quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nagevraagd op m'n werk, ik mag onder geen beding 4 weken vrij nemen.![]()
...drie weken moet wel lukken,
Ik weet het niet hoor, ben eigelijk al een beetje van gedachten veranderdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk het niet, dus ik val al bij voorbaat af. Kost het in elk geval geen 2.500 uit de pot![]()
Maanvis wat doe jij?
Daar gaat het toch ook niet omquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ben eigelijk al een beetje van gedachten veranderd. Zoveel eer valt er niet te behalen, aan zo'n bunker.
Tja, dat geld, ik heb het niet zo nodigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet omeer...
Gewoon die duuzend tientjes en een levensgrote uitdaging voor jezelf!
Ik zou het wel weten![]()
Die past niet door de schuifpui.quote:
ah jawel joh, hop met die blote jopen het hok in zeg ik!quote:
Laat maar lullen hoor dot, ik zou jou best met je blote reet door de bunker willen zien rennenquote:
en???quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef Dottey het volgende:
mijn smiley had hij niet gepakt..
Pas idd niet door de schuifpui
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar lullen hoor dot, ik zou jou best met je blote reet door de bunker willen zien rennen
ja heur, waarom niet, een vrouw hoort wel een beetje rondingen te hebben in mijn optiekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
ook al als er aangegeven wordt dat ik niet door een schuifpui pas?
maar naakt rondrennen in een bunker in mijn ogen nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur, waarom niet, een vrouw hoort wel een beetje rondingen te hebben in mijn optiek
want? je hoeft niet persé te renen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar naakt rondrennen in een bunker in mijn ogen niet
maar verder weet je wel wat je wiltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar lullen hoor dot, ik zou jou best met je blote reet door de bunker willen zien rennen
Jezus, gefeliciteerd, nu haak ik zelfs af, muts!quote:
Daar doe ik je alleen maar een plezier meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, gefeliciteerd, nu haak ik zelfs af, muts!
ach zeik niet, ik hou van vrouw met vleesch, maar nu zoek je het maar zelf uit, you're on your own kiddo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daar doe ik je alleen maar een plezier mee
ach.. tja... ik ambieer het gewoon niet om voor de cam te komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach zeik niet, ik hou van vrouw met vleesch, maar nu zoek je het maar zelf uit, you're on your own kiddo!
nee ik bedoelde echt je staat er alleen voor, ik sluit me aan bij het anti-dottey front nu .. zo jammer dit!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ach.. tja... ik ambieer het gewoon niet om voor de cam te komenZat dus ook niet te hengelen om stemmen om deelnemer te worden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik bedoelde echt je staat er alleen voor, ik sluit me aan bij het anti-dottey front nu .. zo jammer dit!
Ze heeft mij nog hèquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik bedoelde echt je staat er alleen voor, ik sluit me aan bij het anti-dottey front nu .. zo jammer dit!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die slowchat, jij ook Dottey. De slowchat is uitgestorven en dit wordt verbaggerd.
Maak je niet zo druk joh, TBO is zo goed als dood en bijna gesloten, wie heeft er in vredesnaam last van.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die slowchat, jij ook Dottey. De slowchat is uitgestorven en dit wordt verbaggerd.
Klopt, en dit is zo'n beetje 't enige serieuze topic. Hou 't dan ook zo. Plek zat voor de rest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet zo druk joh, TBO is zo goed als dood en bijna gesloten, wie heeft er in vredesnaam last van.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Terecht PP.
Hoe staat het eigenlijk met de selectie? Is die al op gang aan het komen? Druppelen de aanmeldingen binnen? En lijkt het wat of is het 3 x niks?
Ohh Jimbo je gaf vandaag al een reactie .quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Dementor het volgende:
@Jimbo, Wil je nog steeds TB in?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat wil ik nogsteeds ja, Het is alleen zo dat als het hele dakar tipje voor FOK doorgaat dat ik dan geen vrije dagen heb ivm werk waardoor ik dus er gewoon niet in kan.
Op dit moment zijn de onderhandelingen met de A-D lui hard aan de gang en eind volgende week heb ik zekerheid over wat ik kan doen.
Claire dacht dat ze volgende week eruit zou ploppenquote:
de telegraaf doet toch alleen bn-ers?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die vraag alleen al.Bel de televaag en vraag het
Heb je de eerste selectieronde niet doorstaan dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
de telegraaf doet toch alleen bn-ers?![]()
Afijn... belangrijker: zijn er al 30 plussers in de selectie? Of worden die weggefilterd vanwege te laag pot gel gehalte?
Lieverd, zoiets is echt niets voor mij.. ik zal mezelf nog even quoten:quote:Op zondag 21 juni 2009 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je de eerste selectieronde niet doorstaan dan?
quote:Als ik de bunker in zou gaan en er zou zo'n jankert over een pot gel beginnen dan heb ik niet 4 weken vakantie maar waarschijnlijk 15 jaar - 2 jaar wegens goed gedrag![]()
(zie mijn sig)
Ik zie alleen maar redenen om mee te doen hoor, ligt aan mij misschien danquote:Op zondag 21 juni 2009 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, zoiets is echt niets voor mij.. ik zal mezelf nog even quoten:
[..]
Denk niet dat iedereen op een mega snuffmovie zit te wachtenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar redenen om mee te doen hoor, ligt aan mij misschien dan![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je zit nu te paaien, je wil alleen maar in m'n broekje
Claire heeft het er nergens over dat ze het kindje eruit zal ploppen.Dus datquote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Claire dacht dat ze volgende week eruit zou ploppen
http://claire-recourt.hyv(...)ken_en_6_dagen/Ez6H/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |