Verwacht er niet teveel van.quote:
mweh let maar niet op mij...voel me niet echt Bienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, maar ik zou niet willen dat je voor teleurstellingen komt te staan.
Beste met je Laysa.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef Laysa het volgende:
mweh let maar niet op mij...voel me niet echt Bien![]()
....en toch ga ik ff lezen....
nee maar wel een infuus...ow...deze richting wil ik niet op hoor...ben grieperigquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Beste met je Laysa.
Je hebt toch geen drain he ?
Voor Bommie himself of zijn followers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bommiedingetje is van de Twitterpage gedonderd, dat moet welhaast traumatisch zijn, al die moeite
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
Ja mop?
Hi meis,quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef Laysa het volgende:
och lieffie toch wat lief...ben echt niet lekker en heb zelfs een paar uur geslapen vanmiddag...vandaar de radio stilte....eet smakelijk
![]()
ik hou het in de gaten...grote broer is ook al komen checken hier...maar ik heb geen hoge koorts...als het van de week zo blijft bel ik wel evenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi meis,
Gaat het nog steeds niet met je, beter ga je even langs de huisarts
Precies want je bent toch wel op de hoogte van de varkensgriep.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hou het in de gaten...grote broer is ook al komen checken hier...maar ik heb geen hoge koorts...als het van de week zo blijft bel ik wel even
nee....terwijl ik wel in de risico griep zit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies want je bent toch wel op de hoogte van de varkensgriep.
Ze verwachten dat iedereen op den duur ermee te maken krijgt.
Maar als je van de 1e lading ben heb je meer geluk (minder symptomen) dan wanneer het virus wat langer bestaat.
Heb je wel al met de huisarts gebeld?
Ok fijn, want jij hebt toch wel de symptomen en dan krijg je gewoon wat pillen en ben je er zo weer vanaf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....terwijl ik wel in de risico griep zit....als ik me morgen nog niet wat beter voel zal ik ze ff bellen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok fijn, want jij hebt toch wel de symptomen en dan krijg je gewoon wat pillen en ben je er zo weer vanaf.
Dat heb gisteren bij Knevel en van den Brink gezien.
Anders moet je maar even bij uitzendiggemist kijken naar de aflevering van gisteren.
Ik zou nu geen risico's meer nemen met zo'n griep
Gewoon ff doen dusquote:
nee toen sliep ik al....ik ben heel de tijd ook moe en das niets voor mij....ik ben nl heel wat gewend qua ziek zijn....echt heel wat....dus vandaar dat ik zelf verbaasd stond dat ik vanmiddag een paar uur heb geslapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gewoon ff doen dus![]()
Heb je gisteren toevallig naar Knevel en van den Brink gekeken?
Ik schrok wel hoor van die mededeling, ze zijn nu een vaccine aan het ontwikkelen.
Kijk anders even hier naarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee toen sliep ik al....ik ben heel de tijd ook moe en das niets voor mij....ik ben nl heel wat gewend qua ziek zijn....echt heel wat....dus vandaar dat ik zelf verbaasd stond dat ik vanmiddag een paar uur heb geslapen
Ik vind het zo ontzettend niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
PietjePuk hoelang blijft Gert in Spanje?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
PietjePuk hoelang blijft Gert in Spanje?
De drukte is hier toch al voorbij, wat is dan 't probleemquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind het zo ontzettend niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is.
Hoezo wel of niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind het zo ontzettend niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is.
Beterschap he! Maarre: wel ff dokteren!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee toen sliep ik al....ik ben heel de tijd ook moe en das niets voor mij....ik ben nl heel wat gewend qua ziek zijn....echt heel wat....dus vandaar dat ik zelf verbaasd stond dat ik vanmiddag een paar uur heb geslapen
We gaan allemaal inbreken in Gert's huis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De drukte is hier toch al voorbij, wat is dan 't probleem?
Hoeft niet meer, 't is al klaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan allemaal inbreken in Gert's huis.
whaha wat een geweldige fotoquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoezo wel of niet slim om te vertellen wanneer iemand op vakantie is ?
Wat is hier niet slim aan? Of ben ik nou zo blond?![]()
Gert heeft meerdere keren geschreven dat hij vrijdag evaluatie had en dan zondag naar Spanje ging.
Mis Gert altijd gauw.
[ afbeelding ]
rellertquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het stoken in een ander topic![]()
Op het moment goed dus.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
klote ik ga vanmiddag naar de huisarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |