ik heb even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld, maar ik kan het zo gauw even niet vinden. Als je iets bij taobao hebt gevonden, dan moet je die link naar jack/DP sturen om te vragen hoeveel het gaat kosten?
Maar waarom doen ze dat dan? Staan ze er uberhaupt wel bij stil dat dit overdone is? Want ik verwacht dan dat ze niet echt afname hebben van overpriced productenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het zelfde met het imitation balance board van DP die is 90 euro en ik kan in NL de echte voor 90 euro kopen.
Ik don't knowquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze dat dan? Staan ze er uberhaupt wel bij stil dat dit overdone is? Want ik verwacht dan dat ze niet echt afname hebben van overpriced producten
Nope hier ook niet, heb al een refund gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef foxbow het volgende:
heeft iemand al iets binnen van 15 mei.... ik wacht nog steeds
Mijn orders van 15-20 mei zijn er ook nog niet, ik vrees ook dat ze niet meer gaan komen... voor het eerst dat iets niet aankomt!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef foxbow het volgende:
heeft iemand al iets binnen van 15 mei.... ik wacht nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |