Gelukkig dat je het met me eens bent. Zaken toestaan die tegen ons grondwettelijk beginsel ingaan is zeer zorgelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef omapietje het volgende:
Jeemig, wat erg zeg. Echt verschrikkelijk. Wat een ramp. Echt heeeellll erg !!
Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het met me eens bent. Zaken toestaan die tegen ons grondwettelijk beginsel ingaan is zeer zorgelijk.
nee, dat is 'het' alternatief helemaal niet. het is 1 van de mogelijke alternatieven, waarvan 1tje hierboven al gepost is: sancties op het niet volgen van een inburgeringscursus. Of, als je geen inburgering wilt, gewoon het land weer uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.
Nee, het alternatief is dat ze gewoon samen met alle anderen gaan inburgeren. Of niet... dan retour afzender.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.
Volgens jou redenering: Criminelen maar windbuksen verstrekken, anders gaan ze echte wapens gebruiken en is het hek helemaal van de damquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldige vergelijkingquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens jou redenering: Criminelen maar windbuksen verstrekken, anders gaan ze echte wapens gebruiken en is het hek helemaal van de dam
Het lot van die vrouw interesseert je dus feitelijk geen zier?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Malev het volgende:
[..]
Nee, het alternatief is dat ze gewoon samen met alle anderen gaan inburgeren. Of niet... dan retour afzender.
Ik zat er nog even over na te denken - als criminelen niet meer met scherp schieten als je ze speelgoedwapens geeft, dan moesten we dat maar doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens jou redenering: Criminelen maar windbuksen verstrekken, anders gaan ze echte wapens gebruiken en is het hek helemaal van de dam
Ik pleit er dan ook voor om buiten de wetten om Marokkanen aan te pakken, op MIJN manier, zoals De Joerie dat zo mooi kan zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En als je zelf eens zo aangepakt zou worden. Oh nee natuurlijk niet, jij bent een modelburger.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik pleit er dan ook voor om buiten de wetten om Marokkanen aan te pakken, op MIJN manier, zoals De Joerie dat zo mooi kan zeggen
Draai jij het even lekker om.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lot van die vrouw interesseert je dus feitelijk geen zier?
Ach, je schoonzusquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
Draai jij het even lekker om.![]()
Het inburgeren interesseert die vrouwen geen zier. Die gebruiken gewoon een kutsmoes om niet te hoeven komen.![]()
Mijn bron? Mijn schoonzus die continu door mijn broer er naar toe getrapt moet worden.
Fijne broer? Waarom niet? Hij is moslim geworden maar beseft zich dondersgoed dat ie nog gewoon Nederlander is en dat ze nog steeds gewoon in Nederland zijn en zij zich daarop aan moet passen. Hij is als moslim zijnde iig een stuk realistischer dan dat jij bent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je schoonzusFijne broer ook
Maar fijn dat je het zo goed weet en zo open staat voor een oplossing. Het Grote Schreeuwen gaat maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |