Verkapt-ik-ben-jarig-post!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tragus zit
Jammer dat er niet meteen een mooi diamantje in mocht, maar ben er heel blij mee!
Heb m net al even gewassen met Ebamed en kan hem nog zonder moeite draaien.
En ik denk nu al over de volgende piercings na, wat een verslaving
Wow die zijn echt geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Hierdoor ga ik twijfelen toch op 10mm te gaan zitten..
[ afbeelding ]
8quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow die zijn echt geweldig. Op welk maatje zit je nu dan Debsterr?
Nou, als je een heel grote maat hebt, of kleine oorlellen, of een combi, dan krijg je al snel dat ze erg naar buiten gaan draaien, of dat je oorlel overdreven groot lijkt t.o.v. de rest van je oor. En ik vind het bij mij nu nog mooi in verhouding. Daarom kan ik ook dichte plugs dragen zonder dat het ook maar iemand opvalt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef morgane het volgende:
Hoe bedoel je vertekeken? Waar kan je dat aan zien?
Gelukkig was de pijn maar kort....quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Het kan ook extra pijnlijk zijn geweest omdat er nog littekenweefsel zit van de vorige. Wel blij mee?
Ja mijne was echt supersnel genezen [net als mn andere piercings trouwens]quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Thnx, dan hoop ik maar dat m'n piercing lief blijft en dat soort gedoe niet nodig is.
Is de jouwe makkelijk genezen, en heb je 'm nog eigenlijk..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |