vanaf deel 30 meegepostquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef BigKahuna het volgende:
En jongens, flikker nou toch eens op met je 'nieuwe regels'.
Jullie waren er allemaal nog niet eens toen het hier goed was.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij hebt denk oogaids want net stond dat er daar ook. Ik heb nooit gedaan dat het van mezelf is?
Neem een voorbeeld aan wat BK zegt in plaats van met ziektes te gaan schelden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef BigKahuna het volgende:
En jongens, flikker nou toch eens op met je 'nieuwe regels'.
Jullie waren er allemaal nog niet eens toen het hier goed was.
iets met gebandquote:
Wat moet ik dan zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Neem een voorbeeld aan wat BK zegt in plaats van met ziektes te gaan schelden.
Schelden met ziektes is een teken van onmacht hé? Geeft alleen maar aan dat ik gelijk heb
pm zequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef dagdag het volgende:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID DAGDAG HEEFT NIEUWE SC REGELS GEMAAKT, HIER NOGMAALS DE REGELS:
is het niet duidelijk
Bijvoorbeeld, dat zou geloofwaardiger zijn dan dat ik oogkanker zou hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggenje hebt een bril nodig?
Tot deel 700 was toch bagger?quote:
er staat ook bijvoorbeeld oogaidsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dat zou geloofwaardiger zijn dan dat ik oogkanker zou hebben.
Zoiets inderdaad. Deel 1 begon echt als een koningstopic, en dat veranderde daarna vrij snel in baggerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot deel 700 was toch bagger?Daarna greep remlof en dat wijf in? Weet niet meer precies want had toen een ban
wijfquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot deel 700 was toch bagger?Daarna greep remlof en dat wijf in? Weet niet meer precies want had toen een ban
Nou en, voer een normale discussie met je eigen ideeën of hou je mond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
er staat ook bijvoorbeeld oogaids
ja gast toen was ik geband, toen kregen sommige users nog paar pm'squote:
Ohquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef dagdag het volgende:
Beste jitzzze ik heb het vermoeden dat uw ogen dermate beschadigt zijn, dat het invloed kan hebben op uw postgedrag op fok.
Oh ja, al die onzin pm'squote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja gast toen was ik geband, toen kregen sommige users nog paar pm's
met spannende verhalen
banaan zal wel op je netvlies drukken of zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
OhIk zal vanmiddag een afspraak maken met de oogarts. Bedankt voor de mededeling, beste Doegdoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |