ik heb geen mexicaanse griepquote:
ja zat niet achter de pcquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:02 schreef D. het volgende:
Een kwartet over 2,5 uur uitgesmeerd.
Het wordt tijd voor wat streams
Hadden we toch op vakantie kunnen gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten, paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
ghehehe ja.....waarom waren we ook alweer niet gegaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hadden we toch op vakantie kunnen gaan. Ijs en paracetamole hebben ze overal
O, kijk, helemaal goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
ja he.....en als het wel erger wordt dan staat het nu in de computer die naar de huisartsen post gelinkt staat dat ik voorrang moet krijgen..dus dat geeft ook een gerust gevoel
Dame Blanche dan maar?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten, paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
ja zeg...dan zou ik in theorie overal met jou kunnen internettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Toch tijd voor een telefoon met internet dan
doe je mijn afwas dan ook gelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff afwassen, om mezelf daarna te trakteren op een lentebok.
Met iedereen hier, en met iedereen niet hier ook trouwensquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zeg...dan zou ik in theorie overal met jou kunnen internetten...dolletjes
Je bedoelt het biertje, of is dit een sexueel iets?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff afwassen, om mezelf daarna te trakteren op een lentebok.
nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt het biertje, of is dit een sexueel iets?
Nou durft ie het vast niet meer te vertellen en zal ie het er wel op houden dat het om een biertje gingquote:
ja dat denk ik ook....naughty pietjequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nou durft ie het vast niet meer te vertellen en zal ie het er wel op houden dat het om een biertje ging
Zeg, stalkert ..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
ben je aan het reldellen.....met een droeftoeter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |