Had je dat na les 9 ook? Ik ben meteen met 10 begonnen, dus voor mij is les 12 (ga ik vandaag lopen) de 1e keer met een stukje van 5min erin.... * yozd vreest het ergste!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:41 schreef mjan het volgende:
Gisteren dan eindelijk les 12 gelopen. Ging wel aardig, alleen was ik aan het hijgen als een oud paard na afloop. Ik vrees een beetje voor volgende week als ik ineens stukken van 6 en 7 minuten moet gaan rennen![]()
Ik heb het idee dat ik het na les 9 minder had, maar ik moet wel zeggen dat het ruim een maand geleden is dat ik die heb gelopen (na les 9 blessure gekregen) dus toen was het een stuk koeler en had ik rustig die opbouw van week 1 en 2 achter de rug. Maar ik heb dus helaas ook geen tips voor je mbt je ademhalingquote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef yozd het volgende:
[..]
Had je dat na les 9 ook? Ik ben meteen met 10 begonnen, dus voor mij is les 12 (ga ik vandaag lopen) de 1e keer met een stukje van 5min erin.... * yozd vreest het ergste!
Bedoel je daar vlak bij het Essent gebouw? Ik ren daar ook! Voorlopig ga ik onder het spoor door en dan via het weiland het fietspad op de 'dijk' weer op. Vervolgens ga ik over de fietspaden tussen de weilanden en Via Vught/'asielzoekerscentrum' weer terug naar Den Bosch.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:41 schreef mjan het volgende:
Gisteren dan eindelijk les 12 gelopen. Ging wel aardig, alleen was ik aan het hijgen als een oud paard na afloop. Ik vrees een beetje voor volgende week als ik ineens stukken van 6 en 7 minuten moet gaan rennen![]()
Komt er hier trouwens nog iemand uit Den Bosch en zo ja, waar ren jij? Het stuk waar ik altijd ren is nu totaal opengebroken en ik heb geen zin om door de woonwijk te moeten sjokken.
Ja, precies, het dijkje naar Vught waar iedereen rent!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Bedoel je daar vlak bij het Essent gebouw? Ik ren daar ook! Voorlopig ga ik onder het spoor door en dan via het weiland het fietspad op de 'dijk' weer op. Vervolgens ga ik over de fietspaden tussen de weilanden en Via Vught/'asielzoekerscentrum' weer terug naar Den Bosch.
Ah, duidelijk. Dat is een iets te groot rondje voor mij; ik ren meteen vanuit huis en 6 km ga ik niet redden nog.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:10 schreef JedaiNait het volgende:
Als je over de dijk rent kom je op een gegeven moment tussen wat bomen terecht. Nog wat verder is er een kruispunt met een brug aan de linkerkant (en een picknick tafel). Als je over de brug gaat kom je bij een nieuw kruispunt. Rechtdoor ga je Vught in, maar als je naar links gaat kom je langs het centrum en weer in DB terug.
Ik doe als warming-up altijd even springtouwenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:59 schreef yozd het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk aan warming up? Ik heb begrepen dat er bij deel 2 van start to run een moment is ingelast om even te rekken en strekken, maar bij deel 1 is dat niet zo. Doen jullie iets speciaals? Ik heb vanavond les 12 gelopen; in eerste instantie zonder problemen, maar nu heb ik ineens nogal steken in mijn kuit en scheenbeen van mijn rechter been. Ik doe niks aan warming up...
Op zich hoeft t ook niet denk ik, want bij diverse andere sporten die ik gedaan heb, gingen we pas rekken na 20min warmlopen ofzo.
Ik wacht tot het voorbij is. Het bliksemt, en ik loop op een vlak stuk langs het water.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Pijn in voet is bjina weg, kan weer normaal lopen, ik vind dat ik volgende week dan toch eindelijk weer kan gaan lopen. Wil eind september een wedstrijd meedoen en dat gaat niet als ik niet train.
@Arual: wacht je tot de bui voorbij is, of ga je lopen tijdens onweer?
Verstandigquote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wacht tot het voorbij is. Het bliksemt, en ik loop op een vlak stuk langs het water.
Die vier, vijf minuten lopen zijn voor mij echt een probleem. Eén keer vier minuten lukt nog wel, maar 2x en daarna nog eens een keer 5 minuten. Het is net of ik op dit punt blijf steken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |