Nee niet lief. Ik zit in de race met emoicons en bureaublad foto's dus als ik je nodig heb roep ik welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nizno heeft mij erop gezet![]()
Wat liev van je
Ik ga op zeker op jou stemmenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet lief. Ik zit in de race met emoicons en bureaublad foto's dus als ik je nodig heb roep ik wel![]()
Ik mot verdomme een fok t.shirt hebben
Je beb er weer eentje !!! Pff die troelas's die hun baby erop zettenquote:
LOL niet te geleuvequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
Ik geef je ook plusjes en Bommie natuurlijk ook nog steeds
Wat een feest voor mij, ik ben een pagina opgeschovenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je beb er weer eentje !!! Pff die troelas's die hun baby erop zetten
Heb het maar ff mijn startpagina gemaakt !!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een feest voor mij, ik ben een pagina opgeschoven
Bij mij is het op Firefox ook mijn startpagina voor Bommie te plussen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het maar ff mijn startpagina gemaakt !!!
thanx.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat een Twitterbericht Tweet genoemd wordt.
WTF, het hele GS regiment staat weer op de lijst. En er is zo te zien geen stem verloren gegaan.
We gaan gewoon weer door......quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb die gasten nu al een stuk of 5 berichten gestuurd, maar nog niets gezien.
We kunnen twee dingen doen : doorgaan of ermee stoppen ..
je hebt ook een kleine kans dat ik morgen of overmorgen inene weer alle stemen terug heb..
Zo is datquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer door......
Anders bombarderen we ze met dezelfde vraag. Die stemmen moeten gewoon terug! Lijkt Iran wel.
LSquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben nu voor twee menschen aan het plussen
Zijn de tosti's op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
LSIkke ook !! Wachtend op mijn Hema hot dog's
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben nu voor twee menschen aan het plussen
Nee nog 18 to goquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |