Flinke veer in je reet, tof manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef erikje14 het volgende:
screenshot newsbrief naar hoeveel ISP's zou dat ding verstuurd zijn
Goedkope confectie in mijn Dom Pquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bent
en ik weet geen stelling
Nee, die drang hoef je niet te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Nee dat doet het niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef rival het volgende:
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaard
Nou eentje, maar die heb ik zo lang in mijn tas bewaard dat ik hem kwijt ben geraakt
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Hmm ik zal wel teveel met tokkies omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Niet eens gehad in een slechte relatiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Masturberen is geen woord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.
quote:
Het vocubulair op pijl houden, heel belangrijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
Dan retourneer ik hierbij de salutatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Het vocabulair op pijl houden, heel belangrijk![]()
Goede middag
zelfkastijding altijd tofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat doet het niet..![]()
[..]
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezen
Vocabulair, bedoel je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het vocubulair op pijl houden, heel belangrijk![]()
Goede middag
Masturberen bedoel je... Zeer belangrijk om op pijl te houden.quote:
ach ben een beetje een willekeurig analfabeetquote:
Zo zie ik het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
zelfkastijding altijd tofmaar soms wel handig om je aan bepaalde dingen te helpen herinneren
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Nou, ik kom me ook maar even melding:
# Hoe oud ben je?
29
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht
# Interesses?
Pff, vanalles. Grootste hobby is hockey (jaja, kom maar met die) maar ik ga niet ontkennen dat ik ook graag game.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
1m83, normaal (beetje buikje maar daar werken we aan)
# Hoe lang single?
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Nou, ik kom me ook maar even melding:
# Hoe lang single?
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.
quote:
Daar houden we van, mannen die meedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.
Welkomquote:
Oeh doen vrouwen dat echt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar houden we van, mannen die meedenken.
Hoe zie je het dan ? Soort van geheugensteun van wat zwakkeplekken ofzo ?quote:
Het broertje van mn huisgenootje vroeg gister exact hetzelfde aan me toen ik met haar over seks aan het praten was.quote:
Dat wat ik gisteren las, is gewoon een les voor mezelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef mrbox het volgende:
Hoe zie je het dan ? Soort van geheugensteun van wat zwakkeplekken ofzo ?
Dat zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het broertje van mn huisgenootje vroeg gister exact hetzelfde aan me toen ik met haar over seks aan het praten was.
Ja. Vrouwen doen dat. Ik denk dat de gemiddelde Viva meer over vleselijke lusten en dergelijke bevat dan een Playboy.
Niks daarvan, keihard ertegenaan met de waterpomptang.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef DragonFire het volgende:
Ik ben even in de tuin werken. Kijken of ik het mijn poort weer vrij kan maken.
Tot strakjes lieve Fok!kers. En vergeet niet oogjes dicht en snaveltjes toe....
Zoiets vermoedde ik alquote:
Ja, nogal. het is m'n eigen schuld hoor (ik ben eind 2007 vreemdgegaan waar ze dus in april achter gekomen is), maar het is enorm kut. Dat was een eenmalige enorm domme actie, maar ze kan het niet aan. Wat ik op zich best begrijp. We waren 2.5 jaar samen waarvan we het laatste jaar samen woonden, en het was de bedoeling dat dit de persoon was waarmee ik zou gaan trouwen en kinderen krijgen.quote:
Haha. D'r zijn vast genoeg vrouw-vriendelijke sites met enorm veel sopwaardig materiaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |