Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef mrbox het volgende:
jeetje gaat hard hier met de afmeldingen... Maar kwaak suc6 gast ! Vind het geluk weer terug !
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Daar dacht ik net ook aan. Ik vind het heel apart dat mensen fok in connectie leggen met gelukkig zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend om te zien dat FOK! bij sommige mensen blijkbaar een grote rol speelt in hun geluksbeleving, of het gebrek daar aan...
Mijn ervaring met jou is dat er nooit ruimte is voor enige vorm van diepgang, ongeacht het tijdstip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:56 schreef Q. het volgende:
Het is te vroeg voor dat soort observaties, waarde Air.
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze door fok andere dingen niet doen, kan dat meespelen in je geluksbeleving. Terwijl als je fok dus uit je leven 'bant' tijd te over hebt en je jezelf misschien wel die schop onder je kont kan geven om dingen te doen.
Klopt, dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al sprake was van 'tijd over' en dat die tijd volledig is gevuld met FOK!ken.
aah, wil je een koppie thee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buikpijn trouwens, gisteren ook al
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doenquote:
moet zo wegquote:
icetea dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het valt el mee op zich, maar geen tijd om dat te doen
[..]
moet zo weg
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie ook zo lekker geslapen in de tijd dat je wekker aan het snoozen was?![]()
Ik had vanmorgen een heel grote opluchting, gisteren zag ik, toen ik bijna thuis was, op de RDS van mijn radio, dat op de weg waar ik net (veel te hard natuurlijk) gereden had, geflitst werd. Vanmorgen reed ik daar weer en toen zag ik dat tussen de plek waar geflitst werd en waar ik reed minstens 5 km zat
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef erikje14 het volgende:
nou, 't helpt als je de wekker op 3.42 zet dat je 't alarm ook aanzetgelukkig deed de biologische wekker 't nog en was ik om 4.00 wakker
Goedemorgen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Lag er 3:30 in en er 5:30 weer uit
Was gisteren best naar de klote, maar het was echt super tof
Mijn ex deed wel bitchy tegen me alleen
mwah, om de een of andere reden loopt ie aardig gelijk met waar ik m'n wekker op instelquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Das niet handig, maar jouw biologische wekker moet je ook even laten nakijken hoor, dat is niet gezond
Haar vader ging trouwen met zijn vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |