Falers falen altijd enorm. TS ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Djarum het volgende:
en nog een keer bellen met Dell komt niet in je op?
Ja en dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Djarum het volgende:
quote:
Het is een del met een Asus.quote:
Daar krijg je 2 x de helft?quote:
ITS OVER 9000!!!!quote:
Ik wou een engelse vista maar dat kon niet met de Nederlandse handleidingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Waarom ging online bestellen niet dan? Te complex voor je ofzo?
Is dat een Powerlevel meter ofzo? Zoals hieronder.quote:
23!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Moozzie het volgende:
Dus ik snel rekenen 25 - 2 = ehmm..heul lang
![]()
quote:
NINE THOUSSAAAANNNDDD?????quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Djarum het volgende:
Het eerste wat in me opkwamquote:
De volgende keer dat je een plaatje post met daaronder de tekst Dellquote:
Dan zeg je "hee sjaak, kan je even een ander afleveradres invullen zodat ik zo snel mogelijk van jullie kwaliteitslaptop kan genieten, jeweet?"quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]voor (22-2) - (25 - 2 - 14) = zoveel dagen genaaid [..]
Of je krijgt een Dell die net zo plat als een MacBook is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig levert Dell via UPS. En dat is een van de weinige, goede koeriersdiensten. Als het via Selektvracht wordt verzonden, heb je grote kans dat je pakket 'zoek' raakt (lees gejat) en kun je fluiten naar je geld.
Of ze zetten het gewoon voor je huis neer zodat het in de regen wegrot en/of een voorbijganger een leuke nieuwe aanwinst heeft. Dat zijn dingen waar ik UPS nog niet op heb kunnen betrappen. UPS heeft overigens ook geile bezorgbusjes i.t.t. de afgerapte huisvrouwenauto's met sticker waar Selektvracht-bezorgers in rondrijden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig levert Dell via UPS. En dat is een van de weinige, goede koeriersdiensten. Als het via Selektvracht wordt verzonden, heb je grote kans dat je pakket 'zoek' raakt (lees gejat) en kun je fluiten naar je geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |