UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Oooh... nee. Dat zijn de schoenen die ik ooit hoop te bezittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al had, vandaar de alweer vraag.
1000 euro voor een paar schoenen is wel een beetje too much ja.
dat lijkt me ook wel logisch, dat gaat anders flink knetterenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Samzz het volgende:
En de volgende les is de defibrilator aan de beurt. En ik weet dat BH's met beugels sowieso uit moeten, maar hoe dat het veiligst en snel te doen? Keine anung
Volgensmij stoort het... Maar ik weet het niet zeker. Dat moet die meneer maar uitleggen. En deze keer wil ik GEEN proefkonijn zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel logisch, dat gaat anders flink knetteren
Roken ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Robinhoo het volgende:
Hou op met praten, die shit is uit de mode
Ooh hier in Fleringen krijgen we dat altijd pas paar jaar later mee.quote:
Dat kan jij natuurlijk ook niet helpen. Nu je het weet, wat ga je doen? Blijven paffen tot je longen mooi zwart geasfalteerd zijn en je uiteindelijk een keer stikt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh hier in Fleringen krijgen we dat altijd pas paar jaar later mee.
QFT!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als San kritisch op je wordt zal ik me wel zorgen gaan maken.
Meen je dit nou serieus?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan jij natuurlijk ook niet helpen. Nu je het weet, wat ga je doen? Blijven paffen tot je longen mooi zwart geasfalteerd zijn en je uiteindelijk een keer stikt?
Kan jij geen cynisme lezen? Tuurlijk ben ik serieus. Ik haat rokers.quote:
Wat zul jij een zwaar leven hebben danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij geen cynisme lezen? Tuurlijk ben ik serieus. Ik haat rokers.
In het echte leven kom ik er niet in de buurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat zul jij een zwaar leven hebben dan
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het echte leven kom ik er niet in de buurt.
En ik reanimeer ze dus ook niet. Iig geen mond op mond, big NO GO!
Dat klopt... Mijn naam heeft maar 2 Z's.quote:
Samzz dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt... Mijn naam heeft maar 2 Z's.
Ik wel... Ik heb een hekel aan de lucht, het egoisme dat VAAK met roken gepaard gaat, ik word er benauwd van en je gaat er per definitie zelf ook van stinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde vroeger ook nooit een vriendin die rookte, dat vond ik stinken en zoenen met haar zou dan raal zijn etc...
3x raden wat ik nu heb (en ik heb er totaal geen problemen mee)
Ja ik word gehaat door iemand op internet omdat ik rookquote:
Daar gaan je kleren toch niet van stinkenquote:
ik heb nog niet van iemand (hier thuis) gehoord dat ik naar rook ruik/stink... en ik ruik zelf die lucht niet eens meer, egoïsme is er in haar geval niet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel... Ik heb een hekel aan de lucht, het egoisme dat VAAK met roken gepaard gaat, ik word er benauwd van en je gaat er per definitie zelf ook van stinken.
dus je doet ook al drugs R.??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Alchohol is harddrugs, Samzz ik kom niet bij je in de buurt
Dat lukt je ook niet, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Alchohol is harddrugs, Samzz ik kom niet bij je in de buurt
Jij weet heul niet hoe lekker ik benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je ook niet, maak je geen zorgen
Jij denkt echt dat ik een oppervlakkige doos ben hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe lekker ik ben
oohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alcohol is harddrugs zeg je net, dus zit jij aan de drugs
Ik denk dat jij het leven serieus neemtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik een oppervlakkige doos ben he
Je had het anders ook over ongezond, egoïsme dat gepaard gaat met roken, etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaan je kleren toch niet van stinken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
fijn ff met jullie gekletst te hebben, nu ben ik weg
Auch.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik verwacht helemaal niks van jou. Ik kan m'n tijd wel beter besteden.
Oke wil je dan ook ophouden te zeuren over roken en verkeersborden enzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik verwacht helemaal niks van jou. Ik kan m'n tijd wel beter besteden.
Maar, als jij koffie drinkt, heeft een ander daar doorgaans geen last vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je had het anders ook over ongezond, egoïsme dat gepaard gaat met roken, etc.
Veel koffie is ook niet echt gezond toch?
En niemand die dit schot voor open doel neemt??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik een oppervlakkige doos ben he
Vind je dit zeuren? Hihihihi, dan heb jij nog niet veel gezeur meegemaaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke wil je dan ook ophouden te zeuren over roken en verkeersborden enzo?
Vrouwen mogen ook schieten hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En niemand die dit schot voor open doel neemt??
Wouter waar ben je!!!
Denk dat je meer last hebt van Robin zonder sigaretten. Verslaafden zijn meestal niet al te gezellig als ze niet mogen roken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als jij koffie drinkt, heeft een ander daar doorgaans geen last vanOp de geur na en ik ruik liever koffie dan rook.
Omg, ik kan echt normaal met jou pratenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dit zeuren? Hihihihi, dan heb jij nog niet veel gezeur meegemaakt
Maar wat jij wilt, ik wil je best negeren hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al eerder zei: Ik ontloop rokers zo goed als mogelijk isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vrouwen mogen ook schieten hoor.
[..]
Denk dat je meer last hebt van Robin zonder sigaretten. Verslaafden zijn meestal niet al te gezellig als ze niet mogen roken.
Ik vond het meer wat voor een van jullie...quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Blawh het volgende:
Trouwens San.Over vijf minuten eerst 90210SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat je eraan denkt dat ik dat leuk vind zeg
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hmmm is 90210 ook leuk? Ze zijn zeker al een aantal afleveringen bezig? Of beginnen ze toevallig weer bij 1?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over vijf minuten eerst 90210
Maar dat je eraan denkt dat ik dat leuk vind zeg
Nee joh, dat hoop ik niet zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm is 90210 ook leuk? Ze zijn zeker al een aantal afleveringen bezig? Of beginnen ze toevallig weer bij 1?
11 of 12 (dacht 12) zijn ze gebleven, gaan ze vanavond ook verder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm is 90210 ook leuk? Ze zijn zeker al een aantal afleveringen bezig? Of beginnen ze toevallig weer bij 1?
Maar ik geef toe er stond geen naam bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Robinhoo het volgende:
Als er een TOF meet komt, kom je dan ook?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
Ze gaat me ook nog ook nog echt negeren
Naja ik ben weg
Downloaden is zooo 2008.. Ik stream....quote:
Fleringen?, ik dacht dat ik in een gat woondequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh hier in Fleringen krijgen we dat altijd pas paar jaar later mee.
Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Blawh het volgende:
Series streamen?
Of klink ik nu heel dom?Ben niet zo'n wizkid.
Ok, ik ben niet al te snugger zie ik al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Robinhoo het volgende:
Omdat jullie allemaal foto's hebben gepost, zal ik dat ook maar doen met me nieuwe jas
voor Sammz zet ik hem in een spoiler, zodat zij hem niet hoeft te zien.
wat kiek ie helligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Samzz heeft me boos gemaakt.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ik.
En de oplossing voor op schoolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat dus
Best handig, hoef je niet te downloaden... Ik ben niet zo handig met torrents e.d.
School? Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En de oplossing voor op school, perfect een serie van 40 minuten kijken in een uur dat je toch niets doet
.
dat zouden ze verplicht moeten stellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo'n gebouw waar ze kinderen opvangen die normaal zouden ontsporen.
Is dat niet dan?, dacht niet dat ik daar 100% vrijwillig naar toe ging toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zouden ze verplicht moeten stellen
Ik vond school altijd wel leuk eigenlijk, alleen huiswerk deed ik niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat niet dan?, dacht niet dat ik daar 100% vrijwillig naar toe ging toen ik 16 was.
mijn volgende keer wordt 30 juniquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
In 'mijn tijd' was dat nog zo'n 2 a 3 halve dagen in de week (HBO). Maar het 1 en ander is veranderd heb ik al gehoord.
Wilt ze niequote:
phoe ik zit er nu continu van half 11 tot 3-4 uur s'middags.. minimaal...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
In 'mijn tijd' was dat nog zo'n 2 a 3 halve dagen in de week (HBO). Maar het 1 en ander is veranderd heb ik al gehoord.
Dat is pijnlijk, al doe je dan vast geen 4 jaar duren opleiding?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
phoe ik zit er nu continu van half 11 tot 3-4 uur s'middags.. minimaal...
inclusief vrijdag middag... wtf he!
school
Jawel.. maar de eerste 2 jaar niet op Saxion... Nu wel Saxion, kutschoolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is pijnlijk, al doe je dan vast geen 4 jaar duren opleiding?
Alles beter dan het ROCquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel.. maar de eerste 2 jaar niet op Saxion... Nu wel Saxion, kutschool
daar heb ik nooit last van gehadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pas op voor de voetbaltafels.
En de tosties in het Grand Cafe.
Voetbaltafel staat voor MIM.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van gehad
wel van het kaarten in het cafe.
cafe is bij schierbeekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voetbaltafel staat voor MIM.
Jij zit in die hoek bij het cafe? Wolvecamp? Of is dat Schierbeek?
dat kloptquote:
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dat weet ik niet, vanaf toen ben ik niet meer zo heel veel naar school geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sinds je daar niet meer mag roken is het volgens mij ook niet meer zo druk in het cafe he?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoen.
zoep zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ook niet hoor. Af en toe een beetje surveilleren op school, verder niet. Die keren was het er niet zo druk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet, vanaf toen ben ik niet meer zo heel veel naar school geweest
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
henig anquote:
bloodhound gangquote:
skipperquote:
sorryquote:
is het onderhand geen bedtijd voor jou?quote:
Ik moet morgen toch werken,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het onderhand geen bedtijd voor jou?
Haha kleine, pak die speen en ga je nest inquote:
Hoi Nathaliequote:
Wel goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hoi Nathalie, hoe gaattie? Alweer helemaal aan het racen met de auto?
Ja toppie hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel goedMetjou?
Nah, racen niet. En niet met die auto
En waar is je kloon ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
Daar is hij weer, dé man van ToF, dé man die dit forum zo'n succes maakt met 2 post per dag gemiddeld.
Mag ik u voorstellen
Christiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
En de muziekquote:
Op jou kan ik bouwenquote:
niet teveel he. want dan zak ik in mekaarquote:
Ik ben maar 1.85quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet teveel he. want dan zak ik in mekaar
dan is het goed.quote:
absoluut mee eens!!!!!quote:
Ik zit in deventer.... misschien maakt dat verschilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Disagree. Heb me prima vermaakt in Enschede.
Wanneer gaan wij wat leuks doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
absoluut mee eens!!!!!
[..]
Ik zit in deventer.... misschien maakt dat verschil
Dat kan ook nog inderdaad. Nooit op 't Saxion in Deventer geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik zit in deventer.... misschien maakt dat verschil
Nadat ik je heb verslagen met poolquote:
skippy tochquote:
quote:
Als ik iets doe, doe ik het goedquote:
nou, slaap lekker, denk ikquote:
Oh ohhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nadat ik je heb verslagen met pool![]()
Uit het oog, uit het hart is het bij jouquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef skippy22 het volgende:
Oh ohhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hoezo spammen is toch al hadstikke leuk?!
Daar is ze welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nadat ik je heb verslagen met pool![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart is het bij jou
Dan verlies je in ieder geval niet heel dikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
Daar is ze wel, nu ik kort kapsel heb maak ik met mijn agressieve kop nog meer punten
Waarom kreeg ik dan al die tijd geen pm's van je?quote:
nee man, jij ziet er aaibaar uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]ok
[..]
Daar is ze wel, nu ik kort kapsel heb maak ik met mijn agressieve kop nog meer punten
Je leest ze dan ook ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan verlies je in ieder geval niet heel dik
[..]
Waarom kreeg ik dan al die tijd geen pm's van je?
Altijdquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nee man, jij ziet er aaibaar uit
in je FOBO ook hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
jij hebt me nog niet eens gezien na de kapper van vrijdag
EN WTF..."jij ziet er aaibaar uit".....Dude..alleen op msn
ik zal eens bier pakkenquote:
slaap lekkerquote:
Bier brengt plezier, kom Vrijdag maar naar Oldenzaal bij die kartzooi, daar zijn Marko en moiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we nog een keer bier drinken met mekaar?
ik moet vrijdag werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Bier brengt plezier, kom Vrijdag maar naar Oldenzaal bij die kartzooi, daar zijn Marko en moi
valt ook wel meequote:
noh danquote:
heb volgende week vrijdag al vrijquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Bier brengt plezier, kom Vrijdag maar naar Oldenzaal bij die kartzooi, daar zijn Marko en moi
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Neuken met stoute Wouter
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Neuken met stoute Wouter
Daar hebben wij de perfecte vervanging voor, dus neequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]stiekem mis je een man in je leven ?
Wij worden langzaam vervangen door apparatenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar hebben wij de perfecte vervanging voor, dus nee
Echt is natuurlijk beter. Maar dit voldoet prima, met de borsten die ze erboven heeft, en haar eigen vlees dat ze eronder heeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij worden langzaam vervangen door apparaten
Wat dunquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dit noemen we een stapeltje "Marko's"
[ afbeelding ]
De "Christiaan"
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
De foto geeft niet echt aan dat hij juist héél dik is
Iemand is hier jaloers.... en ik ben het nietquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand is hier jaloers.... en ik ben het niet
Ik mag eigenlijk niet klaarkomen in vrouwen, dan schiet ik ze kapotquote:
Aaah je hebt een bloed lul?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen reden tot jaloers te zijn![]()
Norich![]()
Dwars door het hoofd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet klaarkomen in vrouwen, dan schiet ik ze kapot
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen reden tot jaloers te zijn![]()
Norich![]()
Ik wil er eigenlijk niet over pratenquote:
slaap zequote:
wil je graag rectaal onderzoek?quote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je graag rectaal onderzoek?
david is nu slapen, dus dan maar zonder hemquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
david is nu slapen, dus dan maar zonder hem
doe je broekje maar even uit.quote:
quote:
Nee dokter, hij bloed ook af en toe is dat erg?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je broekje maar even uit.
konthaar geschoren?
ow, pukkels?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee dokter, hij bloed ook af en toe is dat erg?
Als u Justins zijn lid "pukkel" wilt noemen, druk dan maar terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, pukkels?
dan drukken we die even terug
Ik denk niet dat je dat aan kan, straks wordt je verliefd op me.quote:
Als ik verliefd op je word is het gewoon meant to be.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat aan kan, straks wordt je verliefd op me.
Hmmmm, ok...ok. Donderdag werk je weer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik verliefd op je word is het gewoon meant to be.
ok 14.gifquote:
Nee, morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hmmmm, ok...ok. Donderdag werk je weer?
nee, die pukkels rond je kringspierquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als u Justins zijn lid "pukkel" wilt noemen, druk dan maar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |