Ach, vrouwen kakelen wel vakerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....voordat ik begin te kakelen...doe daar eens goed rellen
Nah...van jou kan ik het hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, vrouwen kakelen wel vaker![]()
Ik wil wel rellen, maar er hapt nog niemand
Ik dat kakelen van jou ook welquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...van jou kan ik het hebben.......
Sleur zequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef Laysa het volgende:
anie hoes....ik ga mezelf ff naar boven sleuren ...tot later![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
PietjePuk hoelang blijft Gert in Spanje?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind het zo ontzettend niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen idee.
De drukte is hier toch al voorbij, wat is dan 't probleem?
Mooiiiiiiiii , lieverd, ik snap um denk ik , komt goed, is veilig, goede vrienden logeren in Gert zijn huis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
We gaan allemaal inbreken in Gert's huis.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
Ook nog effe hier: niet dat er nog zoveel te modden valt,
maar ik ben op vakantie en 30 juni weer terug.
Zit nu even in een internetcafé, en ik ga niét aan die evaluatie-topics beginnen.![]()
Of nee da´s niet waar: was er even aan begonnen maar ga snel lekker de nu
nog steeds 28 graden weer in. Adios.
160: Omstreeks dit jaar publiceert de Griek Lucianus van Samosata het verhaal Vera Historia waarin hij beschrijft hoe een schip in een zware storm door de wind de lucht in wordt geblazen en op de maan terecht komt.quote:
Even wat aanpassen in een rapport en per email terugsturen, dan heb ik er hopelijk 2 ects bij.quote:
En dan moet je nog 4?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even wat aanpassen in een rapport en per email terugsturen, dan heb ik er hopelijk 2 ects bij.
En het interne Bunker communicatieverkeer komt ook lekker op gang dus daar ben ik ook wel even zoet mee.
Gewoon zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan moet je nog 4?
Je wilt voor eind augustus klaar zijn neem ik aan?
Gewoon studiepunten, dat is Europees geregeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn ects?
Ik ben de collegebanken echt ontgroeid, geloof ik.
Aha. Van na mijn tijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:24 schreef Dementor het volgende:
Gewoon studiepunten, dat is Europees geregeld.
Das nieuw, iets van 3 studiepunten is 4.3 ects geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn ects?
Ik ben de collegebanken echt ontgroeid, geloof ik.
Oja die is jarig vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Van na mijn tijd.
Vanavond even het glas heffen op de verjaardag van lieftallig pw-tje en op het door mij binnenhalen van een nieuwe - en hopelijk vaak van mijn diensten gebruikmakende - internationale opdrachtgever.
Oeh, coolquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
160: Omstreeks dit jaar publiceert de Griek Lucianus van Samosata het verhaal Vera Historia waarin hij beschrijft hoe een schip in een zware storm door de wind de lucht in wordt geblazen en op de maan terecht komt.
*nog steeds wacht op de uitslagquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
klote ik ga vanmiddag naar de huisarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |