Staat er bij die 1,5 liter colaflessen dan ook het rode portemonneetje in de winkel zelf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
EVEN BEVESTIGEN:
Ik heb zojuist 6 losse flessen gehaald bij de AH, na tonen van de uitgeprinte Sanders folder, kreeg ik mijn geld terug.
Bij mijn AH in de buurt weigerden ze de uitgeprinte folder...quote:
Dan komen ze met nieuwe voorwaardenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Wat als ik een folder photoshop en het pdf'je uitprint? ^^
Je flikkert maar lekker op, door mensen als jij past AH de voorwaarden aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
photoshop doe je maar lekker voor andere dingen. Zo verpest (quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Op de folder staatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef PteV het volgende:
[..]
Staat er bij die 1,5 liter colaflessen dan ook het rode portemonneetje in de winkel zelf?
Ik vraag me nog steeds echt af hoe dit kan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
Ik zou het toch maar even proberen bij je lokale AH. Ben even langs geweest (nadeel is dat ik naar 2 verschillende filialen moest)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef Remake het volgende:
Ooit in een supermarkt geweest? De gemiddelde kassamiep is niet zo snugger...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds echt af hoe dit kan...
Kap nou met het promoten van die nep website!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef sander89 het volgende:
Te slecht dit![]()
[ afbeelding ]
http://www.c1000amsterdam.tk/
Nep, en bijna alle links gaan weer naar de echte c1000 site.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:10 schreef sander89 het volgende:
Te slecht dit![]()
[ afbeelding ]
http://www.kutsite.tk/
Wie dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Luco het volgende:
[..]
photoshop doe je maar lekker voor andere dingen. Zo verpest () je het voor de rest
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je flikkert maar lekker op, door mensen als jij past AH de voorwaarden aan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Kap nou met het promoten van die nep website!
Doelde op dat verhaaltje waarom een .tk domein, hopelijk worden ze snel hard aangepakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Kap nou met het promoten van die nep website!
Hoe kom je op die 79 centquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef Snever het volgende:
Bij AH = Tuc 2de halve prijs 82 cent
Bij Jumbo = Tuc 2de halve prijs 79 cent.
Alleen vandaag nog!
http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484
http://www.ah.nl/bonus/
wtfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:20 schreef Remake het volgende:
Eurotje eraf!!! EINSSSSCH!!!1112331221!!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt niet, van c100 site gehaaldquote:
Gewoon naar de site van jumbo en dan heb je rechts een banner met inkoopvoordeelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoe kom je op die 79 cent![]()
Bij AH is de tuc tuc vanaf 55 cent en bij Jumbo ook.
Flikker op man! Ga maar een paar OP's lezen ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef nacbinladen het volgende:
Maar waar moet ik nou naar kijken in de ah folder? want ik zie wel een product met een rode portomonee maar waar staat dan dat he een A-merk is?????????????
It's the beginning of the endquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Ik zie nergens dat geprinte folders geen folders zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
Mensen, ik ben zelf net geweest voor de Sanders aanbieding, ze keek nog ff snel op dr interne site oid en daar stond volgens haar dat printjes niet gelden en alleen ECHTE folders gelden, wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |