quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Seluj het volgende:
Nou lachen, ik hoor net dat 20% van het VWO bij ons op school gezakt is. Dat verhoogt het zelfvertrouwen ook niet echt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef kirsten. het volgende:
GESLAAGD!!! in de hoogste lotingsklasse
nee ik vond het ook niet erg.. weet toch nog niet precies wat ik wil en een jaartje werken is ook wel relaxt, ben ook nog nooit eerder blijven zitten, wel minder dan ik 5/4 vakken moet overdoen maar ach.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef appelsjap het volgende:
[..]
komt goedmij maakt het echt geen reet uit dat ik blijf zitten. Ik was sowieso van plan een jaartje lekker geld te verdienen en lekker te chillen. + ben nog nooit in de 6 jaar vwo blijven zitten dus één keer blijven zitten is ook niet erg. Heb dan wel geluk dat ik maar 1-2 vakken opnieuw doe ipv alles.
Waar maak je dat uit op johquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef jefmen het volgende:
[..]
ja ik doe vmbo kader en ik ben ook geslaagd voor me Nederlands met een 7.
Maar wat hebben vwo ers en en haviste tegen vmbo ers? jullie hebben misschien een hogere opleiding maar vmbo ers kunnen beter met hun handde werken en dat heb je nodig in deze tijd
Als in A of B?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef kirsten. het volgende:
GESLAAGD!!! in de hoogste lotingsklasse
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Scarify het volgende:
Tis 15.00 geweest dat betekend volgens mij![]()
![]()
![]()
tot 15.00 was je gezakt
gefeliciteerd @ andere fokkers!!
Iemand moet het vuil ophalen..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Iemand moet het vuil ophalen..![]()
Hoef je geen VWO voor te hebben. die kunnen dingen bedenken om dat vuil productiever op te halen
zo passen we allemaal weer bij elkaar
Waarom kijkt 9/10 vwofokker neer op vmboquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Iemand moet het vuil ophalen..![]()
Hoef je geen VWO voor te hebben. die kunnen dingen bedenken om dat vuil productiever op te halen
zo passen we allemaal weer bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |