En een glas water. Ik word zo ghetto van rosé.quote:
Nu las ik toch echt dat zij aangaf waar ze behoefte aan hadden. Iemand voor de huishoudelijke klusjes etc. Tegen Liesje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wat ze gepost heeft, maar ik vind het totale verloop gewoon een beetje jammer.....
En zeker gezien de manier waarop er nu gereageerd wordt door de dames; wel iedere keer roepen dat ze geen crew zijn maar ondertussen posten alsof ze de crew zo ongeveer aansturen.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Staat Bommie alleen bij mij zo hoog?
Okee, dan klopt het dus, volgens mij is heel geenstijl ervan afgeflikkerd...quote:
Hè hè. Vragen vragen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Iedere vrijwillig stond het vrij zich aan te melden voor de evaluatie. Zodoende. Niks meer, niks minder. Maar vooral niks meer.
I dunno. Echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Noek het volgende:
En ze blijft vrijwilligster? Toch niet vanuit FOK! hè?
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.
Was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |