Nou zeg, niet zo gemeen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
Miley Cyrus![]()
De enige keer dat ik een filmpje van haarwil zien is wanneer het op Rotten.com staat.
Rechts:quote:
Sinds zo'n 800 delen ofzoquote:
Je mistte het al in ONZ?quote:
Kijk je niet goed.quote:
MSNquote:
OEH, REMLOF POST IN DE HOMO SC.quote:
Dag hoor!quote:
quote:
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MSN![]()
Vroegah, toen je nog je hele contactlijsten kwijt raakte, dat waren pas barre tijden....
quote:
Toen nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?
Qua vrij spelen is RCT 2 weer superieurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]RC 1 is zo heerlijk standaard nog, die scenario's
Of beter gezegd, sindsdien kan het.quote:
Zo klaarquote:
Nee.quote:
Da's snel...quote:
Mag ik trouwens Moderator worden?quote:
Das waar, beide spellen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Qua vrij spelen is RCT 2 weer superieur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik startte het op en verveelde me meteen alquote:
Jupquote:
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik startte het op en verveelde me meteen al
Maar ik doe het morgen wel, ben nu echt fucking moe
Vannacht amper geslapen door stress van auto rij examen.
Heb er vroeger behoorlijk wat uren mee doorgebracht, maar nu dus ff geen zin erin. Morgen welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie af
3 keerquote:
Na 2 weken parktijd of 2 werkelijke weken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie af
Nou, 2 weken lang iedere dag 1 uurtje ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na 2 weken parktijd of 2 werkelijke weken?![]()
PWND!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik ben gefriendzonedeen jongen waarmee ik ontzettend graag keiharde geile neukseks zou willen hebben praat over hoe gelukkig hij is in z'n relatie.
Daar heb ik het toch niet met je over gehad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik ben gefriendzonedeen jongen waarmee ik ontzettend graag keiharde geile neukseks zou willen hebben praat over hoe gelukkig hij is in z'n relatie.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens, misschien als je erg je best doet wil ie er misschien nog wel over nadenken. Wie weet.quote:
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?
Inderdaad. Voor MSN gaat de uitspaak "Vroegah was alles beter" ook niet op. En volgens mij is het nu nog steeds kut.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.
Die riemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik blijf lachen als ik dat kind zie.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kut voor je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik blijf lachen als ik dat kind zie.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.
Dat is geen friendzone, friendzone is wel dat beide vrij zijn, maar dat die ene zoiets heeft van nou, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar op zich viel het trouwens nog wel mee. Ik wist van de lekkere chicks de adressen nog wel en anders hosselde ik die, m'n echte vrienden zag ik toch wel regelmatig en ik had een goed excuus om vage lekkere chicks opnieuw toe te voegen en daarmee te beginnen te praten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?
Inderdaad. Het zal wel weer gewoon om de aandacht en het geld zijn. Hopelijk gaat het er nooit meer af. Oja, en dan ook nog durven zeggen dat je je zo niet op je werk durft te vertonen, maar ondertussen staan wel al die pics over het hele internet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die riem
Wat een tokkie
Trouwens denk ik dat zij wel 56 sterretjes wilde, want je kan mij niet wijs maken dat zij niet doorhad dat die tatoeëerder 56 sterretjes ipv 3 aan et tatoeëren was, ze claimt dit nu alleen omdat der ouders boos zijn
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar op zich viel het trouwens nog wel mee. Ik wist van de lekkere chicks de adressen nog wel en anders hosselde ik die, m'n echte vrienden zag ik toch wel regelmatig en ik had een goed excuus om vage lekkere chicks opnieuw toe te voegen en daarmee te beginnen te praten.
Een soort grote schoonmaak.
Echt, dat kind gaat nog een zware tijd tegemoet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?
Moet ik ook weer eens gaan doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.
Mijn grote schoonmaak van MSN kwam vanzelf, toen ik mijn wachtwoord niet meer wist en een nieuw wachtwoord maken kon ook niet, want die mail stuurde hij dus naar het adres waar ik niet meer in kwamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.
Allemaal dikke onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Inderdaad. Het zal wel weer gewoon om de aandacht en het geld zijn. Hopelijk gaat het er nooit meer af. Oja, en dan ook nog durven zeggen dat je je zo niet op je werk durft te vertonen, maar ondertussen staan wel al die pics over het hele internet.Zag het zelfs al op een Amerikaanse site staan.
quote:Um. I've got news for Kimmy. The star bukkake on her face is less ridiculous that than SEXY belt buckle she's wearing.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Mannen hebben gelukkig een extra uitweg [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens, misschien als je erg je best doet wil ie er misschien nog wel over nadenken. Wie weet.Alles ken kapot.
M'n ex had haar toenmalige vriendje gedumpt voor me, impossible is nothing.quote:
Neequote:
Maar wat is dit dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden![]()
[..]
Dat is geen friendzone, friendzone is wel dat beide vrij zijn, maar dat die ene zoiets heeft van nou, nee.
Ik wil me anders wel aanbieden als troostprijs, ik doe niet zo moeilijk hoor.quote:
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n ex had haar toenmalige vriendje gedumpt voor me, impossible is nothing.!
Jouw relatie heeft het buitenland al overleefd, laat het niet verpest worden door het internet for God's sakequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel aanbieden als troostprijs, ik doe niet zo moeilijk hoor.
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Lakitu het volgende:
En voor schijtluizen is er ook nog een kans:
[ afbeelding ]
ik wil je welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal niethij lijkt blind te zijn voor mijn weinig subtiele geflirt
al stond ik wel eens een tijd gezellig met 'm te praten op een feestje
maar toen ging z'n vriendin huilen omdat hij mij teveel aandacht gaf
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik dacht, ik gebruik jouw sig even om van een stalkster af te komen.
'Nicoleeee says:
heeeeeee
Skylark says:
Hoi.
Skylark says:
Wil je neuken?
'Nicoleeee says:
wtf
Skylark says:
http://images.encyclopedi(...)nimefuckingsucks.jpg
'Nicoleeee says:
k snap je niet...
'Nicoleeee says:
huh
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Lakitu het volgende:
En voor schijtluizen is er ook nog een kans:
[ afbeelding ]
quote:
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik dacht, ik gebruik jouw sig even om van een stalkster af te komen.
'Nicoleeee says:
heeeeeee
Skylark says:
Hoi.
Skylark says:
Wil je neuken?
'Nicoleeee says:
wtf
Skylark says:
http://images.encyclopedi(...)nimefuckingsucks.jpg
'Nicoleeee says:
k snap je niet...
'Nicoleeee says:
huh
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal niethij lijkt blind te zijn voor mijn weinig subtiele geflirt
..
Niks mis met het stresstesten van je relatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw relatie heeft het buitenland al overleefd, laat het niet verpest worden door het internet for God's sake!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagen![]()
! Die totale confusion bij smatjes dan
![]()
[..]
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.Stuur eens pic/hyves van die gast.
No wayquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagen![]()
! Die totale confusion bij smatjes dan
![]()
[..]
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.Stuur eens pic/hyves van die gast.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
..
Ja, maar dan gewoon alleen die pic. En dan blijven posten. Wat hij/zij ook zegt, alleen het linkje van die picca posten. Binnen een minuutje ben je ze kwijt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
! Meen je dat?
Het gesprek is nu wel lekker stil.
Flauw dit.quote:
Jij kent me te goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
3 bro-punten voor Lakitu als hij op dit moment ook BT's hyves afspeurt.
Want dat doe ik namelijk wel op het moment.
Dat is wel een goede inderdaad. Maar ik moet deze wel nog een beetje te vriend houden want het is wel m'n reserve reserva sma voor op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, maar dan gewoon alleen die pic. En dan blijven posten. Wat hij/zij ook zegt, alleen het linkje van die picca posten. Binnen een minuutje ben je ze kwijt. [ afbeelding ] Probeer het maar eens.![]()
[..]
Flauw dit.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kent me te goed.Alleen staat die al een tijd op privé.
![]()
Ja achterlijk hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nou, zo'n vriendin zou ik meteen dumpen die zo om aandacht loopt te janken.
Een maat van me heeft sommige smatjes serieus als 'reserve' in z'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Maar ik moet deze wel nog een beetje te vriend houden want het is wel m'n reserve reserva sma voor op de zaterdagavond.
Somsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, hebben jullie dat ook wel eens.. Dat je erachter komt dat vrienden van je elkaar kennen, terwijl ze in totaal verschillende groepen zitten zeg maar?
Aanklacht na extreme tatoeagequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef reetveter het volgende:
Iemand link na bericht over dat wijf met dei sterren tattoo's?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een maat van me heeft sommige smatjes serieus als 'reserve' in z'n telefoon staan.En dan 'reserve1', 'reserve2', etc.
![]()
40 dagen zonder negerquote:
Inderdaad, ik een keer aan een DJ te vragen of hij ook Pendulum had, had hij het verdomme nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef 3lmo het volgende:
Bouncen op Pendulum. Draaiden ze dat maar eens in de clubs.![]()
En hij weet de namen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een maat van me heeft sommige smatjes serieus als 'reserve' in z'n telefoon staan.En dan 'reserve1', 'reserve2', etc.
![]()
Die faalt ook goed zeg. Zou ik ook eens moeten doen, aanvragen bedoel ik dan hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Inderdaad, ik een keer aan een DJ te vragen of hij ook Pendulum had, had hij het verdomme niet
Ja, we stonden met een hele groep die gast uit te lachen dat hij geen Pendulum had.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die faalt ook goed zeg. Zou ik ook eens moeten doen, aanvragen bedoel ik dan hè.
Je hoort me aan te spreken met Developer he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was je niet eens devver, met je puberale kutgedrag op het forum
Wij zijn bezig met een KLB team:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was je niet eens devver, met je puberale kutgedrag op het forum
da hoolquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met een KLB team:
Kurk_Droog, ik, dagdag, Silentalarm
kunnen wij geen mod worden om de kwaliteit van de KLB hoog te houden?
mag ik de harde kern zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja want ik loop topics te verzieken en keer op keer de policy te overtredenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als jij je niet in KLB liet zien, was het al een stukje hoger.
zelfkennisquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want ik loop topics te verzieken en keer op keer de policy te overtreden
Nee, maar die onderdaantjes van jou verplaatsen kwaliteit naar ONZ.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hihi wij moeten meedoen dat redden we makkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
Wat een loser net bij 40 dagen zonder seks.!!!!!! Volgens mij selecteren ze daarop of zo.
Bwehehe.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja zou het haast zeggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef gers het volgende:
[..]
hihi wij moeten meedoen dat redden we makkelijk
Oh ik dacht de 18e ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Morgen krijg ik morgen de uitslag van m'n examens!
Nee, alleen onzin die niet thuishoort in KLB. Dat niet inzien en KLBmod willen wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, maar die onderdaantjes van jou verplaatsen kwaliteit naar ONZ.
je red het echt wel hoor meidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Jij slaagt echt wel op je sokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Je doelt op mijn overbodig spatiegebruik?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ja de 18e is morgen toch ook morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht de 18e ?![]()
Spannend !
Inderdaad, ik ook. Deze dag bevalt me niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg uitslag van deze dag. Figuurlijk dan hè, zo'n rans aap ben ik nu ook weer niet.
I hope soquote:
Whehe, zou wel bewijzen dat je je niet uit hoeft te sloven voor vwoquote:
Ik zat nog te twijfelen of er een streepje tussen moest, maar dat staat helemaal debiel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je doelt op mijn overbodig spatiegebruik?
Dus overmorgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Als het vandaag de 16e is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de 18e is morgen toch ook morgen?
Zo hebben volgens mij gigantisch veel mensen het vwo al gehaaldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, zou wel bewijzen dat je je niet uit hoeft te sloven voor vwo
morguh is het de 17dequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik ook. Deze dag bevalt me niet.
[..]
I hope somaar het blijft spannend!
[..]
Slijmjurk.quote:
Dan kun je daar lekker stoer over doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Het is inderdaad niet een woord dat ik dagelijks gebruik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of er een streepje tussen moest, maar dat staat helemaal debiel.
Maar eigenlijk niet.. ik vind de uitdrukking raar
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verbintenissenrechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slijmjurk.
Ik heb morgen tentamen.!
Joah.quote:
geilquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Edit: ow jaHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat heb ik een hekel aan het woord hospiterenquote:Per 1 augustus gaat ons huisgenootje ons verlaten voor het mooie India, dus zijn we op zoek naar een nieuw huisgenootje!
Het gaat om een kamer van 12 m2 aan de rustige Spicastraat gelegen in Paddepoel. Het huis is recentelijk gerenoveerd en ligt 10 min. fietsen van de stad en 5 min. fietsen van Zernike/aclo. OV en winkelcentrum op loopafstand.
De kamer heeft een grote inbouwkast, grote ramen, cv en kabelaansluiting. Draadloze internet aanwezig tegen meerprijs. Verder hebben we een luxe badkamer, 2 wc\'s, keuken (koelkast, wasmachine) en een grote achtertuin en voortuin.
De kamer is beschikbaar per 01-08-2009 voor onbepaalde tijd.
Het valt best mee. Ik had de tweede keer al een kamer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga morgen hier hospiteren:
[..]
Wat heb ik een hekel aan het woord hospiterenen het hospiteren zelf, jezus zeg, ze hebben me maar aardig te vinden
Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie mogen me best succes wensen ofzo..
Ik moet wel voor elke keer dat ik ga in totaal 4 uur in de auto zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het valt best mee. Ik had de tweede keer al een kamer.
Oeh je geeft me negatieve aandachtquote:
Oeh, en hoe denk je over mij als FP crew Remlove?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
jij hebt dat niet nodig iedereen wil jouw hebben als huisgenootquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Heb je een kamer ja? Hoeveel m2?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Bij mij was het ook al raak bij de eerste kamer. Mijn verschijning alleen al was gewoon zo mindblowing.
Maar maar maar.. Ik moet indruk maken op 4 chicks..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Bij mij was het ook al raak bij de eerste kamer. Mijn verschijning alleen al was gewoon zo mindblowing.
Ja, dat moest ik ook. Appeltje eitje, hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar maar maar.. Ik moet indruk maken op 4 chicks..
15, niet super groot dus. Maar ik heb een hoog plafond en prive deuren naar m'n tuinquote:
Bwoh, ik heb 12m2. 15 is meer dan prima! Maar ik heb wel een hoogslaper waar m'n bureau onder past.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
15, niet super groot dus. Maar ik heb een hoog plafond en prive deuren naar m'n tuin. Ik vermaak me daar wel
.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
15, niet super groot dus. Maar ik heb een hoog plafond en prive deuren naar m'n tuin. Ik vermaak me daar wel
.
Met 3 andere chica's.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, ik heb 12m2. 15 is meer dan prima! Maar ik heb wel een hoogslaper waar m'n bureau onder past.
Gefeliciteerd trouwens. Met hoeveel mensen woon je daar?
Ik ga me ook niet anders voordoen dan ik benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik ook. Appeltje eitje, hoor. Gewoon jezelf blijven, en niet als een schaap niets zeggen.
Gewoon, studentenhuis in hartje centrumquote:
Joh, misschien krijg je niet eens vragen, maar ga je gewoon een beetje kletsen. Had ik ook de 2e keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga me ook niet anders voordoen dan ik benmaar ik ben bang dat ze vragen gaan stellen als, wat kun jij toevoegen aan dit huis?
Ow, kom op. Ik zou zo hele verhalen uit m'n mouw schuddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga me ook niet anders voordoen dan ik benmaar ik ben bang dat ze vragen gaan stellen als, wat kun jij toevoegen aan dit huis?
Ik ben wel goed in verhalen uit m'n mouw schudden jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, kom op. Ik zou zo hele verhalen uit m'n mouw schudden. Jij kunt dat heus wel
.
Heeft smartass eigenlijk al een zimmer?
Ik snap niet dat je niet gewoon bij Jajong gaat wonenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in verhalen uit m'n mouw schudden ja![]()
En voor zover ik weet nog niet!
Het idee van je lichaam gebruiken als betaalmiddel staat me toch niet echt aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet gewoon bij Jajong gaat wonen. Daar mag je vast wel gratis wonen in ruil voor seks.
Ach ja, ik zou het meer zien als een win-win situatie. Maar ik begrijp je, jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het idee van je lichaam gebruiken als betaalmiddel staat me toch niet echt aan!
Je gedraagt je iig beter op het forum dan die kutdevver.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oeh, en hoe denk je over mij als FP crew Remlove?
Morgenavond. En op dinsdag nog bij een andere kamer! Die is wel flink groter, 18 m2.. Maar wel weer verder af van de universiteit..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik zou het meer zien als een win-win situatie. Maar ik begrijp je, ja.
Wanneer ga je hospiteren?
Dat vind ik altijd zo gaar. Staat ook op kamernet weleens. Vertel ons waarom jij een aanwinst zou zijn!1 Enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zit er kort op, er ontgaat jou ook werkelijk niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gedraagt je iig beter op het forum dan die kutdevver.
Maar ik hou je kloon ook in de gaten
Oke, nou succes danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Morgenavond. En op dinsdag nog bij een andere kamer! Die is wel flink groter, 18 m2.. Maar wel weer verder af van de universiteit..
Op die waar ik dinsdag ga hospiteren vroegen ze ook waarom ze mij zouden moeten kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo gaar. Staat ook op kamernet weleens. Vertel ons waarom jij een aanwinst zou zijn!1 Enzo.
En dan zeg jij natuurlijk "Nou gewoon, omdat ik leuk ben!"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die waar ik dinsdag ga hospiteren vroegen ze ook waarom ze mij zouden moeten kiezen..
Ja groot hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, nou succes dan. Het zal allemaal wel meevallen. En 18m2 klinkt goed
. Maar als ie ver van alles af ligt is dat wel minder inderdaad.. Nouja, je moet toch zelf afwegen wat je belangrijker vindt.
Lijkt mij ook tof hoor, om bij jongens te wonen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja groot hemaar het is wel een zolderkamer, dus schuine wanden enzo..
Maar die morgen is dus bij 3 (of 4) meisjes, terwijl het voor die zolderkamer (dinsdag) bij 2 jongens isen ik denk dat ik liever bij jongens zou wonen.. Ik weet het niet..
!
1984 all over again.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gedraagt je iig beter op het forum dan die kutdevver.
Maar ik hou je kloon ook in de gaten
Als je al een mooie kamer hebt, alsnog gaan reageren. Uitgenodigd worden (op een of andere manier), en dan uiteraard niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
"Wat hebben jullie mij eigenlijk te bieden? Waarom zou deze diva zich uberhaupt in jullie huis willen begeven?"
Oke, dat zal niet werken. Maar klinkt wel leuk.
Preciesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan zeg jij natuurlijk "Nou gewoon, omdat ik leuk ben!"
Als je het met stijl brengt zou het wel kunnen werken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
"Wat hebben jullie mij eigenlijk te bieden? Waarom zou deze diva zich uberhaupt in jullie huis willen begeven?"
Oke, dat zal niet werken. Maar klinkt wel leuk.
Das eigenlijk best grappig. Dat je dan komt bezichtigen en echt zo doet van "Omg, wat is dít?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als je al een mooie kamer hebt, alsnog gaan reageren. Uitgenodigd worden (op een of andere manier), en dan uiteraard niet op komen dagen.
Nee mij dus ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt mij ook tof hoor, om bij jongens te wonen.Of gemengd. Soms zie je van die huizen met 8 meiden, dat lijkt me dan weer niet zoveel..
![]()
Ja, en dan halen ze hun schouders op en dan kiezen ze iemand die wel het juiste aantal chromosomen heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das eigenlijk best grappig. Dat je dan komt bezichtigen en echt zo doet van "Omg, wat is dít?!Willen jullie dat ik hier in dit krot kom leven?" En dan zo heel erg diva achtig (zoals alleen Allure_ dat kan) weglopen.
Flauw.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en dan halen ze hun schouders op en dan kiezen ze iemand die wel het juiste aantal chromosomen heeft.
Voor wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
Dat sommigen van jullie niet zenuwachtig zijn, ik zou echt dood gaan van de zenuwen.
Hospiteren jeweet.quote:
Ga dan in ENSCHEDE.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo graag naar dEUS, wat kut dat ze alleen in Grunn en Enschede komen.
wow, super vet gedaan zeg!quote:
whehe het hallmark kaarten topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kwam een opmerkelijke afbeelding tegen in mijn FOK! map.
[ afbeelding ]
Alternatieve wenskaartenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wow, super vet gedaan zeg!![]()
[..]
whehe het hallmark kaarten topic![]()
![]()
Hookers.nl, geniaaaalquote:In haar kamer heeft ze een leuke babbel en ondertussen stond ik al bijna met de ketsbuis te zwaaien toen ze zei dat ik eerst moet betalen, dit maar even heel snel gedaan want het werd erg geil binnen ook omdat ze zelf al het ketsgrotje had blootgesteld.
Liggend op me rug op het bed kwam ze met haar rug naar me toe op me borstkast zitten, omdat er geen spiegels in de kamer waren kon ik het zo allemaal goed bekijken zei ze, en kon ik overal lekker aan zitten. Na haar complimenten over me ketsbuis begon ze met ketsbuiszuigen wat ze wel aardig beheerst, na enkelen minuten kon ik haar dan eindelijk ketse. Het is heerlijk om dit heerlijk slanke lichaam onder je te hebben als je leg te ketse, mooi borstjes met harde tepeltjes dat mooie koppie dit alles maakte het mij moeilijk de ketsbuisexplosie extra lang op te houden.
quote:
En ook maar gewoon door gaan hequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als jij nou alle leukste post, hoef ik dat gare 'forum' niet te bezoeken.
Tevens, ketsbuis.![]()
![]()
![]()
Nu ik het lees..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ook maar gewoon door gaan heketsgrot, ketsbuis, ketsbuiszuigen, ketsbuisexplosie
!
Ze komen vast ook in Antwerpenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo graag naar dEUS, wat kut dat ze alleen in Grunn en Enschede komen.
Jammer dat dit soort toffe topics altijd doodbloeden en de bagger de 7 pagina's haalt.quote:
Ketsbuiszuigen is toch wel de ergste. Ook het stuk van 'er waren geen spiegels in de kamer, dus kon ik alles goed bekijken zei ze'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ook maar gewoon door gaan heketsgrot, ketsbuis, ketsbuiszuigen, ketsbuisexplosie
!
Nog erger is dat daardoor ook niemand meer de moeite neemt enige moeite in zijn of haar topic te steken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort toffe topics altijd doodbloeden en de bagger de 7 pagina's haalt.
Klinkt mij bekend in de oren, al is 11 uur wat overdreven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef Florian_ het volgende:
Oké. Ik wilde dus om 11 uur naar bed gaan vandaag.
Moet je ze een pindakaaspot geven, daar kan je de onderkant niet openmakenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat het als mensen de onderkant van de verpakking open maken ipv de bovenkant...
Vanmorgen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef Florian_ het volgende:
Oké. Ik wilde dus om 11 uur naar bed gaan vandaag.
Dit ja, kom op 11 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt mij bekend in de oren, al is 11 uur wat overdreven.
Ik wil voor 1 uur naar bed. Ik lig tot nu toe goed op schemaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt mij bekend in de oren, al is 11 uur wat overdreven.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil voor 1 uur naar bed. Ik lig tot nu toe goed op schema
*Pindakaaspot tegen een bepaald persoons hoofd aanknalt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je ze een pindakaaspot geven, daar kan je de onderkant niet openmaken
Ja. Ik ken sowieso weinig mensen die nu al vakantie hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die net als arme ik nog gene vakantie hebben![]()
Ik compenseer wel voor jequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die net als arme ik nog gene vakantie hebben![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja. Ik ken sowieso weinig mensen die nu al vakantie hebben.
Nou, bedankt hoor! Daardoor voel ik me weer een stuk beterquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik compenseer wel voor jeheb nu al zo'n 3 weken vakantie.
Vrees niet, je bent niet de enige die nog het één en het ander moet doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk ben een van de weinige die donderdag nog een (laatste) herkansing moet doen
![]()
[..]
Nou, bedankt hoor! Daardoor voel ik me weer een stuk beter
Fijn dat ik kon helpen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk ben een van de weinige die donderdag nog een (laatste) herkansing moet doen
![]()
[..]
Nou, bedankt hoor! Daardoor voel ik me weer een stuk beter
Kut, die tijd gaat dan toch snel.quote:
Que?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut, die tijd gaat dan toch snel.
Voor 1:00 op bed liggen, het is alweer 00:41.quote:
Ik dacht dat het sloeg op mijn opmerking, dus vandaar dat ik je niet snaptequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor 1:00 op bed liggen, het is alweer 00:41.
Tuurlijk Ludoquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Breathtaking, mag ik misschien heel veel foto's van je hamster zien? Ik vind 'm zooo leuk
Dat vraag ik mij ook altijd afquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het op FOK! altijd pas laat leuk.
Dat vind ik dus ook heel storend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het op FOK! altijd pas laat leuk.
Mijne plast ook heel vaak op dingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Wij hebben ook ooit een hamster gehad. Wat een fucking irritant kutbeest was dat zegGing overal inzitten als je em oppakte, piste alles onder en je kon er eigenlijk niks leuks mee doen
Nou, echt enerverend zo'n hamsterquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne plast ook heel vaak op dingenof op mij. Vandaag heeft 'ie op de bank en op m'n vloer geplast.
En je kunt 'm niet knuffelen want dan loopt 'ie weg.
Desondanks vind ik het een leuk beest![]()
Waar precies? Je helpt me wel mijn doelstelling te behalen zo.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies? Je helpt me wel mijn doelstelling te behalen zo.
Daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Breathtaking, mag ik misschien heel veel foto's van je hamster zien? Ik vind 'm zooo leuk
Ik bedoelde je geschoren bever.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik trapte er gewoon in de eerste keer
Die is niet geschoren genoeg om op de foto gezet te worden, sorryquote:
2, ik ben bang dat ik ga falen.quote:
Maar dan echt. Dan geef ik je nu nog ff de gelegenheid de lapo te scoren, eerder kun je toch niet slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, geeft niets, we gaan over een kwartiertje wel![]()
![]()
Daar ben je dan verdomde slecht inquote:
Truequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan echt. Dan geef ik je nu nog ff de gelegenheid de lapo te scoren, eerder kun je toch niet slapen.
Weet ik toch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben je dan verdomde slecht in
[..]
True!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |