Ookal is de gameplay een stapje terug vind ik de verhaallijn beter. Het is zeker geen miskoop, zelfs als je deze pas over een jaar zou spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb meteen maar Persona 3 FES besteld. Spel krijgt ook geweldige kritieken en ik kan me goed voorstellen dat ik over 1 jaar weer zin heb in een Persona game, zeker als goede JRPG's op de huidige consoles schaars blijven.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom redelijk ver, maar soms doet hij 2 aanvallen achter elkaar waardoor mijn hoofdpersoon doodgaat. Frustrerend, zeker omdat je de voorafgaande baas dan ook nog een keer moet doen.![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik heb soma's nog nooit gebruikt in P4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit in Persona 4 na 71:56 uur spelen nu eindelijk bij de echte eindbaas. Nu heb ik een stelregel dat ik mijn sterkste heal-potions altijd bewaar voor de eindbaas (bijvoorbeeld de megalixers in Ninja Gaiden). In dit geval zijn dit de zogenaamde Soma's. Deze healen je hele party en vullen meteen de SP aan. Nu bleek de een eerdere eindbaas toch niet de echte einbaas te zijn (typisch JRPG). Nu ben ik bij de echte eindbaas en die bestaat uit 2 stages (typisch JRPG) en na het eerste stage is mijn SP op. Ik kan deze dus niet meer aanvullen voor de tweede stage en wordt daar vrij snel gedood.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu begrijp ik uit FAQ's dat er in Heaven een ring verkregen kan worden waarmee je maar de helft van de SP consumeert. Nu eerst een vroege dungeon doen om wat chest keys te verzamelen, en dan ga ik Heaven nog maar eens doorlopen voor die ring. Hopelijk vind ik onderweg nog een soma.![]()
Eigenlijk kijk ik meer uit naar de volgende SMT voor de DS, namelijk Shin Megami Tensei: Strange Journey.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
over persona gesproken
er komt nog een remake uit op de PSP ^^
http://www.sankakucomplex(...)3-portable-unveiled/
je speelt nu als vrouw ipv man als main changexD
Kut...net deel 3 voor de PS2 besteld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
over persona gesproken
er komt nog een remake uit op de PSP ^^
http://www.sankakucomplex(...)3-portable-unveiled/
je speelt nu als vrouw ipv man als main changexD
Ach deel 3 is ook zeer goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kut...net deel 3 voor de PS2 besteld.
quote:
Dat spel is echt vt ook al ben ik er nog niet erg ver in gekomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ps3 is net opgehaald
nu eindelijk beginnen aan Roque galaxy
Toch een week niks anders te doen
Wil er in een rustige periode ook eens aan gaan beginnen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef DSGamer het volgende:
Gisteren begonnen aan Persona 4Ondanks dat je wel erg weinig echt kunt doen de eerste 2 uurtjes, vind ik het leuk, en heb nu al zin in vanavond om verder te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |