wtfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:20 schreef Remake het volgende:
Eurotje eraf!!! EINSSSSCH!!!1112331221!!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt niet, van c100 site gehaaldquote:
Gewoon naar de site van jumbo en dan heb je rechts een banner met inkoopvoordeelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoe kom je op die 79 cent![]()
Bij AH is de tuc tuc vanaf 55 cent en bij Jumbo ook.
Flikker op man! Ga maar een paar OP's lezen ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef nacbinladen het volgende:
Maar waar moet ik nou naar kijken in de ah folder? want ik zie wel een product met een rode portomonee maar waar staat dan dat he een A-merk is?????????????
It's the beginning of the endquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Ik zie nergens dat geprinte folders geen folders zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |