Ik begin meteen te denken dat ik een boycot uit ga voeren.... Geen gestem meer van mij als dit zo gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Zeker een snitch bezig geweest......
nu 27quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef versabommie het volgende:
lekker 26 stemmenHeb al gevraagd naar het hoe en waarom maar hoor er niets van
Ik was al aan het meehelpen. Kreeg zoveel spam van Bommie en toen ook nog van jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ha moppie, we zijn bommie naar 1 aan het plussen (alle hulp is welkom geloof ik).
Stem HIER op berryv, staat nu nog op nr. 2
Powered by Twitter Copyright Pollock New Mediaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef versabommie het volgende:
kan alleen geen mailadres van die honden vinden
Je lult, ik heb net nog op hem gestemd. Ook op Eric, Claire en Bommie. We houden vol Bommie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef Elske6 het volgende:
op Huub kan niet meer gestemd worden.. ah gossie !!!!!!
sorry hoor, ik l*l niet, maar er stond bij mij zeker een half uur geen + bij Huub, en ik had NIET op hem gestemd.......quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lult, ik heb net nog op hem gestemd. Ook op Eric, Claire en Bommie. We houden vol Bommie.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef berney het volgende:
[..]
Powered by Twitter Copyright Pollock New Media
Gaan we massaal op de nu nr 1 stemmen misschien wordt die er dan ook afgeflikkerd.
Waarom stem je op Huub? Of je stemt of Bommie of niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lult, ik heb net nog op hem gestemd. Ook op Eric, Claire en Bommie. We houden vol Bommie.
Sterker nog, als ik op Bommie stem, dan komt er een stem bij, maar als ik refresh is de stem weer foetsie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef Elske6 het volgende:
[..]
sorry hoor, ik l*l niet, maar er stond bij mij zeker een half uur geen + bij Huub, en ik had NIET op hem gestemd.......
Dat begon bij mij gisteren al op het werk. Kreeg elke keer als ik stemde en vernieuwde weer de mogelijkheid om een plusje te zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik op Bommie stem, dan komt er een stem bij, maar als ik refresh is de stem weer foetsie.
Heb het een paar keer gecheckt.
Het was vannacht voor het eerst. Daarvoor had ik geen enkel probleem, ging het prima.
Wat een rare business.
Yup, dat klopt, maar er gebeurde niets in de telling. Mijn stem werd niet meegeteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat begon bij mij gisteren al op het werk. Kreeg elke keer als ik stemde en vernieuwde weer de mogelijkheid om een plusje te zetten.
quote:"Why would a Twitters entry be removed from their correct country?
We are creating new competitions all the time, and the rules of the competitions will be posted above each wall. Any Twitters entry may be removed if they do not match the rules for that wall. For example for Mr Twitter United Kingdom the following rules apply -
RULES:
This competition is for individuals only. No groups allowed.
The twitter icon must be a reasonably representative likeness of them.
Tweeters must be entered in their country of citizenship only.
They must be all man (aka: must have a winky/weiner).
Misplaced twitters will be moved / removed.
So only individual male entrants who's twitter icon is representative of them will be allowed to enter this competition. Any bands/groups/animals etc. will be removed.
"
Ik heb begrepen dat een Twitterbericht Tweet genoemd wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
By the way, is er een verschil tussen Tweeter en Twitter?![]()
En dat is dan voor mij echt de druppel.. Boycot !quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat een Twitterbericht Tweet genoemd wordt.
WTF, het hele GS regiment staat weer op de lijst. En er is zo te zien geen stem verloren gegaan.
'navondquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat is dan voor mij echt de druppel.. Boycot !
Het is allemaal niet eerlijk hè Rudy al het werk voor niks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was da voor gelul. Die figuren van boven de 10000 zijn ineens weer terug en Joep van de Schutting ook.![]()
Ja, viel wel mee, de wegafzetting stond op tien meter afstand van de deur van het kantoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is allemaal niet eerlijk hè Rudy al het werk voor niks.
Is het vanmorgen nog gelukt om naar je werk te komen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb die gasten nu al een stuk of 5 berichten gestuurd, maar nog niets gezien.
We kunnen twee dingen doen : doorgaan of ermee stoppen ..
je hebt ook een kleine kans dat ik morgen of overmorgen inene weer alle stemen terug heb..
Doorgaan dan! Af en toe op een plusje valt in het niet bij het F5en op Fok!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb die gasten nu al een stuk of 5 berichten gestuurd, maar nog niets gezien.
je hebt ook een kleine kans dat ik morgen of overmorgen inene weer alle stemen terug heb..
roediequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doorgaan dan! Af en toe op een plusje valt in het niet bij het F5en op Fok!
Ach, dat is ook nog ene optie inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doorgaan dan! Af en toe op een plusje valt in het niet bij het F5en op Fok!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, viel wel mee, de wegafzetting stond op tien meter afstand van de deur van het kantoor.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus heb je maar 10 meter moeten lopen, dat valt reuze mee.
En voor niks druk gemaakt
Geen probleemquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf gewoon plussen. Nog even en Bommie staat weer op pagina 1.![]()
Ruudemans, jij blijft toch ook plussen hè?
Waar ben jij ??quote:
Plusje erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben hier met 30 plusjes![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter?page=2
Graag gedaanquote:
Heb uiteraard ook even geplustquote:Wat liev van je
Hhahaha hier word ik nog is blij vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Heb uiteraard ook even geplust
Nee niet lief. Ik zit in de race met emoicons en bureaublad foto's dus als ik je nodig heb roep ik welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nizno heeft mij erop gezet![]()
Wat liev van je
Ik ga op zeker op jou stemmenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet lief. Ik zit in de race met emoicons en bureaublad foto's dus als ik je nodig heb roep ik wel![]()
Ik mot verdomme een fok t.shirt hebben
Je beb er weer eentje !!! Pff die troelas's die hun baby erop zettenquote:
LOL niet te geleuvequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
Ik geef je ook plusjes en Bommie natuurlijk ook nog steeds
Wat een feest voor mij, ik ben een pagina opgeschovenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je beb er weer eentje !!! Pff die troelas's die hun baby erop zetten
Heb het maar ff mijn startpagina gemaakt !!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een feest voor mij, ik ben een pagina opgeschoven
Bij mij is het op Firefox ook mijn startpagina voor Bommie te plussen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het maar ff mijn startpagina gemaakt !!!
thanx.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat een Twitterbericht Tweet genoemd wordt.
WTF, het hele GS regiment staat weer op de lijst. En er is zo te zien geen stem verloren gegaan.
We gaan gewoon weer door......quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef versabommie het volgende:
Zo is datquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer door......
Anders bombarderen we ze met dezelfde vraag. Die stemmen moeten gewoon terug! Lijkt Iran wel.
LSquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben nu voor twee menschen aan het plussen
Zijn de tosti's op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
LSIkke ook !! Wachtend op mijn Hema hot dog's
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben nu voor twee menschen aan het plussen
Nee nog 18 to goquote:
Over 20 min.. ga je een sprong makenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
18 tosti alvast klaar gemaakt dat is handy
Nee dommequote:
Als je nog even wacht dan lopen die tosti's vanzelf je vriezer uit.quote:
Die gaan volgende week richting bak !! Plaats maken voor ijsjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nog even wacht dan lopen die tosti's vanzelf je vriezer uit.
Zolang het ingevroren is er toch niks aan de hand?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nog even wacht dan lopen die tosti's vanzelf je vriezer uit.
Ik ga ook hard joh,quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
Dat babietje is alleen maar aan het spemmen dat je iemand anders moet gaan volgen. Dus onzin dat die in de wall of fame staat.
Lijkt erop dat ze een backup terug hebben gezetquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Coos het volgende:
Ze lopen wel te kutten daar bij dat Twitter.![]()
Nu staan opeens al die GSS-ers weer op de eerste plaatsen.
Daar kan je best wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze een backup terug hebben gezet
mwah ging allemaal nogal random... Borsato staat ook nog niet terug met zijn 3500quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze een backup terug hebben gezet
eva 119quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ging allemaal nogal random... Borsato staat ook nog niet terug met zijn 3500
Het zijn gewoon verschrikkelijke prutsers... Heb nu ook mail gestuurd enzo.. dus wie weet
eve nu 97![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |