Oh BE. Nu moet ik ineens denken aan een uitspraak van jou, toen je nog in de verlangfase zat. Dat je zo graag zou willen dat er ook een kind naar jóu toe zou komen als het getroost moet worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik zo lastig...
Sasha steekt ook zijn armpjes naar mij uit als het heel, heel erg verdrietig is zeg maar, maar ik vraag dan altijd eerst aan F. of hij het vervelend vindt.
Dat ik mijn kind wil troosten is leuk, maar F. wil dat net zo goed en ik vind het eig. niet goed om daar dan altijd aan toe te geven, hoe graag ik het ook wil.
En dat kleine mannetje maakt deel uit van een gezin, een familie, en een nóg groter geheel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef seilram het volgende:
Het is ook gewoon nog zo'n klein mannetje....
Dat was ook precies waar ik net aan moet denken en waarom me nu de tranen in mijn ogen springen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh BE. Nu moet ik ineens denken aan een uitspraak van jou, toen je nog in de verlangfase zat. Dat je zo graag zou willen dat er ook een kind naar jóu toe zou komen als het getroost moet worden.
*slik* *knipper*quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook precies waar ik net aan moet denken en waarom me nu de tranen in mijn ogen springen.
Het is niet leuk, want meestal is hij echt verdrietig met pijn, maar ow als dat ventje dan toch met die grote traanogen en die uitgestrekte armpjes op mij af komt rennen.![]()
MIJN kind.
Oh dat lijkt me inderdaad wel heel vervelend!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:40 schreef MeNicole het volgende:
Ik had het er van de week nog met R over. Als ik een keizersnee zou moeten en de kleine geboren is mag niemand anders hem vast houden dan hij zelf. Mijn nichtje had het 3 weken terug. Die kreeg uiteindelijk een spoedkeizersnee waarbij ze helemaal onder zeil moest. Toen ze bij kwam hadden alle opas's en oma's en ooms en tantes de kleine al vast gehad en zij had hem nog niet eens gezien. Daar had ze nu steeds zo'n verdriet om. Kleine man maakt kennis met de wereld behalve met zijn mama. Als ik dat dan hoor krijg ik helemaal zo'n rare kriebel. Dat wil ik kosten wat het kost voorkomen!!
Ik vond dat heel bijzonder om te zien, iedereen die je kind graag wil zien en vasthouden en knuffelen... Ik ben daar ook nooit moeilijk mee geweest. Nou moet ik zeggen dat de familie hier zichzelf niet komt opdringen ofzo, misschien had ik dan anders gereageerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Seilram, probeer je er wel stil bij te staan dat je omgeving ook een nieuw iemand om van te houden erbij hebben gekregen. Ik zou het als tante, oma, vriendin best erg vinden als ik m niet vast zou mogen houden, na een bezoek of 2. Natuurlijk is Joep van jullie, maar voor hen is hij ook de mooiste kleinzoon, neefje enz.
Macka, goed dat je het aangeeft maar zo verdrietig dat je je zo moet voelen...
Waarom mag je schoonmoeder er dan wel bij, en je eigen moeder niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het al erg dat mijn schoonmoeder ineens voor mijn neus stond terwijl ik nog in mijn blote anus in een bebloed bed lag, ongewassen en aangerand door de halve verlosafdeling, bijna in bed plassend omdat ik zo nodig moest en niemand kwam helpen. En dan heb je er gewoon geen ZIN in. Dan wil je je eigen moeder, maar die mag niet komen want het is geen bezoekuur. Maar zij staat daar wel met d'r toestand. Als ze dan ook nog mijn kind uit het wiegje had gerukt voordat ik het gezien had dan was er toch wel iets heel erg verkeerd afgelopen in dat ziekenhuis. Dat dat personeel dat ook niet snapt, ik blijf me verbazen over het inlevend vermogen
Het personeel had het te druk met vanalles en nogwat, dus die waren er niet om haar tegen te houden. En mijn schoonmoeder heeft zelf gewoon niet geluisterd naar ons verzoek om te wachten tot het bezoekuur.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Waarom mag je schoonmoeder er dan wel bij, en je eigen moeder niet?
Aso en vooral tenenkrommend. Ik geloof dat ik er jaren later nog steeds boos over zou worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef k_i_m het volgende:
\
[..]
Het personeel had het te druk met vanalles en nogwat, dus die waren er niet om haar tegen te houden. En mijn schoonmoeder heeft zelf gewoon niet geluisterd naar ons verzoek om te wachten tot het bezoekuur.
dit vind ik dus absoluut niet en ons kind zal dat dan ook nooit moeten van mij!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef seilram het volgende:
Als hij straks groter is en hij wil niet, dan zal ik daar ook zeker wat van zeggen als mijn moeder of schoonmoeder hem gaat dwingen om te knuffelen. Al vind ik wel dat als je oma langs komt, dan begroet je haar met een kus, dat hij dat moet leren.
Eensch. Ik had er zelf vroeger een grafhekel aan, aan dat verplichte kussen... Vond het echt lichamelijk vervelend. Maar goed, ik ben een apart gevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
dit vind ik dus absoluut niet en ons kind zal dat dan ook nooit moeten van mij!Netjes begroeten en eventueel een handje geven dat hoort erbij, maar kusjes uitdelen mag je niet afdwingen vind ik persoonlijk...
![]()
In de nieuwe Allerhande staan er geloof ik wat...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef _Bar_ het volgende:
weet iemand hier nog een lekker receptje om iets met aardbeitjes in te verwerken?
krijgen vanavond visite en wil weer eens zelf wat bakken/maken.
Eens. Ik had e vroeger een hekel aan om iedereen te moeten kussen en weigerde dat dan ook. Iedereen vond dat altijd wel grappigquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
dit vind ik dus absoluut niet en ons kind zal dat dan ook nooit moeten van mij!Netjes begroeten en eventueel een handje geven dat hoort erbij, maar kusjes uitdelen mag je niet afdwingen vind ik persoonlijk...
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:37 schreef texelonia het volgende:
Afgelopen weekend nog waren de ouders van Micha op bezoek. Noah had enorme lol gehad met een ballon (op laten blazen en door de kamer laten vliegen) en Micha's moeder had hem voor de volgende keer een hele zak ballonnen beloofd. Maar toen ze weg gingen wilde Noah geen kus geven, en Micha's moeder zei dat ie dan ook geen ballonnen kreeg. "Wel!" zei Noah gewoon, waarop zei reageerde met "Nee hoor, eerst een kus!" Mijn nekharen stonden dus al overeind, en Noah probeerde nog: "En als ik naar jullie ga zwaaien?" maar mijn schoonmoeder was onverbiddelijkIk heb Noah geroepen en gezegd dat ie geen kus hoefde te geven als ie dat niet wilde en zelf een zak ballonnen voor hem gekocht
Goedzo Texquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:37 schreef texelonia het volgende:
Afgelopen weekend nog waren de ouders van Micha op bezoek. Noah had enorme lol gehad met een ballon (op laten blazen en door de kamer laten vliegen) en Micha's moeder had hem voor de volgende keer een hele zak ballonnen beloofd. Maar toen ze weg gingen wilde Noah geen kus geven, en Micha's moeder zei dat ie dan ook geen ballonnen kreeg. "Wel!" zei Noah gewoon, waarop zei reageerde met "Nee hoor, eerst een kus!" Mijn nekharen stonden dus al overeind, en Noah probeerde nog: "En als ik naar jullie ga zwaaien?" maar mijn schoonmoeder was onverbiddelijkIk heb Noah geroepen en gezegd dat ie geen kus hoefde te geven als ie dat niet wilde en zelf een zak ballonnen voor hem gekocht
Pandora, kun je niet ergens in de buurt een overnachting boeken in een b&b en een keer naar het bezoekuur gaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Waarom mag je schoonmoeder er dan wel bij, en je eigen moeder niet?
En verder... Ik wil ook zo ontzettend graag het kind van mijn lief vasthouden, en mijn lief zelf ook, maar ze heeft net gehoord dat hij te veel is afgevallen (hij is te wild om goed te eten via BV) dus ze mogen niet naar huis vandaag. En ik zit hier, en ik voel me zo machteloos...
Zit echt te denken dat ik tegen haar wens moet ingaan. Ik ben verdorie wel haar partner, hoe pril ook... Hoe kan ik nou tonen dat ik van haar hou als ik niet bij haar ben?
Ik wil haar kind niet afpakken of daarop inbreken. Absoluut niet. Maar ik wil wel er voor háár zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |