quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
cola, mona toetjesquote:
Heeft er iemand dan een folder voor me?quote:
Dat meen je niet. Supermarkten die hun folder later uitbrengen om ah dwars te zitten, dan is nu echt oorlog. hamsteren dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef matthewk het volgende:
net ff een omweg gemaakt langs de jumbo van mn werk naar huis .
normaal hebben ze die folders al we 2 dagen van te voren.
nu niet zei de medewerkster.die komt deze keerpas donderdag morgen uit,
op het moment dat de folder ingaat.......!
hoe zo ah naaien ?
^^quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heeft er iemand dan een folder voor me?
zit er geen jumbo ofzo in alkmaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja wel balen want als ze echt een 'echte' folder willen en je woont niet in de buurt van een Jumbo...dan ben je nooit op tijd bij AH om ervan te profiteren.... Als je bv iemand een folder laat opsturen! Jammer hoor!
why?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
Vrijdag heb je meer kans op gratis cola & pizza
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef SamanthaB het volgende:
Afwas al klaar?
bingo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef matthewk het volgende:
jawel hoor,
gewoon kopen en 1 of 2 dagen later je centen ophalen met de folder
klopt. maar er staat heel groot op die website ALLE COCA COLA PRODUCTEN. En ik ben net naar de AH geweest om te loeren, en daar kosten ze 1,12quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
en btw, ik zie geen losse 1.5 ltr flessen in de bonus staan, wel 2 liter
staat ALLE coca cola producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wacht op MMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea bijna 18.00 uur g oogoggogoogo
Jawel, kijk in de webwinkel. En op de BONUS pagina staat, LAPG op ALLE coca-cola producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
Link voor pizza?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef MaddoxX het volgende:
Vrijdag is leukerhebben we tenminste pizza bij de cola
+ appeltaart als toetje
ZATERDAG PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef MaddoxX het volgende:
Vrijdag is leukerhebben we tenminste pizza bij de cola
+ appeltaart als toetje
Neem je dan ook een printje mee van die banner op de site? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. maar er staat heel groot op die website ALLE COCA COLA PRODUCTEN. En ik ben net naar de AH geweest om te loeren, en daar kosten ze 1,12
Foutjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:02 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ZATERDAG PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe kan dit als de folder nog niet eens uit isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
Ik zou het toch maar even proberen bij je lokale AH. Ben even langs geweest (nadeel is dat ik naar 2 verschillende filialen moest)
[ afbeelding ]
en ook nog twaalf gastendoekjes! Het kan niet op zeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
Ik zou het toch maar even proberen bij je lokale AH. Ben even langs geweest (nadeel is dat ik naar 2 verschillende filialen moest)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
EVEN BEVESTIGEN:
Ik heb zojuist 6 losse flessen gehaald bij de AH, na tonen van de uitgeprinte Sanders folder, kreeg ik mijn geld terug.
Gewoon hele folder meegenomen.quote:
Staat er bij die 1,5 liter colaflessen dan ook het rode portemonneetje in de winkel zelf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
EVEN BEVESTIGEN:
Ik heb zojuist 6 losse flessen gehaald bij de AH, na tonen van de uitgeprinte Sanders folder, kreeg ik mijn geld terug.
Bij mijn AH in de buurt weigerden ze de uitgeprinte folder...quote:
Dan komen ze met nieuwe voorwaardenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Wat als ik een folder photoshop en het pdf'je uitprint? ^^
Je flikkert maar lekker op, door mensen als jij past AH de voorwaarden aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
photoshop doe je maar lekker voor andere dingen. Zo verpest (quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Op de folder staatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef PteV het volgende:
[..]
Staat er bij die 1,5 liter colaflessen dan ook het rode portemonneetje in de winkel zelf?
Ik vraag me nog steeds echt af hoe dit kan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Ooit in een supermarkt geweest? De gemiddelde kassamiep is niet zo snugger...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds echt af hoe dit kan...
Kap nou met het promoten van die nep website!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef sander89 het volgende:
Te slecht dit![]()
[ afbeelding ]
http://www.c1000amsterdam.tk/
Nep, en bijna alle links gaan weer naar de echte c1000 site.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef sander89 het volgende:
Te slecht dit![]()
[ afbeelding ]
http://www.kutsite.tk/
Wie dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
photoshop doe je maar lekker voor andere dingen. Zo verpest () je het voor de rest
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je flikkert maar lekker op, door mensen als jij past AH de voorwaarden aan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Kap nou met het promoten van die nep website!
Doelde op dat verhaaltje waarom een .tk domein, hopelijk worden ze snel hard aangepakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Kap nou met het promoten van die nep website!
Hoe kom je op die 79 centquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef Snever het volgende:
Bij AH = Tuc 2de halve prijs 82 cent
Bij Jumbo = Tuc 2de halve prijs 79 cent.
Alleen vandaag nog!
http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484
http://www.ah.nl/bonus/
wtfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:20 schreef Remake het volgende:
Eurotje eraf!!! EINSSSSCH!!!1112331221!!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt niet, van c100 site gehaaldquote:
Gewoon naar de site van jumbo en dan heb je rechts een banner met inkoopvoordeelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoe kom je op die 79 cent![]()
Bij AH is de tuc tuc vanaf 55 cent en bij Jumbo ook.
Flikker op man! Ga maar een paar OP's lezen ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef nacbinladen het volgende:
Maar waar moet ik nou naar kijken in de ah folder? want ik zie wel een product met een rode portomonee maar waar staat dan dat he een A-merk is?????????????
It's the beginning of the endquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Ik zie nergens dat geprinte folders geen folders zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Die Tuc Tuc kosten 55- 79 cent per stuk bij Jumbo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef Snever het volgende:
[..]
Gewoon naar de site van jumbo en dan heb je rechts een banner met inkoopvoordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |