Zou van vanavond zijn.quote:Basijis attacking building complex, breaking in (youtube)
Wat weerhoudt je ervan om in een land als Saoedi-Arabië te gaan wonen dan? Laat ons Iraniers maar met rust met je Islamitische onzin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Tevik het volgende:
[..]
"Wij"? Wat verleden is verleden, je moet vooruit kijken. Degenen die in die streek beschavingen voortbrachten zijn allang dood. Voor hun hun werk, voor ons ons werk. Maar je ziet dat de Westerse tirannen een nieuw beschaving die die van hun overtreft nooit zullen tolereren.
[..]
Vertel dan ook niet hoe Iraniers zich moeten gedragen.
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken? En inderdaad, ik vind een gesluierde vrouw vrijer dan een vrouw die zich onderworpen heeft aan de lusten van de man.
[..]
Het was altijd een middeleeuws land geweest, alleen daarvoor was het ook nog eens een slaaf van de VS.
[..]
Het land wordt inderdaad 30 jaar lang vanwege haar geloof onderdrukt van buitenaf.
[..]
Zoek jij maar een bondgenoot voor Israel en Amerika. Ze zullen er net zo "mooie" land van maken als van Irak en Afghanistan. Start digging graves.
Negeer die halvegare islamo-calvinist toch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om in een land als Saoedi-Arabië te gaan wonen dan? Laat ons Iraniers maar met rust met je Islamitische onzin.
ik denk dat jij degene bent die de iraniërs niet je atheisme moet opleggen... veel iraniërs zijn moslims en ze zijn er trots op... anders zouden ze niet eeuwenlang de sjiitische islam verdedigen tegen al hun vijanden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om in een land als Saoedi-Arabië te gaan wonen dan? Laat ons Iraniers maar met rust met je Islamitische onzin.
Dat veel Iraniers moslim zijn wil ik best geloven. Overigens vinden ze zelf dat ze slechts moslim op papier zijn. Ze zijn geen moslims zoals de Arabieren dat bijvoorbeeld zijn. Er zijn ook veel Iraniers die trouwens geen moslim zijn en het aantal niet-moslims groeit steeds meer dankzij dit soort acties van de islamitische regering. Bovendien zit het Zoroastrisme ook in veel harten van de Iraniers.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:08 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
ik denk dat jij degene bent die de iraniërs niet je atheisme moet opleggen... veel iraniërs zijn moslims en ze zijn er trots op... anders zouden ze niet eeuwenlang de sjiitische islam verdedigen tegen al hun vijanden.
Islamitische regering is sowieso en contradictio in terminis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat veel Iraniers moslim zijn wil ik best geloven. Overigens vinden ze zelf dat ze slechts moslim op papier zijn. Ze zijn geen moslims zoals de Arabieren dat bijvoorbeeld zijn. Er zijn ook veel Iraniers die trouwens geen moslim zijn en het aantal niet-moslims groeit steeds meer dankzij dit soort acties van de islamitische regering
Hoe kom je daar zo bij ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beelden van twee jaar geleden (gelukkig).
dat wil ik best gelovenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat veel Iraniers moslim zijn wil ik best geloven. Overigens vinden ze zelf dat ze slechts moslim op papier zijn. Ze zijn geen moslims zoals de Arabieren dat bijvoorbeeld zijn. Er zijn ook veel Iraniers die trouwens geen moslim zijn en het aantal niet-moslims groeit steeds meer dankzij dit soort acties van de islamitische regering. Bovendien zit het Zoroastrisme ook in veel harten van de Iraniers.
Omdat ik de beelden al eerder heb gezien. lees ook eens de reacties die eronder staan. Op pagina 2/3 bijvoorbeeld.quote:
Zelfs Afshin Ellian heeft ''Allahu Akbar'' ('God is groot') lopen scanderen bij demonstraties van Iraniërs in Nederland, zei hij vandaag bij Nova, omdat dat een veelgebruikte leus is bij de Iraniërs die tegen de huidige regering zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:15 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
dat wil ik best gelovenmaar dat de iraniërs geen extremistische moslims zijn, betekent niet dat ze het sjiisme ook niet in hun harten hebben... al eeuwenlang voordat Khomeini ook maar geboren was
Mousavi had zijn aanhangers opgeroepen om ''Allahu Akbar'' te roepen zodat de Ahmadinejad-fans hen niet van anti-islam konden beschuldigenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs Afshin Ellian heeft ''Allahu Akbar'' ('God is groot') lopen scanderen bij demonstraties van Iraniërs in Nederland, zei hij vandaag bij Nova, omdat dat een veelgebruikte leus is bij de Iraniërs die tegen de huidige regering zijn.
Er wordt op internet inderdaad opgeroepen om leuzen als ''Allahu Akbar'' te schreeuwen en portretten van Khomeini te dragen zodat de Basiji's niet kunnen ingrijpen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
Mousavi had zijn aanhangers opgeroepen om ''Allahu Akbar'' te roepen zodat de Ahmadinejad-fans hen niet van anti-islam konden beschuldigenen zo laten ze ook zien dat ze trouw zijn aan de islamitische republiek.
Erg gemeend is het niet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er wordt op internet inderdaad opgeroepen om leuzen als ''Allahu Akbar'' te schreeuwen en portretten van Khomeini te dragen zodat de Basiji's niet kunnen ingrijpen.
Vanuit Iran zelf is er inderdaad totaal geen onderdrukking...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Tevik het volgende:
[..]
Het land wordt inderdaad 30 jaar lang vanwege haar geloof onderdrukt van buitenaf.
Die groene vlaggen die je op de foto van esfahan ziet... heeft dat misschien ook iets met imam hoessein te maken? Dat zie je ook vaak in Irak tijdens de pelgrimstochten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er wordt op internet inderdaad opgeroepen om leuzen als ''Allahu Akbar'' te schreeuwen en portretten van Khomeini te dragen zodat de Basiji's niet kunnen ingrijpen.
Ik zou het niet weten. Het had volgens mij wel iets met de Islam te maken of iets in de trend van vernieuwing.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:31 schreef MightyDutchy het volgende:
[..]
Die groene vlaggen die je op de foto van esfahan ziet... heeft dat misschien ook iets met imam hoessein te maken? Dat zie je ook vaak in Irak tijdens de pelgrimstochten.
pffff wat een mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef AryaMehr het volgende:
Ook in Isfahan massale protesten:
[ afbeelding ]
zoiets jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het had volgens mij wel iets met de Islam te maken of iets in de trend van vernieuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |