Je houdt het wel vol net of soms ook niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
mij vallen de interval lessen het zwaarst. Die 45 50 55 etc minuten zijn prima te doen. Maar het snel en weer normaal rennen breekt mij op.
Dit dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel goed. doe rustig aan overhaast niks
Straks loop je gewoon 15 minuten achter elkaar hoor! Het komt goed!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:29 schreef JedaiNait het volgende:
Zo! De eerste vijf weken zitten erop. Gisteren viel wel erg tegen zeg (2,4,5,6,7 minuten rennen). Volgens mij maakte vooral de zon het zwaar, volgende keer toch maar na het eten gaan lopen denk ik.
Tuurlijk hou ik het vol... hoewel de laatste keren versnellen minder snel zijn dan de eerste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je houdt het wel vol net of soms ook niet?
[..]
Wordt dat bijgehouden door zo`n sensor in je schoen o.i.d? Ben hier wel geïnteresseerd in geraakt. Zou je misschien wat meer info kunnen geven over Nike Running?quote:
Paupers zoals ik gebruiken looptijden.nlquote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wordt dat bijgehouden door zo`n sensor in je schoen o.i.d? Ben hier wel geïnteresseerd in geraakt. Zou je misschien wat meer info kunnen geven over Nike Running?
//edit
Ah, google doet wonderen!Zie alleen dat het enkel met iPod Nano en iPod Touch werkt. What abou the iPhone (2g)? Ik heb geen zin om special een nano aan te schaffen om mijn stats bij te houden eigenlijk :/
Ik heb er ooit één aangeschaft met Sportband, een soort USB-stick op een armband. Deze werkt zonder iPod. Kostte wel zo'n 30 euro meer, maar ook ik had geen zin speciaal hiervoor een Nano aan te schaffen. Alleen is deze Sportband (tijdelijk?) niet meer verkrijgbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wordt dat bijgehouden door zo`n sensor in je schoen o.i.d? Ben hier wel geïnteresseerd in geraakt. Zou je misschien wat meer info kunnen geven over Nike Running?
//edit
Ah, google doet wonderen!Zie alleen dat het enkel met iPod Nano en iPod Touch werkt. What abou the iPhone (2g)? Ik heb geen zin om special een nano aan te schaffen om mijn stats bij te houden eigenlijk :/
In de tweede serie ook! De les van 30 minuten duurt maar 28 1/2. Nou ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef Woodpecker het volgende:
Net les 19 gelopen (serie 1), en Evi liegt! Eerste stukje van vijf minuten lopen is in werkelijkheid maar drie en een halve minuut.Zal ze dat expres doen om me aan te moedigen?
Volgens mij werkt Nike+ niet op de oudere iPhones alleen op de nieuwe 3GS (in die oudere zit niet de benodigde hardware). In de iPhone 3G zit wel een GPS-chip waardoor je met verschillende apps je rondetijden en dergelijke kan bijhouden. Bijv. met Trailguru: http://www.trailguru.com/wiki/index.php/Main_Page . Je hoeft de applicatie alleen maar aan te zetten en dan kan je gaan lopen. Je kan zelfs onderweg een foto'tje nemen. Als je klaar bent, moet je alles uploaden en op je persoonlijke pagina zie je dan die foto (als je er 1 genomen hebt dan) en de hele route (via google maps) die je gelopen hebt met de tijden erbij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:31 schreef WD.40 het volgende:
Maar als de Nike+ werkt op de Touch, waarom dan niet op de iPhone? Ik heb begrepen dat ze alleen afraden te gaan lopen met een iPod waar geen flashgeheugen inzit. Misschien moet je anders eens gaan informeren bij een Apple-store
Als je een horloge wilt met GPS en hartslag, dan kom je meteen in het segment van ongeveer 200 euro of meer te zitten. Als dat je niet afschrikt, kijk eens op bijvoorbeeld www.seeyourheartbeat.com . Hier heb ik mijn Garmin Forerunner 405 HR gekocht en zowel over de service als over de Garmin ben ik zeer te spreken.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:22 schreef Ceehaa het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om iets van een gps/hartslagmeter te kopen.
Welke vormen heb je hierin?
Ik wil er dus niet eentje waarvoor je een bepaalde ipod of schoenen nodig hebt.
Gewoon iets dat om je pols of arm kan. En heb je voor het meten van je hartslag altijd zo'n riem om je borst nodig? Dat lijkt me namelijk helemaal niet lekker zitten.
check de piratenbaai anders even. Daar heb ik ze vandaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef Blackviper het volgende:
Klopt t dat die links van Evy dood zijn? Ik krijg een 404 Url not found.. Iemand de 2 zips nog? Ik wil ff kijken of t wat is om hardlopen ook weer op te pakken.. gebruik ik mijn hartslagmeter + afstand meter ook weer eens
Heb ze gevonden daar.. Maar wat enorm traag zeg...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
check de piratenbaai anders even. Daar heb ik ze vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |