ik heb em gisteren uitgespeeld, hij wordt wel moeilijker ja, maar eigenlijk is het lastigste dat je in het begin niet weet hoe de kolos aan te pakke, maar als je dat doorhebt gaat het vrij rap met het afmakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Agiath het volgende:
Begonnen aan Shadow of the Colossus.
Wel een mooie sfeer, ik heb nu 2 van die kolossi verslagen, tot nu toe ging het wel redelijk snel en makkelijk, nu komt hopelijk het uitdagende werk
Ik ben altijd meer een liefhebber geweest van Virtua Fighter 4 en Soul Calibur 2/3 als het op 3d fighters op de PS2 betrefd, qua 2d fighters op de PS2 kun je het niet beter krijgen Guilty Gear X2 #reloadedquote:
In P3 kan je alleen de MC direct besturen, in het geval van mitsuru is dat heel irr, aangezien zij voornamelijk marin karin en tentarafoo probeert te spammen, ken en koromaru doen hun ding met hama en mudo, wat in veel gevallen ook betekend dat je iig een beurt weggooid(tenzij je van te voren gescanned hebt en/of de attack geblocked/gerepelled word). Opzich heb je genoeg andere teammates die wel een beetje normaal vechten maar het kan behoorlijk irritant zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:03 schreef wdn het volgende:
FES heb ik nog niet gespeeld (zit nog in het plastic)
Maar als dat hetzelfde ging als in P3 dan had ik daar niet zo'n last van (ik deed alles op command).
Maar de verhaallijnen in alle Persona zijn allemaal keigoed en dat is het belangrijkste
Daar zat ik ook laatst over te twijfelen,... heb er best zin in!quote:
Tot je bij Evrae en Seymour op die berg komtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook laatst over te twijfelen,... heb er best zin in!
Ohja,... heb die berg wel 10x op en neer beklommen om daar voorbij te komen. Totdat ik Anima ging halenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tot je bij Evrae en Seymour op die berg komt
Gijs...ga Persona 4 spelen ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook laatst over te twijfelen,... heb er best zin in!
Samequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... heb die berg wel 10x op en neer beklommen om daar voorbij te komen. Totdat ik Anima ging halen
Duizenden gils verspilt aan die fucker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same![]()
Anima![]()
Yojimbo![]()
Maar je moet wel eerst even aardig tegen hem zijn, anders hebbie pech
![]()
Ja inderdaad,.... ik was de eerste sphere vergeten in het dorpje aan het strand waar die stinkreis begon. Persoonlijke lening en een 2e hypotheek nodig gehad om Yojimbo zijn werk te laten doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef Nexie het volgende:
Anima moet ik ook nog even halen ja. Alleen... destruction sphere vergetenDus dat wordt Dark Valefor vechten - trainen dus maar
!
Ik herinnerde me uit een vorige playthrough (toen ik net Yojimbo had bereikt) dat die zo duur was dus had nu expres zuinig aan gedaan. Heeft wel geholpen alleen had ik wel wat eerder slechte gear kunnen verkopen, daar bleek dus een limiet op te zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja inderdaad,.... ik was de eerste sphere vergeten in het dorpje aan het strand waar die stinkreis begon. Persoonlijke lening en een 2e hypotheek nodig gehad om Yojimbo zijn werk te laten doenEn vele,... vele quits and reloads
Persona 4 moet ik ook nog gamen. Schijnt goed te zijn.
Ookal is de gameplay een stapje terug vind ik de verhaallijn beter. Het is zeker geen miskoop, zelfs als je deze pas over een jaar zou spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb meteen maar Persona 3 FES besteld. Spel krijgt ook geweldige kritieken en ik kan me goed voorstellen dat ik over 1 jaar weer zin heb in een Persona game, zeker als goede JRPG's op de huidige consoles schaars blijven.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom redelijk ver, maar soms doet hij 2 aanvallen achter elkaar waardoor mijn hoofdpersoon doodgaat. Frustrerend, zeker omdat je de voorafgaande baas dan ook nog een keer moet doen.![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik heb soma's nog nooit gebruikt in P4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit in Persona 4 na 71:56 uur spelen nu eindelijk bij de echte eindbaas. Nu heb ik een stelregel dat ik mijn sterkste heal-potions altijd bewaar voor de eindbaas (bijvoorbeeld de megalixers in Ninja Gaiden). In dit geval zijn dit de zogenaamde Soma's. Deze healen je hele party en vullen meteen de SP aan. Nu bleek de een eerdere eindbaas toch niet de echte einbaas te zijn (typisch JRPG). Nu ben ik bij de echte eindbaas en die bestaat uit 2 stages (typisch JRPG) en na het eerste stage is mijn SP op. Ik kan deze dus niet meer aanvullen voor de tweede stage en wordt daar vrij snel gedood.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu begrijp ik uit FAQ's dat er in Heaven een ring verkregen kan worden waarmee je maar de helft van de SP consumeert. Nu eerst een vroege dungeon doen om wat chest keys te verzamelen, en dan ga ik Heaven nog maar eens doorlopen voor die ring. Hopelijk vind ik onderweg nog een soma.![]()
Eigenlijk kijk ik meer uit naar de volgende SMT voor de DS, namelijk Shin Megami Tensei: Strange Journey.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
over persona gesproken
er komt nog een remake uit op de PSP ^^
http://www.sankakucomplex(...)3-portable-unveiled/
je speelt nu als vrouw ipv man als main changexD
Kut...net deel 3 voor de PS2 besteld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
over persona gesproken
er komt nog een remake uit op de PSP ^^
http://www.sankakucomplex(...)3-portable-unveiled/
je speelt nu als vrouw ipv man als main changexD
Ach deel 3 is ook zeer goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kut...net deel 3 voor de PS2 besteld.
quote:
Dat spel is echt vt ook al ben ik er nog niet erg ver in gekomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ps3 is net opgehaald
nu eindelijk beginnen aan Roque galaxy
Toch een week niks anders te doen
Wil er in een rustige periode ook eens aan gaan beginnen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef DSGamer het volgende:
Gisteren begonnen aan Persona 4Ondanks dat je wel erg weinig echt kunt doen de eerste 2 uurtjes, vind ik het leuk, en heb nu al zin in vanavond om verder te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |