Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Teezie het volgende: Dus wij wouden dit verminderen
En een leukerequote:
Ja sorry, ik dacht dat ik was ingelogd als murp maar ik had perongelijk met me teezie username ingelogd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij opent dit topic om jezelf voor de lul te zetten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sommige mensen zouden een leefverbod moeten krijgen. TS is er een van.
Ts mist zijn homoseksuele vriend en de lange romantische conversaties bij 'monitorlicht'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Teezie het volgende:
Ik en zo'n (gay) vriend typen altijd 2500(!!) a4'tjes tegen elkaar op msn. Dus wij wouden dit verminderen en nu praten we al een aantal dagen niet tegenelkaar, maar ik hou het niet meer.
Klacht: kanker afspraak die ik heb gemaakt
anti-klacht: hij was eigenlijk wel een sukkel
verwachte reacties:
TS msn't
TS heeft geen hobby
TS heeft geen vriendin
TS heeft geen werk(ha-ha wel dus;))
TS is homo
Ps: Nee geen homo vriend
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ts mist zijn homoseksuele vriend en de lange romantische conversaties bij 'monitorlicht'.
Er zit een haar op je kebab plaatjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Teezie het volgende:
shit me moeder zag tieten op beeldscherm ff compenseren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op lolquote:
Je moeder ziet nu nog tieten staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Teezie het volgende:
shit me moeder zag tieten op beeldscherm ff compenseren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar net zat ik elke keer f5 te drukken en zag je tieten nu(lees: net) zag je kebabquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Je moeder ziet nu nog tieten staan.
+4 sowieso.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Teezie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maakt de topic interessant +10?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Teezie het volgende:
Dus wij wouden dit verminderen en nu praten we al een aantal dagen niet tegenelkaar, maar ik hou het niet meer.
Dat je tieten schrijft dus ziet ze nog tieten staan. Tenminste als ze kan lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja maar net zat ik elke keer f5 te drukken en zag je tieten nu(lees: net) zag je kebab.
Of bedoelde je dat niet :#
(En ja ik zit heeldetijd f5 te drukken in me eigen topic)
Ha-ha nee tuurlijk niet, waarom zou een vrouw moeten kunnen lezen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Dat je tieten schrijft dus ziet ze nog tieten staan. Tenminste als ze kan lezen.
Nee ik weet bijna zeker dat ie meeleest: hoi ...... (zoveel puntjes zoveel lettersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Ik weet bijna zeker dat hij blij is dat je zijn naam niet zegt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee ik weet bijna zeker dat ie meeleest: hoi ...... (zoveel puntjes zoveel letters
Stop maar met de act, iedereen... Rxmundi is die ''homovriend'' maar stop met op Fok! tegen elkaar praten want ookal komt er hier geen 2500 a4'tjes het is nog steeds poep capische?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij blij is dat je zijn naam niet zegt.
raad de mede homo fokker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee ik weet bijna zeker dat ie meeleest: hoi ...... (zoveel puntjes zoveel letters
past niet op de puntjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef Teezie het volgende:
[..]
Aah sorry heb het net verklapt.
Teezie
Chicken de powpow he
Dat bedoelde ik niet, en die puntjes had ik zo uit de losse pols(ja, echt waar!) getypt.quote:
Leer tellen. Serieus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef Teezie het volgende:
[..]
Stop maar met de act, iedereen... Rxmundi is die ''homovriend'' maar stop met op Fok! tegen elkaar praten want ookal komt er hier geen 2500 a4'tjes het is nog steeds poep capische?
Jonge, ik ben geen homo(ookal klonk dat ''jongen'' in het begin wel gay-ish) ik mag toch gewoon 2500 a4'tjes per maand typen met iemand anders ofniet dan zubie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef RickoKun het volgende:
TS moet maar naar dat ( compleet lompe ) homo topic in ONZ (wtf doet trouwens een centraal homo topic in ONZ? Kan je toch fokking beter in general chat doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |