Ik ken die voorraden van jou, al mijn kleren zijn gewit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!al zou verandering van spijs misschien wel lekker leuk geil en goed zijn...
Ik ben geen student meer hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regelsquote:
Wat is nou die deal met jou en ex-scharrel? Al uitgescharreld? Het is wel de langste scharrel in history.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.
Je bent me nog heul niet in bed tegen gekomen.. maar dan.... dan weet ik pas van geen ophouden!quote:
En je plafond heeft ook een mooi nieuw laagje gekregen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken die voorraden van jou, al mijn kleren zijn gewit!
en bovendien ook niet leuk... Behalve als je je weer af staat te rukken op je eigen spiegelbeeld en snel een foto voor snuitje maaktquote:
Zou wel een mooi verhaal weer opleverenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.
We zitten nu op 2,5 jaar ofzo. Vast niet de langste scharrel ooit, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is nou die deal met jou en ex-scharrel? Al uitgescharreld? Het is wel de langste scharrel in history.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regels
kee zal niet gaan terug lezen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regels
Het is me wel eerder overkomen, maar dat was het toch niet helemaal (Loos-jongen). Dus dat komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou wel een mooi verhaal weer opleveren![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en bovendien ook niet leuk... Behalve als je je weer af staat te rukken op je eigen spiegelbeeld en snel een foto voor snuitje maakt
Ik vind 2,5 maand al lang. Maar nog steeds going strong? Alleen om de aandacht en de seks?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
We zitten nu op 2,5 jaar ofzo. Vast niet de langste scharrel ooit, toch?
We hebben onze ups and downs. Rond Carnaval nog twee maanden contact verbroken, daarna misten we elkaar toch erg, en nu gaat het weer geweldig, zoals ik eerder zei, voel me nu closer dan ever met hemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind 2,5 maand al lang. Maar nog steeds going strong? Alleen om de aandacht en de seks?
Hahahahahahaha we zullen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent me nog heul niet in bed tegen gekomen.. maar dan.... dan weet ik pas van geen ophouden!
[..]
En je plafond heeft ook een mooi nieuw laagje gekregen!
Jaa wel met een mooi verhaal hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is me wel eerder overkomen, maar dat was het toch niet helemaal (Loos-jongen). Dus dat komt helemaal goed.
Het verhaal van Loos-jongen ken je toch nog welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa wel met een mooi verhaal hedat is gewoon belangrijk voor hier ... anders wordt het zo'n dode boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |