quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen.
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek vanquote:
Met 6 karren of zo iets?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
morgen 8 uur bij ah voor toiletpapier dus?
Werk je toevallig in Oosterhout?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ah wacht: beroep: Vulploegmedewerker Bquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.quote:
Ik werk daar echt niet! Sorry!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Deze dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Dit is m idd, werkt in de AH in Oosterhout GLD.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
ownedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
Ik, maar dan voor andere doeleindequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Kom op zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Dit gaat overigens wel alleen op als ik zelf aan de folders kan komen, maar dat is wel duidelijk lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Rowinvd het volgende:
Hier morgen ook Hoogvliet folder beschikbaar, dus bij interesse maar even een PM/mail sturen, en dan komen ze morgen jullie kant op!
Gaat wel alleen op als het de moeite is voor mij om naar de Hoogvliet te rijden, en dat is het geval als ik hier bij de plaatselijke AH's het WC papier voor meer als 4 euro kan kopen
Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wel raar dat je in oosterhout woont, en ook bij een AH werkt, maar niet bij 1303
Kneus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ik ga mn eigen internetwinkel opzetten (AH zegt dat dat ook mag volgens nieuwe memo), druk zelf de folders en verspreid deze aan wie dat maar willen. Mn winkel werkt dan wel volgens het credo op=op natuurlijk.
Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer - stond daar ook bij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaag. Kom gewoon ons niet uitschelden voor paupers ofzo, terwijl je met naam en toenaam in je profiel staat. Trieste figuren
Haha prachtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer Daan Janssen stond daar ook bij.
Ik vind m leuk bedacht vandaar dequote:
Daarom. Dat is allemaal al uitgezocht. Folders worden gewoon verspreid dus daarmee kun je naar de AH toe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind m leuk bedacht vandaar de
En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
Je kan ook gewoon alleen een folder drukken en even snel een webwinkel in elkaar zetten. Zijn genoeg gratis templates beschikbaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind m leuk bedacht vandaar de
En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?quote:
Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?
KVK nodig misschien?
Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.
Je voldoet dan toch aan de actievoorwaarden?
En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaidquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?
KVK nodig misschien?
Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.
Je voldoet dan toch aan de actievoorwaarden?
En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AHquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaid
Ja bijvoorbeeld, of je verkoopt niks, als de voorraad op is natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AH
Zeker doen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.
Deze week nog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zeker doen!
Graag met camera de winkel in en alles opnemen
Je kunt gewoon alle bonusproducten in je eigen folder zetten. Dan van ieder 6 kopen.....![]()
Wanneer ga je dit uitvoeren?
Soest heeft ook een hoogvliet, tussen H'sum en Amersfoort.. is micchien dichterbij (misschien iets minder dan 1,5 uurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
Ik wilde de folder ookquote:
dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.comquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Werkt jou msn uit je profiel niet of wat?
Je kunt dit wel gebruiken:quote:
quote:win·kel de; m -s gebouw waar goederen aan consumenten verkocht worden
Gewoon een winkeltje aan huisquote:ge·bouw het; o -en iets dat gebouwd is: huis, kantoor, fabriek enz.
Je hebt rare mensen hier hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.comIk PM
haha goedwerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je kunt dit wel gebruiken:
Voorwaarden AH.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
[..]
[..]
Gewoon een winkeltje aan huis
Laptop is net zoals een uitgeprint A4'tje niet voldoende denk ik zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 topics?
Helder bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.
Volgens de voorwaarden van de AH op internet staat daar niks van, maar via het systeem van de AH's onder elkaar wel.
Gewoon proberen, het werd al in de middag gezegd dat dat ook al over zou zijn maar ik heb afgelopen avond nog 2x met een uitgeprinte aanbieding van de Makro en de Sanders me geld terug gekregen, en een appeltaartquote:
Met welke folder?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef MaddoxX het volgende:
Dit was iig mijn aanwinst vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |