Goedquote:
Met Peter- gaat het goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMet Petertje?
San kan reanimeren... Goed he
Moet ik dat als vorm van compliment zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tegen oudere vrouwen zou ik niet durven inderdaad.
Welke heb je deze keer gehaald?
Ja, dat hoort er nog wel bij. Maar zoveel heeft t niet om het lijf. Ben nog steeds benieuwd wat er met de BH gebeurd als de defibrilator gebruikt word, dat werd me niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met Peter- gaat het goed.
Geen mond-op-mond?
Of je houdt van fietsen, of je bent verslaafd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
Net even gewoon 6 km gefietst voor een pakje peuken
Ik kan niet dichterbij peuken kopen, en ik moest voor vanavond zeker peuken hebben ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of je houdt van fietsen, of je bent verslaafd.
Nein... Die vind ik niet mooiquote:
Iel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kan niet dichterbij peuken kopen, en ik moest voor vanavond zeker peuken hebben ja.
Heb je niet aan die vriendelijke instructeur gevraagd of hij dat na de les eens duidelijk kon laten zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er nog wel bij. Maar zoveel heeft t niet om het lijf. Ben nog steeds benieuwd wat er met de BH gebeurd als de defibrilator gebruikt word, dat werd me niet helemaal duidelijk
?quote:
Vond ik die van gisteren meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein... Die vind ik niet mooi
Deze heb ik: [ afbeelding ]
En uiteraard zijn ze aan mijn voetjes 300 keer mooier dan op die foto, maar goed, kleinigheidjes houd je toch.
DIe van gisteren zijn Louboutins die 1000 euro kostenquote:
Ik dacht dat je die al had, vandaar de alweer vraag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
DIe van gisteren zijn Louboutins die 1000 euro kostenEn hoeveel liever ik die ook had gehad, ik kan die prijs niet betalen
die gaat uit!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er nog wel bij. Maar zoveel heeft t niet om het lijf. Ben nog steeds benieuwd wat er met de BH gebeurd als de defibrilator gebruikt word, dat werd me niet helemaal duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nou, Annie draagt geen BH. En de volgende les is de defibrilator aan de beurt. En ik weet dat BH's met beugels sowieso uit moeten, maar hoe dat het veiligst en snel te doen? Keine anungquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb je niet aan die vriendelijke instructeur gevraagd of hij dat na de les eens duidelijk kon laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |