succes! geef m van jetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef 01-louise het volgende:
Hahaha! Ik hoop dat ik niet afgestraft hoef te worden..
Nou ik ga nu naar de sportschool!! Me goede voornemens waarmaken!
Tot de volgende keer!!
Sehr schöne blumen jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
Crosspostje, ik vind de Bink er zo leuk op staan
Ik ga meer orchideeën kopen denk ik, want die mag (moet!) je verwaarlozen en daar ben ik goed in!
Mijn nieuwe aanwinst. Het hondje vindt hem ook héél mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, wieso?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Hey Goodbye, Totziens is toch jouw zus(je)?
O, ik zie haar posten in het lesbeautopic en ik wist niet dat zij er ook één is. Vandaarquote:
Voor jou bestaat de wereld ook alleen uit lesbeau's en niet-lesbeau's, he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik zie haar posten in het lesbeautopic en ik wist niet dat zij er ook één is. Vandaar.
Nou ze heeft het over 'uit de kast komen'. Of ik moet iets al helemaal verkeerd begrepen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor jou bestaat de wereld ook alleen uit lesbeau's en niet-lesbeau's, he?
Aaaw wat vervelendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Daph_ het volgende:
Het eten is misluktMams heeft de vis aan laten branden
Ik weet genoegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het over 'uit de kast komen'. Of ik moet iets al helemaal verkeerd begrepen hebben.
Of jij hebt iets gemist.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het over 'uit de kast komen'. Of ik moet iets al helemaal verkeerd begrepen hebben.
Of jij hebt iets gemist.
Ik denk dat dat juist is wat Daph níet wilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aaaw wat vervelendpatatje dan maar?
Pardón?!quote:
Ging puur over de reactie van Vik. Verder niet over je zus of wat ook hoor GBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pardón?!
Ga even wieberen met je totaal nutteloze reactie in deze.
Truequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist is wat Daph níet wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |