Nou zeg, niet zo gemeen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
Miley Cyrus![]()
De enige keer dat ik een filmpje van haarwil zien is wanneer het op Rotten.com staat.
Rechts:quote:
Sinds zo'n 800 delen ofzoquote:
Je mistte het al in ONZ?quote:
Kijk je niet goed.quote:
MSNquote:
OEH, REMLOF POST IN DE HOMO SC.quote:
Dag hoor!quote:
quote:
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MSN![]()
Vroegah, toen je nog je hele contactlijsten kwijt raakte, dat waren pas barre tijden....
quote:
Toen nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?
Qua vrij spelen is RCT 2 weer superieurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]RC 1 is zo heerlijk standaard nog, die scenario's
Of beter gezegd, sindsdien kan het.quote:
Zo klaarquote:
Nee.quote:
Da's snel...quote:
Mag ik trouwens Moderator worden?quote:
Das waar, beide spellen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Qua vrij spelen is RCT 2 weer superieur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik startte het op en verveelde me meteen alquote:
Jupquote:
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik startte het op en verveelde me meteen al
Maar ik doe het morgen wel, ben nu echt fucking moe
Vannacht amper geslapen door stress van auto rij examen.
Heb er vroeger behoorlijk wat uren mee doorgebracht, maar nu dus ff geen zin erin. Morgen welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie af
3 keerquote:
Na 2 weken parktijd of 2 werkelijke weken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gewoon doelen voor jezelf stellen. Ik zei tegen mijzelf "Ik ga een synchroon lopende vierdubbele achtbaan maken" en hoppa, na 2 weken was ie af
Nou, 2 weken lang iedere dag 1 uurtje ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na 2 weken parktijd of 2 werkelijke weken?![]()
PWND!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik ben gefriendzonedeen jongen waarmee ik ontzettend graag keiharde geile neukseks zou willen hebben praat over hoe gelukkig hij is in z'n relatie.
Daar heb ik het toch niet met je over gehad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik ben gefriendzonedeen jongen waarmee ik ontzettend graag keiharde geile neukseks zou willen hebben praat over hoe gelukkig hij is in z'n relatie.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens, misschien als je erg je best doet wil ie er misschien nog wel over nadenken. Wie weet.quote:
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je contactlijst kun je toch gewoon opslaan?
Inderdaad. Voor MSN gaat de uitspaak "Vroegah was alles beter" ook niet op. En volgens mij is het nu nog steeds kut.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.
Die riemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik blijf lachen als ik dat kind zie.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kut voor je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik blijf lachen als ik dat kind zie.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben 1x gewisseld, ofja, ik was het wachtwoord vergeten. Wat een teringzooi was dat, ik wist van 90% de adressen niet meer en toen bestond er nog geen Hyves ofzo.
Dat is geen friendzone, friendzone is wel dat beide vrij zijn, maar dat die ene zoiets heeft van nou, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar op zich viel het trouwens nog wel mee. Ik wist van de lekkere chicks de adressen nog wel en anders hosselde ik die, m'n echte vrienden zag ik toch wel regelmatig en ik had een goed excuus om vage lekkere chicks opnieuw toe te voegen en daarmee te beginnen te praten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?
Inderdaad. Het zal wel weer gewoon om de aandacht en het geld zijn. Hopelijk gaat het er nooit meer af. Oja, en dan ook nog durven zeggen dat je je zo niet op je werk durft te vertonen, maar ondertussen staan wel al die pics over het hele internet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die riem
Wat een tokkie
Trouwens denk ik dat zij wel 56 sterretjes wilde, want je kan mij niet wijs maken dat zij niet doorhad dat die tatoeëerder 56 sterretjes ipv 3 aan et tatoeëren was, ze claimt dit nu alleen omdat der ouders boos zijn
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar op zich viel het trouwens nog wel mee. Ik wist van de lekkere chicks de adressen nog wel en anders hosselde ik die, m'n echte vrienden zag ik toch wel regelmatig en ik had een goed excuus om vage lekkere chicks opnieuw toe te voegen en daarmee te beginnen te praten.
Een soort grote schoonmaak.
Echt, dat kind gaat nog een zware tijd tegemoet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAA, OMG, IS DAT DIE N00B DIE ER DRIE WILDE MAAR ER 50, OFZO, KREEG?
Moet ik ook weer eens gaan doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.
Mijn grote schoonmaak van MSN kwam vanzelf, toen ik mijn wachtwoord niet meer wist en een nieuw wachtwoord maken kon ook niet, want die mail stuurde hij dus naar het adres waar ik niet meer in kwamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer echt 100 adressen eruit geflikkerd van mensen die er niet toe deden, dat was mijn grote schoonmaak.
Allemaal dikke onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Inderdaad. Het zal wel weer gewoon om de aandacht en het geld zijn. Hopelijk gaat het er nooit meer af. Oja, en dan ook nog durven zeggen dat je je zo niet op je werk durft te vertonen, maar ondertussen staan wel al die pics over het hele internet.Zag het zelfs al op een Amerikaanse site staan.
quote:Um. I've got news for Kimmy. The star bukkake on her face is less ridiculous that than SEXY belt buckle she's wearing.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef Lakitu het volgende:
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Mannen hebben gelukkig een extra uitweg [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens, misschien als je erg je best doet wil ie er misschien nog wel over nadenken. Wie weet.Alles ken kapot.
M'n ex had haar toenmalige vriendje gedumpt voor me, impossible is nothing.quote:
Neequote:
Maar wat is dit dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden![]()
[..]
Dat is geen friendzone, friendzone is wel dat beide vrij zijn, maar dat die ene zoiets heeft van nou, nee.
Ik wil me anders wel aanbieden als troostprijs, ik doe niet zo moeilijk hoor.quote:
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n ex had haar toenmalige vriendje gedumpt voor me, impossible is nothing.!
Jouw relatie heeft het buitenland al overleefd, laat het niet verpest worden door het internet for God's sakequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel aanbieden als troostprijs, ik doe niet zo moeilijk hoor.
Voor BT [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Lakitu het volgende:
En voor schijtluizen is er ook nog een kans:
[ afbeelding ]
ik wil je welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal niethij lijkt blind te zijn voor mijn weinig subtiele geflirt
al stond ik wel eens een tijd gezellig met 'm te praten op een feestje
maar toen ging z'n vriendin huilen omdat hij mij teveel aandacht gaf
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik dacht, ik gebruik jouw sig even om van een stalkster af te komen.
'Nicoleeee says:
heeeeeee
Skylark says:
Hoi.
Skylark says:
Wil je neuken?
'Nicoleeee says:
wtf
Skylark says:
http://images.encyclopedi(...)nimefuckingsucks.jpg
'Nicoleeee says:
k snap je niet...
'Nicoleeee says:
huh
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Lakitu het volgende:
En voor schijtluizen is er ook nog een kans:
[ afbeelding ]
quote:
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, ik dacht, ik gebruik jouw sig even om van een stalkster af te komen.
'Nicoleeee says:
heeeeeee
Skylark says:
Hoi.
Skylark says:
Wil je neuken?
'Nicoleeee says:
wtf
Skylark says:
http://images.encyclopedi(...)nimefuckingsucks.jpg
'Nicoleeee says:
k snap je niet...
'Nicoleeee says:
huh
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hij wil me ook gewoon helemaal niethij lijkt blind te zijn voor mijn weinig subtiele geflirt
..
Niks mis met het stresstesten van je relatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw relatie heeft het buitenland al overleefd, laat het niet verpest worden door het internet for God's sake!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagen![]()
! Die totale confusion bij smatjes dan
![]()
[..]
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.Stuur eens pic/hyves van die gast.
No wayquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, die pic posten om iemand weg te jagen![]()
! Die totale confusion bij smatjes dan
![]()
[..]
Ik ben wel benieuwd op wat voor soort jongens jij valt, eigenlijk.Stuur eens pic/hyves van die gast.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
..
Ja, maar dan gewoon alleen die pic. En dan blijven posten. Wat hij/zij ook zegt, alleen het linkje van die picca posten. Binnen een minuutje ben je ze kwijt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
! Meen je dat?
Het gesprek is nu wel lekker stil.
Flauw dit.quote:
Jij kent me te goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
3 bro-punten voor Lakitu als hij op dit moment ook BT's hyves afspeurt.
Want dat doe ik namelijk wel op het moment.
Dat is wel een goede inderdaad. Maar ik moet deze wel nog een beetje te vriend houden want het is wel m'n reserve reserva sma voor op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, maar dan gewoon alleen die pic. En dan blijven posten. Wat hij/zij ook zegt, alleen het linkje van die picca posten. Binnen een minuutje ben je ze kwijt. [ afbeelding ] Probeer het maar eens.![]()
[..]
Flauw dit.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kent me te goed.Alleen staat die al een tijd op privé.
![]()
Ja achterlijk hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nou, zo'n vriendin zou ik meteen dumpen die zo om aandacht loopt te janken.
Een maat van me heeft sommige smatjes serieus als 'reserve' in z'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Maar ik moet deze wel nog een beetje te vriend houden want het is wel m'n reserve reserva sma voor op de zaterdagavond.
Somsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, hebben jullie dat ook wel eens.. Dat je erachter komt dat vrienden van je elkaar kennen, terwijl ze in totaal verschillende groepen zitten zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |