abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:57:54 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70073300
'Aparte vrouwenklas tijdelijk toestaan' DEN HAAG -

Minister Eberhard van der Laan (Integratie) wil onder strikte voorwaarden voorlopig nog toestaan dat inburgerende vrouwen apart van mannen les krijgen. Ook al is dat in strijd met onze grondwaarde dat vrouwen en mannen gelijk zijn.

De bewindsman gaat er echter vanuit dat een klein deel van de vrouwen anders niet op les gaat, waardoor ze uiteindelijk nog verder van huis zijn. Hij noemde dinsdag in de Tweede Kamer een voorbeeld uit Amsterdam, waar maar vijf vrouwen kwamen toen er mannen bij waren en dertig toen de dames onder elkaar konden blijven.

Hij vindt het dus pragmatischer om tijdelijk nog een uitzondering toe te staan, maar dan moet volgens Van der Laan wel vanaf de eerste les duidelijk zijn dat die aparte klas 'een bizarre situatie is'. „Dit is, vind ik, nog steeds de minst slechte benadering.”

Twaalf gemeenten hebben in het recente verleden geweigerd bij de inburgering verschil te maken. Van der Laan gaat na of daardoor vrouwen zijn weggebleven.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ag_tijdelijk___.html

Ik stel voor om de mannen ook tijdelijk toe te staan dat zij hun vrouwen slaan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:00:22 #2
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70073405
Maar in essentie zullen die mannen en vrouwen toch moeten leren leven met dat het hier anders werkt. Weigeren ze dat te accepteren, worden ze automatisch lid van het PVV promotie team.

Dus waarom niet meteen beginnen?

Omdat ze dan niet komen?

Zou ik eens sancties, echte sancties gaan zetten op het skippen van de inburgeringscursus.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:11:01 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70073877
Onbegrijpelijk inderdaad.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:11:53 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70073912
Door dit soort dingen gaan mensen wilders stemmen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:16:32 #5
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70074134
Een goed begin is het halve werk.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70074253
Jeemig, wat erg zeg. Echt verschrikkelijk. Wat een ramp.
pi_70074360
Nederlands pragmatisme

Daardoor kunnen we nu ook zorgeloos een jointje roken
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_70074796
Jeemig, wat erg zeg. Echt verschrikkelijk. Wat een ramp. Echt heeeellll erg !!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:37:24 #9
188345 Py
op zich
pi_70074977
Als het goed is, zitten ze aan het eind van de cursus gemengd
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:40:30 #10
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70075099
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef omapietje het volgende:
Jeemig, wat erg zeg. Echt verschrikkelijk. Wat een ramp. Echt heeeellll erg !!
Gelukkig dat je het met me eens bent. Zaken toestaan die tegen ons grondwettelijk beginsel ingaan is zeer zorgelijk.
pi_70075484
Wat een oetlul die minister van der Laan, je zou hem gelijk de laan uit sturen, weg met die slappe linkse hap.
Figuren als van der Laan zijn gevaarlijk en schadelijk voor de integratie, en vergeet ter Horst en Welten niet.
Ja ja allen zijn pipo`s van de verfoeide linkse kliek oftewel de Pvda.
U weet wat U moet stemmen om dit tot een halt te laten komen?
Stem PVV voor een BETER Nederland voor Nederlanders.
http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/index.php
pi_70076354
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Gelukkig dat je het met me eens bent. Zaken toestaan die tegen ons grondwettelijk beginsel ingaan is zeer zorgelijk.
Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:25:28 #13
64288 Bensel
Ladderzat
pi_70076946
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.
nee, dat is 'het' alternatief helemaal niet. het is 1 van de mogelijke alternatieven, waarvan 1tje hierboven al gepost is: sancties op het niet volgen van een inburgeringscursus. Of, als je geen inburgering wilt, gewoon het land weer uit.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_70076968
quote:

[..]

Nee, het alternatief is dat ze gewoon samen met alle anderen gaan inburgeren. Of niet... dan retour afzender.
pi_70086461
quote:

[..]

Volgens jou redenering: Criminelen maar windbuksen verstrekken, anders gaan ze echte wapens gebruiken en is het hek helemaal van de dam
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70086489
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens jou redenering: Criminelen maar windbuksen verstrekken, anders gaan ze echte wapens gebruiken en is het hek helemaal van de dam
Wauw, wat een geweldige vergelijking
pi_70086509
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Malev het volgende:

[..]

Nee, het alternatief is dat ze gewoon samen met alle anderen gaan inburgeren. Of niet... dan retour afzender.
Het lot van die vrouw interesseert je dus feitelijk geen zier?
pi_70086554
Het zijn mensen zoals Van der Laan die dit soort situaties mogelijk maken. Laat hem alsjeblieft weer opstappen. We geven toch geen inburgeringscursussen om die mensen te laten denken dat je in Nederland op zo'n manier kunt leven?

Hoe kunnen zulke mannen en vrouwen ooit in een professionele of sociale omgeving in Nederland functioneren?

[ Bericht 18% gewijzigd door Picchia op 17-06-2009 10:17:04 ]
pi_70086612
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zat er nog even over na te denken - als criminelen niet meer met scherp schieten als je ze speelgoedwapens geeft, dan moesten we dat maar doen

Maar je vergelijking raakt kant noch wal. Dat zie je hopelijk zelf ook wel.
pi_70087448
quote:

[..]

Ik pleit er dan ook voor om buiten de wetten om Marokkanen aan te pakken, op MIJN manier, zoals De Joerie dat zo mooi kan zeggen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_70087590
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik pleit er dan ook voor om buiten de wetten om Marokkanen aan te pakken, op MIJN manier, zoals De Joerie dat zo mooi kan zeggen
En als je zelf eens zo aangepakt zou worden. Oh nee natuurlijk niet, jij bent een modelburger.
pi_70087854
Dat dit een issue is.......Ik meende dat je in Nederland nog keuzevrijheid van onderwijs had ? Dus als ik op een gemengde school/cursus wilde gaan, kon ik dat doen. Wilde ik naar een cursus/onderwijs met vrouwen kon dat ook.

Nu wil een Minister dus TIJDELIJK TOESTAAN gebruik te maken van de keuzevrijheid ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:44:55 #23
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70087923
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lot van die vrouw interesseert je dus feitelijk geen zier?
Draai jij het even lekker om.
Het inburgeren interesseert die vrouwen geen zier. Die gebruiken gewoon een kutsmoes om niet te hoeven komen.

Mijn bron? Mijn schoonzus die continu door mijn broer er naar toe getrapt moet worden.
pi_70087970
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:44 schreef cheqy het volgende:

[..]

Draai jij het even lekker om.
Het inburgeren interesseert die vrouwen geen zier. Die gebruiken gewoon een kutsmoes om niet te hoeven komen.

Mijn bron? Mijn schoonzus die continu door mijn broer er naar toe getrapt moet worden.
Ach, je schoonzus Fijne broer ook

Maar fijn dat je het zo goed weet en zo open staat voor een oplossing. Het Grote Schreeuwen gaat maar door.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:03:17 #25
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70088584
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, je schoonzus Fijne broer ook

Maar fijn dat je het zo goed weet en zo open staat voor een oplossing. Het Grote Schreeuwen gaat maar door.
Fijne broer? Waarom niet? Hij is moslim geworden maar beseft zich dondersgoed dat ie nog gewoon Nederlander is en dat ze nog steeds gewoon in Nederland zijn en zij zich daarop aan moet passen. Hij is als moslim zijnde iig een stuk realistischer dan dat jij bent.
En waarom moet ik met de oplossingen komen voor het dwars gedrag van een aantal moslima's?
Ze gaan niet naar een inburgeringscursus omdat er zogenaamd mannen aanwezig zijn, maar als ik op een bankje in de bus zit weten ze niet hoe snel ze hun dikke reet op het vrije plekje naast me moeten persen omdat ze hoe dan ook willen zitten. Hoe bedoel je hypocriet?
En dan heb je van die druiloren zoals jij die er met al hun in zogenaamde wijsheid intrappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')