Daar heeft hij het toch helemaal niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Joseph Adama = vader van William (Bill) Adama = vader van Lee Adama. Wat valt er niet te begrijpen?
Ouwe!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik word binnen 2 weken pappa, ben dik 41. Wat is je punt?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouwe!
Het was het punt van Xaobotnik. Ik vind het opvallender dat hij al dik in de 70 zit ten tijde van het eind van de serie, goede conditie voor 'the old man'
Jah, relaties met een man die in het leger zit verlopen over het algemeen niet zo goed...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel wazig dat hij zo'n jong kind heeft. Lee is namelijk 30-35 ongeveer....
er zijn wel meer opa's van die leeftijd die fitter zijn dan de gemiddelde 20ger en kinderen kunnen mannen sowieso hun hele leven produceren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouwe!
Het was het punt van Xaobotnik. Ik vind het opvallender dat hij al dik in de 70 zit ten tijde van het eind van de serie, goede conditie voor 'the old man'
quote:I'm giving away a #Battlestar CYLON TOASTER to a random person who RTs this note by 5pmPT on 4/2 - http://bit.ly/coGTwC
Ik ben verdomme vlees en bloed!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik wil niet alle theorieën doorboren maar jullie beseffen wel dat dit een fictief persoon is?
Ik heb um op BR. Binnenkort maar eens opnieuw beginnenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Cerbie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006922508/index.html
79,99¤ nu
Ik heb al een seizoen en Razor los, maar die box is goedkoper dan de rest van de seizoenen per stuk kopen..
Je bedoelt Baltar. Nu geef je impliciet toe dat je naar Charmed keek!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Baltazar speelt in de serie Flashforward als een autistische dude met amerikaans accent, iets totaal anders.
Charmed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Je bedoelt Baltar. Nu geef je impliciet toe dat je naar Charmed keek!![]()
Sjit....ik nu ook....
Veel geld verdienen voor de filmbazen en wanneer de hype een beetje tanende is je verliezen pakken en snel een nieuwe hype op de buis brengen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Migue het volgende:
Ik snap het einde van Lost eigenlijk nog steeds nietOf ja, ik snap wel hoe het afliep, maar ik heb niet begrepen wat nu het doel van het eiland was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |