Plasterk is een cylon. Dat verklaart een hoop.quote:
Oh, ik had niet door dat dit een US-topic was. Waarom staat het niet in de titel ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alles wat in de US is uitgezonden wordt in de US-topics niet in spoilertags gezet.
Lezen op eigen risico dus.
Wel een beetje zwak van SciFi hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:33 schreef wdn het volgende:
SCI-FI channel heeft de eerste 3 uitgezonden en is sinds vrijdag weer met s1 eps 1 begonnen (daarom heb ik s4 gekocht zaterdag)
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar volgens deze timeline niet:quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Mirel het volgende:
Bij 1 uur 30 min is een stukje met Cavil en Tyrol en er staat 280 days after destruction of the colonies. Was Cavil toen niet allang ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had graag meer van de Cylon's reactie gezien op Pegasus, New Caprica etc. Vond het wel goed verder, ben sowieso wel een Cavil fan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef pdiscs het volgende:
Toch nog even een paar leuke plaatjes van Starbuck. Gewoon omdat het leuk is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Then go to your window and look up, they're as big as frakking asteroids!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |